Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
#41643, "Tuntuuko hyvältä haukku lukihäiriön omaavaa henkilöä?"
Ihan varmasti tuntuu, eiväthän nämä räksyttäjät muuta osaakaan kun etsiä kaikesta jotain haukuttavaa ja jos ei onnistu niin sitten keksitään itse. Pari, kolme pahanilmanlintua pesiytynyt tähänkin ketjuun vaikka itse aihe on heille vastenmielinen. Pääasia näyttää heille olevan pahan olon levittely muillekin.
Tähän on vastattu jo. Se johtui siitä sioiksi haukkumisesta. Itsekullekin tulee näppäinvirheitä ym eikä niissä kuten lukihäiriössäkään ole mitään pilkattavaa mutta kyseisen kommentoijan oma asenne oli ylimielinen ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei halua ottaa riskiä että Catherine näkee hänen kotinsa koska se on yhä kaukana Walesien kotien loistosta. Alemmuudentunnetta ja kilpailuhalua kun Catherinea kohtaan tuntee.
Just joo. Oletko niin typerä että todella kuvittelet Walesien seuraavan suuseksien edesottamuksia?
Just joo niin. Oletko itse niin typerä ettet ymmärrä mitä tarkoittaa "alemmuudentunnetta ja kilpailunhalua kun Catherinea kohtaan tuntee"? Missään ei sanottu Walesien seuraavan Meghania millään lailla vaan kyseessä on Meghanin päänsisäinen pakkomielle ja kateus.
Älä valehtele, jatkuvastihan täällä läyhäätte että Walesin Prinsessa, tuleva kuningatar, "näpäyttelee" koruvalinnoillaan milloin mistäkin asiasta tuota pakkomielteenne kohdetta Meghania. Aiva
Sanottiinko TUOSSA kommentissa niin? Älä syytä valehtelijaksi. Iltapäivälehdet ne vaahtoaa koruilla näpäyttelystä yms, jos joku tässä ketjussa niin on sanonut niin ei se mikään yleinen mielipide ole vaan hyvin on tiedossa ja ymmärryksessä ettei Catherine tuhlaa aikaansa eikä energiaansa Meghaniin. Tuskin uhrasi ajatuksiaan ennenkään ja nyt vielä vähemmän kun viime vuosi oli mikä oli ja varmasti pisti asioita tärkeysjärjestykseen ja Meghan sillä listalla ei taida olla lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei halua ottaa riskiä että Catherine näkee hänen kotinsa koska se on yhä kaukana Walesien kotien loistosta. Alemmuudentunnetta ja kilpailuhalua kun Catherinea kohtaan tuntee.
Just joo. Oletko niin typerä että todella kuvittelet Walesien seuraavan suuseksien edesottamuksia?
Just joo niin. Oletko itse niin typerä ettet ymmärrä mitä tarkoittaa "alemmuudentunnetta ja kilpailunhalua kun Catherinea kohtaan tuntee"? Missään ei sanottu Walesien seuraavan Meghania millään lailla vaan kyseessä on Meghanin päänsisäinen pakkomielle ja kateus.
Älä valehtele, jatkuvastihan täällä läyhäätte että Walesin Prinsessa, tuleva kuningatar, "näpäyttelee" koruvalinnoillaan milloin mistäkin a
Sanottiinko TUOSSA kommentissa niin? Älä syytä valehtelijaksi. Iltapäivälehdet ne vaahtoaa koruilla näpäyttelystä yms, jos joku tässä ketjussa niin on sanonut niin ei se mikään yleinen mielipide ole vaan hyvin on tiedossa ja ymmärryksessä ettei Catherine tuhlaa aikaansa eikä energiaansa Meghaniin. Tuskin uhrasi ajatuksiaan ennenkään ja nyt vielä vähemmän kun viime vuosi oli mikä oli ja varmasti pisti asioita tärkeysjärjestykseen ja Meghan sillä listalla ei taida olla lainkaan.
Valehtelet taas, täällä olette tyytyväisinä myhäilleet miten on taas Catherine näpäyttänyt, kuorossa ylistäneet noita typeriä ip-lehtien juttuja. Tiedät hyvin että asia on juuri näin. Olette noloja, ettekä oikeita kuninkaallisfaneja vaan teillä on pakkomielle Meghaniin ja kuvittelette että koko brittihovi pyörii ja reagoi suuseksien tekojen ympärillä. Vaikka teillä on ajatukset 24/7 monteshitholen tapahtumissa, ei se tarkoita että kaikilla on.
Älä vastaa tolle provoajalle enää, on yhtä "ihana" kuin idolinsakin siellä meren takana.
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa tolle provoajalle enää, on yhtä "ihana" kuin idolinsakin siellä meren takana.
Selvä yhteys fanien raivoamisella noihin Meghanin ja Harryn flopanneisiin "projekteihin". Persiilleen menneen poolo-dokkarin aikaan olivat niin kiukkuisia, ja nyt, naurettavan brittiläisen, lusikattoman, teehetken jälkeen myös kuin ampiaiset :D
Hauska myös tuo yksi, joka on keksinyt itselleen tuon mieleisen "workshy" -termin, jota hokee kuin heikkomielinen. eri
Vierailija kirjoitti:
Tehän täällä olette innoissanne kirjoitelleet yli 40tuhatta kommenttia. Mistä se kertoo? Minusta jonkunlaisesta pakkomielteestä. Aika outoja kiinnostuksenkohteita ihmisillä, epäonnistunut hazbeen ja pyrkyri. Mun idoleita noi ei todella ole, mun idolit on moninkertaisesti laadukkaampia ja heidän elämä seuraamisen arvoista, voisitte tekin kokeilla Walesien elämän seuraamista samalla intohimolla millä seuraatte noita amerikan pellejä.
"Hössöti hössöti. 43-vuotias nainen riekkuu kuin parikymppinen, joka vielä etsii elämälleen suuntaa. Hyppii, kirkuu, halailee.."
KERPELE! Kyllä AV:läiset sen vielä opettaa käyttäytymään ihmisiksi. POIS nauru, hymyily ja halaamiset ja tilalle sitruunanaama niinkuin kunnon ihmisellä kuuluu olla. Ei mitään halailua, moi riittää.
Kun on meillä tämä käyttäytymiskaava niin kaikki siitä eriävä on TUOMITTAVAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän täällä olette innoissanne kirjoitelleet yli 40tuhatta kommenttia. Mistä se kertoo? Minusta jonkunlaisesta pakkomielteestä. Aika outoja kiinnostuksenkohteita ihmisillä, epäonnistunut hazbeen ja pyrkyri. Mun idoleita noi ei todella ole, mun idolit on moninkertaisesti laadukkaampia ja heidän elämä seuraamisen arvoista, voisitte tekin kokeilla Walesien elämän seuraamista samalla intohimolla millä seuraatte noita amerikan pellejä.
Mitä seuraamaista niissä on? Eivät tee mitään kiinnostavaa, tai eivät oikeastaan tee mitään. Vaimo piilotellut vuoden verran ja nyt skippailee tärkeitä lounaita siihen malliin että erosta huhutaan ainakin Lontoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä seuraamaista niissä on? Eivät tee mitään kiinnostavaa, tai eivät oikeastaan tee mitään. Vaimo piilotellut vuoden verran ja nyt skippailee tärkeitä lounaita siihen malliin että erosta huhutaan ainakin Lontoossa.
Hyvin näyttää olevan pyrkyrirouvan lounasaikataulut ja niistä skippailut sinullakin tiedossa. Olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#41643, "Tuntuuko hyvältä haukku lukihäiriön omaavaa henkilöä?"
Ihan varmasti tuntuu, eiväthän nämä räksyttäjät muuta osaakaan kun etsiä kaikesta jotain haukuttavaa ja jos ei onnistu niin sitten keksitään itse. Pari, kolme pahanilmanlintua pesiytynyt tähänkin ketjuun vaikka itse aihe on heille vastenmielinen. Pääasia näyttää heille olevan pahan olon levittely muillekin.
Tähän on vastattu jo. Se johtui siitä sioiksi haukkumisesta. Itsekullekin tulee näppäinvirheitä ym eikä niissä kuten lukihäiriössäkään ole mitään pilkattavaa mutta kyseisen kommentoijan oma asenne oli ylimielinen ja ilkeä.
Ainoastaan Sussexeja kritisoivat ja sykofanttinsa saavat olla ylimielisiä ja ilkeitä.
Tämä on Sussexeihin kriittisesti suhtautuva ketju, nimikin jo kertoo sen. Miksi tulla siis tähän valittamaan siitä, että keskustellaan otsikon aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Sussexeihin kriittisesti suhtautuva ketju, nimikin jo kertoo sen. Miksi tulla siis tähän valittamaan siitä, että keskustellaan otsikon aiheesta?
Ei täällä keskustella vaan rienataan ja keksitään omia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä keskustella vaan rienataan ja keksitään omia.
Sulle ei sitten kelpaa mikään totuutena. Ei edes lainaukset vararengas-kirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä yhteys fanien raivoamisella noihin Meghanin ja Harryn flopanneisiin "projekteihin". Persiilleen menneen poolo-dokkarin aikaan olivat niin kiukkuisia, ja nyt, naurettavan brittiläisen, lusikattoman, teehetken jälkeen myös kuin ampiaiset :D
Hauska myös tuo yksi, joka on keksinyt itselleen tuon mieleisen "workshy" -termin, jota hokee kuin heikkomielinen. eri
Seuraan vain keskustelua jota käydään yhteiskunnallisista asioista. Sieltä tuo workshy -termi tulee. Vielä hassumpi on tuo yksi joka puhuu suus#ksi-pariskunnasta. Ihan kuin joku pikkupoika.
Vierailija kirjoitti:
"Hössöti hössöti. 43-vuotias nainen riekkuu kuin parikymppinen, joka vielä etsii elämälleen suuntaa. Hyppii, kirkuu, halailee.."
KERPELE! Kyllä AV:läiset sen vielä opettaa käyttäytymään ihmisiksi. POIS nauru, hymyily ja halaamiset ja tilalle sitruunanaama niinkuin kunnon ihmisellä kuuluu olla. Ei mitään halailua, moi riittää.
Kun on meillä tämä käyttäytymiskaava niin kaikki siitä eriävä on TUOMITTAVAA.
Meghanin pitäisi olla yhtä myrtsi kuin Camilla ja Kate ja Anne. Heillä tuo hymy ei ole herkässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa lainkaan itse Meghania. Seuraan hovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että Wills haluaa rahat ja maineen ja kruunujalokivet. Mutta työ, vastuu, edustaminen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on sympaattinen ihminen verrattuna Charlesin ja Williamiin jotka mm kiristävät julkiselta terveydenhuollosta rahaa jotta esim ambulanssit saavat käyttää heidän maillaan olevia teitä.
Tarkoitatko sitä, että jos Meghan olisi kuningatar tai kruununprinsessa, hän toimisi toisin? Mikä hänen toiminnassaan antaa sinun ymmärtää noin?
Meghan sentään tekee rehellistä työtä.
Johan vitsin murjaisit.
Niin. He hylkäsivät Britannian Kela-Goldin ja yhteiskunnan tuet. Suomessa sellaista toki ihmetellään.
Ja siivoojathan siellä koko ajan töitä tekevät. Vai onko Megsulla moppi kourassa ja kulkee keräilemässä äijien jättämää roskaa? Harry kenties imuroi?