Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa hyvät ihmiset tuo toisen tekstin lainaaminen ilman, että kirjoitatte samaan pötköön (laatikkoon) oman kommenttinne. Jos sen osaa tällainen kuusikymppinen mummeli, niin pitää sen osata nuorempienkin.
Kirjoitin tuolla aiemmin ihmettelyni Meghanin red carpet-maniasta ja heti siihen oman kommenttini yhteyteen lisäsi joku varsin henkilökohtaisen loukkauksen minulle ym selittelyä.
Nuolella rivejä niin alas, että tekstisi alkaa ihan reunasta, eikä samalta tasolta kommentoimasi tekstin kanssa. Ei ole vaikeaa.
Ei aina ole noin yksinkertaista. Joskus ei ole mitään nuolia, ja aika usein käy niinkin, ettei ole edes mitään paikkaa, mihin voisi kirjoittaa. Mitä enemmän lainauksia, sitä epävarmemmaksi lainaaminen muuttuu, eikä mistään näe, mistä kohdasta pötkö katkeaa. Joskus onnistuu, joskus ei.
Koska minä kirjoitan nyt ensimmäistä vasta
Totta. Tämä systeemi ei todellakaan toimi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten prinssi Harry ei ole edelleenkään toipinut äitinsä Dianan kuolemasta, ja tämä tapaus on koetellut Harryn itsetuntoa kaikki nämä 27 vuotta.
Hän ei ole toipunut syntymästään. Se oli hänelle järkytys. Ja kun katsoo mimmoinen hän on, niin kyllähän jokainen järkyttyisi itsestään jos olisi samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen äitini kuolemasta puhunut, ja surrut äitiä myös, minähän se äidin kuolleena löysin. Älä yleistä omia juttujasi muihin, kiitos.
Aivan!
Harrn touhu ei ole normaalia, ei mitenkään ihailtavaa.
Sen hän on tosin saanut ansiokkaasti aikaan, että nyt ihmiset tietävät, ettei koskaan ollut mitään pyhää Dianaa. Harrylle onglma, ettei enää pysty äitiään hyväksi käyttäen manipuloimaan ihmisiä puolelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kirjoitin tuolla aiemmin ihmettelyni Meghanin red carpet-maniasta ja heti siihen oman kommenttini yhteyteen lisäsi joku varsin henkilökohtaisen loukkauksen minulle ym selittelyä."
En ollut "se joku" mutta ihmettelin kyllä kritisoivaa kommenttiasi asiasta josta et näyttänyt mitään tietävän.
Meghania yritettin saada pois matolta, siinä oli kaksikin naista ohjaamassa häntä. Mutta häntä ei ohjailla. Jos hän viihtyy punaisella matolla toistenkin vuorolla, hän jää siihen. Eivät ole mitenkään läheisiä ystäviä Perryn kanssa. Megsu vaan takertuu häneen, kun olisi muuten aika yksin.
Valehtelija vauhdissa: Meghan oli gaalan isäntäväkeä. Häntä voitiin välillä tarvita muuallakin. Sen verran läheisiä ovat että Tyler Perry on Lilin kummisetä. Tuotakaan et tiennyt?
Taaskaan ei osattu erottaa lainattua tekstiä omasta vuodatuksesta.. Kyllä minä tiedän, että Tyler Perry on Lilibetin kummisetä. Sitä on 3 vuotta, ja minähän kirjoitin, että viime aikoina monet ovat ottaneet etäisyyttä Meghaniin ja Harryyn, myös Oprah.
Kolme vuotta sitten Perry varmaan piti näitä mukavina ihmisinä, kunnes Harryn valitusvirret ja Megsun teennäiset ja täysin tyhjänpäiväiset edustamiset alkoivat tulvia yli.
Vierailija kirjoitti:
Moni Harryyn ja Megsuun aiemmin myönteisesti suhtautunut julkimo on nyt ottanut heihin etäisyyttä. Oprah on yksi niistä. Ja Oprah on iso nimi. Tyler Perry ei myöskään enää ole kuulemma mitenkään läheinen heidän kanssaan.
Tämä valaehtelija se vaan jaksaa! Laitapa lähde missä Oprah noin sanoo. Osaatko edes kertoa miksi Oprah on niin iso nimi? Tyler Perryn omalla lentokoneella Harry ja Meghan pääsivät Kanadasta pakoon ja hän antoi talonsa ja turvamiehensä Sussexeille kunnes saivat asiansa järjestykseen Kaliforniassa.
Yksi kuulemma ja luulemma, ei ole Tyler sinulle soitellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa hyvät ihmiset tuo toisen tekstin lainaaminen ilman, että kirjoitatte samaan pötköön (laatikkoon) oman kommenttinne. Jos sen osaa tällainen kuusikymppinen mummeli, niin pitää sen osata nuorempienkin.
Kirjoitin tuolla aiemmin ihmettelyni Meghanin red carpet-maniasta ja heti siihen oman kommenttini yhteyteen lisäsi joku varsin henkilökohtaisen loukkauksen minulle ym selittelyä.
Nuolella rivejä niin alas, että tekstisi alkaa ihan reunasta, eikä samalta tasolta kommentoimasi tekstin kanssa. Ei ole vaikeaa.
Sitä samaa olen minäkin tässä viime sivuilla yrittänyt tolkuttaa, mutta ei mene perille. Ei, vaikka miten yrittää opettaa näitä nuoria, joiden pitäisi osata.
Kenelle s
Vastaanpa sinulle nyt suoraan tähän. Sinun kirjoituksesi ("Lukemisen ymmärtämisessä vaikeutta? 🤨🙄") vain ei enää näy minulle. Katsotaan, mitä lähetetyssä versiossa näkyy.
Joko sinä vastasit heti tuohon edellä näkyvään kirjoitukseen tai sitten johonkin niistä sen jälkeen tulleista 3-4 kommentista. Olennaista tässä keskustelunpätkässä on se, että kukaan ei voi tietää, kumpaan. Hyvämuistisimmat kuitenkin tietävät, että tuossa välissä kirjoitettiin erimielisiä kommentteja. Juuri tämä on palstan pahin tekninen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni Harryyn ja Megsuun aiemmin myönteisesti suhtautunut julkimo on nyt ottanut heihin etäisyyttä. Oprah on yksi niistä. Ja Oprah on iso nimi. Tyler Perry ei myöskään enää ole kuulemma mitenkään läheinen heidän kanssaan.
Tyler Perry ei taatusti ole. Perry yritti pitää yllä professionaalisen hymyn Meghanin takertuessa häneen ja yrittäessä jopa ohjata Perryä matolla toiseen paikkaan kuvattavaksi, mutta oli helppo huomata, että Meghanin touhut ärsyttivät häntä ja hän liukenikin paikalta mahdollisimman äkkiä.
Tyler liukeni kunniakseen järjestetystä gaalasta? Minne meni? Sinähän kirjoitat ihan mitä tahansa soopaa vain Meghania mustamaalataksesi.
Meghan meni, toisin sanoen käveli, ulos parkkiluolan sementtilattian kautta. Mistähän se Tyler mahtoi mennä? Ajettiinko sille limusiini oven eteen, mitäs luulet? Lastensairaalakeikalta Meghan saatettiin ulos sivuovesta.
Sinä taas uskot kaikki, mitä sugarit Pyhästä Meghanista sinulle toitottavat etkä käytä omia silmiäsi, korviasi etkä järkeäsi ollenkaan. Mutta tyhjästä onkin paha nyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Perryhän tuki näitä ja tukee edelleen. Meghan istui tuola partyissä Perryn vieressä samassa pöydässä. Perry mm sotti tälle hollywoodon kotirouvat naiselle kun tämä kritisoi Meghania somessa ja pyysi ottamaan kritisoinnin pois. Se oli outoa, koska Perry on sanonut, ettei seuraa mitään mitä mediassa puhutaan. Ehkä Meghan oli itkenyt siitä Perrylle, tämähän oi kuulemma koko ajan itkenyt. Perry myös sanoi, että kun suostui kummiksi niin oli ollut kauhuissaan, että tarviiko hänen tavata nämä kuninkaaliset. No eihän sielä ristiäisissä varmaan ollut ku julkikiksia ja Eugenie perheineen. Siinä ne kunnkaalliset.
Taas on suomennettu virheellisesti Tyler Perryn sanomisia. Tyler suostui heti kummiksi ja sanoi sitä suureksi kunniaksi. Soitti seuraavana päivänä Meghanille ja sanoi miettineensä että jos pitää lähteä Lontooseen suorittamaan vaikka mitä rigamarollia niin siihen hän ei suostu. Onneksi ristiäiset pidettiin turvallisesti USAssa.
Vierailija kirjoitti:
Meghan meni, toisin sanoen käveli, ulos parkkiluolan sementtilattian kautta. Mistähän se Tyler mahtoi mennä? Ajettiinko sille limusiini oven eteen, mitäs luulet? Lastensairaalakeikalta Meghan saatettiin ulos sivuovesta.
Sinä taas uskot kaikki, mitä sugarit Pyhästä Meghanista sinulle toitottavat etkä käytä omia silmiäsi, korviasi etkä järkeäsi ollenkaan. Mutta tyhjästä onkin paha nyhjästä.
Ja sinä olet niin tyhmä että et edes älyä hävetä tyhmyyttäsi.
https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/gallery/paley-center-honors…-
Minä luen, katson ja kuuntelen Yhdysvaltojen mediaa, en ole minkään sugarien varassa. Sinulle näyttää kelpaavan mikä tahansa Daily Failin valheellinen soopa.
WWD= Women's Wear Daily.
Oletpa sinä sugarien vallassa. Jos et olisi, et palvoisi Meghan Marklea ja uskoisi, mitä kaikkea ihanaa se nyt tänäänkin on jonkun mukaan keksinyt tehdä tai sanoa. Tai sitten olet itse samanlainen narsisti kuin sekin.
Se on se ja sama, minä sinä uskot. Usko ei ole koskaan tiedon väärtti.
"Meghan meni, toisin sanoen käveli, ulos parkkiluolan sementtilattian kautta. Mistähän se Tyler mahtoi mennä? Ajettiinko sille limusiini oven eteen, mitäs luulet?"
Beverly Wilshire Hotelli maksaa +/- $1000/ per. Ei siellä Gaalasta kävellä ulos sementtilattian kautta. Olet kyllä huvittava noine kuvitelminesi.
Osaisittekohan kinastella aiheesta niin, että ette viittaisi sanallakaan toistenne henkilökohtaisiin ominaisuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sinä sugarien vallassa. Jos et olisi, et palvoisi Meghan Marklea ja uskoisi, mitä kaikkea ihanaa se nyt tänäänkin on jonkun mukaan keksinyt tehdä tai sanoa. Tai sitten olet itse samanlainen narsisti kuin sekin.
Mistä päättelet että palvon Meghania, Pyhää Katariinaahan ketjussa palvotaan, sinäkin. Meghan sentään keksii tehdä ja sanoa, toisin kuin idolisi Luupussi. Siltä onnistuu vaan seisominen.
Jospa kirjoittaisit asiaa etkä nimittelisi nimillä joiden merkitystä et edes ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
"Meghan meni, toisin sanoen käveli, ulos parkkiluolan sementtilattian kautta. Mistähän se Tyler mahtoi mennä? Ajettiinko sille limusiini oven eteen, mitäs luulet?"
Beverly Wilshire Hotelli maksaa +/- $1000/ per. Ei siellä Gaalasta kävellä ulos sementtilattian kautta. Olet kyllä huvittava noine kuvitelminesi.
Olen nähnyt kuvan sekä videopätkän tilanteesta. Eli sinä se huvittava tässä olet.
Älä usko soopaa, usko totuutta. Mäkättävä meghanisti.
Vierailija kirjoitti:
Osaisittekohan kinastella aiheesta niin, että ette viittaisi sanallakaan toistenne henkilökohtaisiin ominaisuuksiin?
Heti, kun meghanisti lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet että palvon Meghania, Pyhää Katariinaahan ketjussa palvotaan, sinäkin. Meghan sentään keksii tehdä ja sanoa, toisin kuin idolisi Luupussi. Siltä onnistuu vaan seisominen.
Jospa kirjoittaisit asiaa etkä nimittelisi nimillä joiden merkitystä et edes ymmärrä.
Sinähän niin teet. Pyhän Meghanin palvoja.
Minähän vain katson, miten pitkälle menee, ennen kuin se halkeaa kiukkuunsa. 😆
Turhaan vaivaudut, tyhmyys on meghanistin tunnusmerkki, ei sille mitään voi.