Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä näki siitä "joulukortista". 😆
Eikö Katen ja Willien joulukortti ollut sama kuin se heinäladossa kuvattu video?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Lilillä on kukkamekko ja valkoiset polvisukat ja Artsilla farkut ja beige - äidin lempiväri - neulepusero Kalifornian tunnetussa kylmyydessä. Kyllä lapsukaisilla on hauska joulu!
Sitä kun sinä et saa koskaan tietää! Sen sijaan idolisi Catherine varmasti muokkaa lapsensa kuvat kuvailemallasi tavalla, kyllä heillä on hauska joulu, no pian se nähdään..Viimeksi kuvanmuokkausta kyllä harrasti Meghan, ei sitä beigeä neulepuseroa Kalifornian lämmössä muuten tiedettäisi. 🥱🙄
Katsoin että Montecitossa on aamuisin ja iltaisin 12-13 astetta kuumaa.
5 alapeukuttajaa eivät ole paljon maailmalla matkustaneet.
Tom Parker B voi sen sijaan kirjoittaa ylistäviä arvioita Windsorien jouluruuasta ja saada näin lisää positiivista huomiota äipän aviomieheltä 😁
Tomppa on tyhmä, jos alkaa rahastaa äitinsä statuksella. Päätyy hyvin äkkiä noloksi hyypiöksi.
Eikö se syö papua ja pottua sekä soijaa ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Lilillä on kukkamekko ja valkoiset polvisukat ja Artsilla farkut ja beige - äidin lempiväri - neulepusero Kalifornian tunnetussa kylmyydessä. Kyllä lapsukaisilla on hauska joulu!
Sitä kun sinä et saa koskaan tietää! Sen sijaan idolisi Catherine varmasti muokkaa lapsensa kuvat kuvailemallasi tavalla, kyllä heillä on hauska joulu, no pian se nähdään..Viimeksi kuvanmuokkausta kyllä harrasti Meghan, ei sitä beigeä neulepuseroa Kalifornian lämmössä muuten tiedettäisi. 🥱🙄
Katsoin että Montecitossa on aamuisin ja iltaisin 12-13 astetta kuumaa.
Israelissakin on kaksikymmentä astetta talvella mutta kyllä sielläkin käytetään toppatakkeja. Itse siis ihan kesävaatteissa.
En ymmärrä miksi Blakea verrataan Meghaniin ja Amberiin?
Blakea ahdisteli vastanäyttelijä jonka PR-henkilöt alkoivat levittävään valheita Hollowoodin sisäpiireissä.
Blaken väitettiin rakastuneen vastanäyttelijään tulisesti ja pyrkineen useana iltana vastanäyttelijän hotellihuoneeseen shamppanjapullon kanssa. Lisäksi hänen väitetään olevan aineissa kuvauspaikalla ja toistuvasti myöhästyneensä kuvauksissa. Lisäksi erittäin hankala ja häntä ei pitäisi palkata koska kuvausten jälkeen hänen aviomiehensä toimittaa hänet Malibuun vieroitukseen. Tämä on sitä Hollowoodin mustamaalaamista, kun nainen kehtaa syyttää häirinnästä ja tätä ei myöskään löydy lehdistä.
Tässä youtubevideo käyttäjä/ kanava "Paula M", videon nimi: " Meghan Markle panics princess Eugenie drops Archie photo bombshell" Videon laskurin kohta 12:22. kaksi kasvokuvaa saman ikäisestä Archie-vauvasta. Toinen on napattu mustavalkoisesta Sussexien joulukortista, missä Archie-vauva katsoo kameraan etualalla toinen on Netflixin docu-series, missä Harry kylvettää Archie-vauvaa. Pitää olla FANAATTINEN Meghan-fani, jos OIKEASTI USKOO, että kyseessä on sama lapsi! Jopa korvien koko ja malli on eri. Kulmakarvat on eri ja eri korkeudella, kasvojen rakenne on eri: toisella on pitkänmalliset kasvot ja isohko leuka ja toisella on pyöreät kasvot ja pieni leuka ja kulmakarvat lähellä silmiä ja silmät pyöreämmät. Ehkä Meghan-fani voi kertoa, Kumpi näistä on Archie?
Toinen video samalta käyttäjältä: live-video "Paula M yhdessä Tumin kanssa. " Harry & Meghan Fake photo fall: They think we are stupid". Tumi on afrikkalaistaustainen tummaihoinen naiskirjailija. Hän sanoi että hänellä on vaikeuksia hahmoittaa valkoihoisten- tai aasialaisten ihmisten kasvonpiirteitä tai "he näyttävät kaikki samoilta", mutta hän sanoo että näiden kummankin "Archie-vauvan" kasvonpiirteet ovat niin erilaiset, että hänkin näkee eron. Videon kohdassa 46:40 näkyy kohta siitä dokumentista, mistä "Archien" kuva on napsastu uusimpaan joulukorttiin. Archie ei ilmeisesti ole kasvanut koska hänelle mahtuu edelleen samat vaatteet kuin muutama vuosi sitten.
Videossa Paula M näyttää kahta erilaista lehtiartikkelia, kummassakin puhutaan prinsessa Eugenien vierailusta poikansa Augustin kanssa Harryn luona Montecitossa. Toisessa lehdessä rannalla leikkivä pikkupoika on nimetty Augustiksi ja toisessa Archieksi. On muuten "hullua" että näistä kahdesta pikkupojasta ei ole julkaistu ainuttakaan kuvaa, missä he leikkivät yhdessä. Eugenie vieraili Harryn luona pikkupoikansa kanssa ja Archie on suunnilleen samaa ikää, niin olisi kuvitellut, että he leikkisivät yhdessä ja heistä olisi kivoja kuvia.
Outoa on myös, että joissain kuvissa Archiella on ruskeat kihartuvat hiukset ja joissain suorahkot ja punaiset. Eugenie ei ilmeisesti enää "lainaa" Augustia näyttelemään Archiee, koska August on tullut siihen ikään että alkaa jo ihmetellä asioita, kysyä kysymyksiä ja puhua ihmisille omista asioistaan.
No niin, missä nyt on se mäkättävä meghanisti, joka väitti, että William ei mene Sandringhamiin, koska Tom Parker-Bowles on sinne menossa? Että Charles viettää joulua ilman molempia poikiaan? Minä lupasin kutsua tätä mäkättävää meghanistia valehtelijaksi ja nyt minä sen teen: valehtelija!
Siellä kuningasparin takana kävelivät joulukirkkoon kaikki Walesit Williamia myöten. Catherine suorastaan sädehti ja muillakin oli joulumieltä riittämiin. Komea perhe!
Ei, Archie ei kasva. Se on tosielämän Peter Pan.
Vierailija kirjoitti:
No niin, missä nyt on se mäkättävä meghanisti, joka väitti, että William ei mene Sandringhamiin, koska Tom Parker-Bowles on sinne menossa? Että Charles viettää joulua ilman molempia poikiaan? Minä lupasin kutsua tätä mäkättävää meghanistia valehtelijaksi ja nyt minä sen teen: valehtelija!
Siellä kuningasparin takana kävelivät joulukirkkoon kaikki Walesit Williamia myöten. Catherine suorastaan sädehti ja muillakin oli joulumieltä riittämiin. Komea perhe!
Ei kannata tuhlata aikaansa rahvaan riemuihin.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus! Kävely joulukirkkoon ja jouluateria ovat kaksi eri asiaa. Kirkkoon kävellään ulkovaatteissa ja ja jouluaterialla isutaan sisällä nauttimassa ateriasta.
Mäkättävälle mummolle pitää aina selittää näinkin yksinkertainen asia moneen kertaan.
Kaikki kylän vaivaiset oli kärrätty tien varrelle.
En minä ainakaan Catherinea varsinaisesti "fanita". Hän on mielestäni sievä tai "tavallinen" ("hyvällä tavalla). Hänessä on samanlaista "arkipäiväisyyttä ja lämpöä" kuin Ruotsin prinsessa Victoriassa.
Meghan on se josta olen enemmänkin "kiinnostunut". Hänen patologinen valehtelunsa, manipulointinsa, pahuutensa, kieroutensa ja julmuutensa. Hänen vihansa kostonhimonsa ja katkeruutensa Catherinea kohtaan, jolla on kaikki se mitä hän itse halusi. Hän ei kestänyt sitä, että Catherinesta tulee kuningatar ja kuinka William on perinyt Charlesin ja Dianan parhaat geenit ja on miehenä täysin eri kaliiperia kuin Harry. Harry on "spare" jota ei huolinut yksikään hänen aiemmista tyttöystävistä, koska Harry on paitsi luonnehäiriöinen addikti, niin myös henkisesti kypsymätön ja jälkeenjäänyt.
On ollut kiehtovaa seurata, kuinka kylmäverinen psykopaatti operoi.
Vierailija kirjoitti:
Kai he kirkkoon menevät aina. Catherine oli todella tyylikäs. Todella rumasti britit ovat sen sijaan kommentoineet Charlottea, en ymmärrä lasten arvostelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä youtubevideo käyttäjä/ kanava "Paula M", videon nimi: " Meghan Markle panics princess Eugenie drops Archie photo bombshell" Videon laskurin kohta 12:22. kaksi kasvokuvaa saman ikäisestä Archie-vauvasta. Toinen on napattu mustavalkoisesta Sussexien joulukortista, missä Archie-vauva katsoo kameraan etualalla toinen on Netflixin docu-series, missä Harry kylvettää Archie-vauvaa. Pitää olla FANAATTINEN Meghan-fani, jos OIKEASTI USKOO, että kyseessä on sama lapsi! Jopa korvien koko ja malli on eri. Kulmakarvat on eri ja eri korkeudella, kasvojen rakenne on eri: toisella on pitkänmalliset kasvot ja isohko leuka ja toisella on pyöreät kasvot ja pieni leuka ja kulmakarvat lähellä silmiä ja silmät pyöreämmät. Ehkä Meghan-fani voi kertoa, Kumpi näistä on Archie?
Toinen video samalta käyttäjältä: live-video "Paula M yhdessä Tumin kanssa. " Harry & Meghan Fake photo fall: They think w
En ole asiantuntija mutta mielestäni tuo "voimakaspiirteisempi" vaavi on ollut enemmän esillä "Archiena". Hän voi hyvinkin olla Eugenien poika koska Eugeniella on myös raskaat, maskuliiniset kasvonpiirteet. Tuolla Harryn kylvettämällä vauvalla on huomattavasti feminiinisemmät piirteet. Hän voi hyvinkin olla vuokrattava "vauva-malli". Hän näyttää sellaiselta ylisöpöltä vaavilta jota käytetään vauvantarvikemainoksissa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan Catherinea varsinaisesti "fanita". Hän on mielestäni sievä tai "tavallinen" ("hyvällä tavalla). Hänessä on samanlaista "arkipäiväisyyttä ja lämpöä" kuin Ruotsin prinsessa Victoriassa.
Meghan on se josta olen enemmänkin "kiinnostunut". Hänen patologinen valehtelunsa, manipulointinsa, pahuutensa, kieroutensa ja julmuutensa. Hänen vihansa kostonhimonsa ja katkeruutensa Catherinea kohtaan, jolla on kaikki se mitä hän itse halusi. Hän ei kestänyt sitä, että Catherinesta tulee kuningatar ja kuinka William on perinyt Charlesin ja Dianan parhaat geenit ja on miehenä täysin eri kaliiperia kuin Harry. Harry on "spare" jota ei huolinut yksikään hänen aiemmista tyttöystävistä, koska Harry on paitsi luonnehäiriöinen addikti, niin myös henkisesti kypsymätön ja jälkeenjäänyt.
Williamhan on perinyt molempien huonot puolet.
Vierailija kirjoitti:
Looney Tunes.
Sen kyllä näki siitä "joulukortista". 😆