Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temusta yms. tilatut voivat näyttää identtisiltä,mutta tehty halvoista,mahd.myrkyllisistä materiaaleista.Mikä järki tilata.

Vierailija
22.09.2025 |

Heikot materiaalit ja Tukesin toteamat myrkyllisyydet sekä mm. sähkölaitteiden vaarallisuudet tietää jo kaikki. Mikä järki tilata. Niin sanottu halpuusko? Suurin osa kuulemma vaatetilauksia. Eikö kirppiksiltäkin saa halvalla kunnon materiaaleista tehtyä. Ainut vaan, että kohta niitä Temu tuotteita on kirppiksilläkin.

Huomenta Suomessa oli tänään hyvä haastattelu aiheesta. Suomen taloudellekin nähtävissä jo noiden tilausten vaikutukset. 

Kiinatuotteita tulee muutenkin Suomeen, mutta ne on säännösten ja tarkastuksien alaisia. Kertoivat, että samassa tehtaassa saatetaan aamupäivällä valmistaa eu:n säädösten mukaisia tuotteita ja iltapäivällä heikoista, myrkyllisistä materiaaleista Temun kaltaisiin verkkokauppoihin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sielläkään myyjä pärjää jos myy täyttä paskaa. Oon ostanu paljon täysin käypää tavaraa Temusta ja säästäny kivasti.

Vierailija
2/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tehdas voi saman päivän aikana muuttaa linjastosta raaka-aineita. Samaa kiinalaista kamaa ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap.kin kuvittelee...Ei ne kaikki ole tarkastettuja, todisteena siitä tuhannet takaisin vedot markkinoilta joka vuosi. Ei niitä elektroniikka vehkeitä kannata sieltä tilata paitsi isolla harkinnalla. Itse ostin rullahiiren Powerista, kesti puolitoista kuukautta ja hajos...(Maksoi: 12,50)Tilasin Temusta vastaavan, on toiminut nyt toista vuotta ja kustansi 2,42. Mutta en todellakaan tilaa sieltä mitään latureita etc....

Vierailija
4/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän valoja päälle. Nuo puheet on kovaäänistä kaupan liiton lobbausta. Ei tarvi uskoa ihan kaikkea mitä joku maksettu setä kravatti päällä selittää vaikka kuinka olisi hienon näköinen puku ja titteli etujärjestössä jolla iso ja ruma oma lehmä ojassa.

Vierailija
5/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohattu TEMU trollin iltavuoro on alkanut ! 🍼 hyvää yötä 🍼

Vierailija
6/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni ovat aikamoisia tuotteita kun tekonahkaisessa kännykänkuoressa ftalaattitaso ylittää melkein 250% sallittuun ylimpään tasoon nähden tai kengissä on lyijyä yli kaikkien sallittujen raja-arvojen. Lapsettomuus tulee lisääntymään Suomessa kun temutetaan.

Vierailija
7/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Itse piti oppia tämä kantapään kautta. Ostin ihoteippiä joka näytti identtiseltä kuin Euroopassa myytävä, ja ajattelin säästää pari euroa. Teippi oli iholla ehkä jonkun 24 tuntia ja kun otin sen pois, ihoon jäi teipin muotoinen punainen ihottuma jonka reunoille tuli haavoja. Parantuivat hitaasti. Eli ei ole samaa tavaraa ei vaikka näyttäisi samalta.

Vierailija
8/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kuivasilmäisyyden hoitoon painounimaskit. Päällisen saa pois, voi pestä. Olen tyytyväinen. Esittelyssä luki laadukas. Olivat Temun tasoon kalliit, 12 €. 

Vierailija
9/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin niitä Suomeen tuotuja markettituotteita tutkittiin 80-luvullakaan ja olen edelleen elossa. 

Vierailija
10/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyllä ollut tyytyväinen temuun. Ja vastaaviin. En ajattele asioirta järjellä vaan että saan halvala,.

Vierailija
11/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Itse piti oppia tämä kantapään kautta. Ostin ihoteippiä joka näytti identtiseltä kuin Euroopassa myytävä, ja ajattelin säästää pari euroa. Teippi oli iholla ehkä jonkun 24 tuntia ja kun otin sen pois, ihoon jäi teipin muotoinen punainen ihottuma jonka reunoille tuli haavoja. Parantuivat hitaasti. Eli ei ole samaa tavaraa ei vaikka näyttäisi samalta.

Ostin silmäteippejä Temusta. Ovat hyviä, eivät liian tarttuvia. Noita suomalaista saa kiskoa ihosta. Lähtee nahkat silmänympärysiholta. 

Ihonvärisiä. Kai Aasiassakin tehdään silmä-leikkauksia. 

Vierailija
12/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temua mustamaalataan jo ihan sen takia, että suomikauppiaat ja heidän etujärjestönsä haluavat meidän ostavan heiltä. Ainoat mitä en temusta ostaisi ovat kosmetiikka ja sähkölaitteet. 

Vierailija
13/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestäni ovat aikamoisia tuotteita kun tekonahkaisessa kännykänkuoressa ftalaattitaso ylittää melkein 250% sallittuun ylimpään tasoon nähden tai kengissä on lyijyä yli kaikkien sallittujen raja-arvojen. Lapsettomuus tulee lisääntymään Suomessa kun temutetaan.

Parempi onkin, ettei niin tyhmät lisäänny.

Vierailija
14/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kauhea allerginen reaktio meikeistä joita erehdyin tilaamaan tyttäreni innostamana Temusta. Kaikki menivät roskiin,  koska samoja allergisia reaktioita tuli läheisilleni näistä tuotteista.

Vierailija
15/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin trimmeriin sellaisia muoviteriä. Ovat paljon jämäkämpää muovia kuin ne valmistajan alkuperäiset, kestävät pitempään ja maksoivat max viidesosan siitä mitä "merkkituote". 

Mutta kai mä nyt saan jonkun syövän ja trimmeri räjähtää kun niitä muovinpaloja ei oo testattu.

Vierailija
16/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin trimmeriin sellaisia muoviteriä. Ovat paljon jämäkämpää muovia kuin ne valmistajan alkuperäiset, kestävät pitempään ja maksoivat max viidesosan siitä mitä "merkkituote". 

Mutta kai mä nyt saan jonkun syövän ja trimmeri räjähtää kun niitä muovinpaloja ei oo testattu.

Ja siis kyse oli ruohonleikkuri-trimmeristä, ei mistään ihokarvanpoistajasta.

Vierailija
17/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään tilaamastani ei ole tullut mitään haiiavaikutuksia, vaatteita, elektroniikkaa, meikkejä, jopa silmänympärysvoidetta.

Vierailija
18/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli taaaas paketit temusta ja alista.

Mukavan halpaa kamaa. Suosittelen ja tilaan jatkossakin. Laatu ok ja hintalaatu vip tasoa.

Suomen verotus on niin kova että on jo pakko temuttaa.

Vierailija
19/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistään tilaamastani ei ole tullut mitään haiiavaikutuksia, vaatteita, elektroniikkaa, meikkejä, jopa silmänympärysvoidetta.

No eihän ne karsinogeenit välitöntä reaktiota aiheuta, typerys. 

Vierailija
20/29 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että muistutit, pitääpä temutttaa taas pitkästä aikaa. Viimeksi paketti tuli alle viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä