Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
41121/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, Concubiina of Kontula'kin ryöminyt piilostaan paikalle juuri ennen sulkemisaikaa. Camillasta on näköjään ottanut uusimman vainonsa kohteen.

Vierailija
41122/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika outoa tuo onkin, että pitäisi olla kuin nöyrä alamainen, ja tönöttää siellä Sandringhamin  joulupöydässä, vaikka haluaisi olla vaihteeksi puolison vanhempien luona kylässä.

Joulu kuuluu kaikille, ei kuningas ole mikään poikkeus. Ja jos tätä nyt uudistellaan, niin oikein hyvä. Heillä on niitä perinteitä jo ihan tarpeeksi. Ja miksi niitä typeriä lahjoja täytyy ostaa, turhaa krääsää, antaisivat vaikka syöpälapsille nekin rahat.

Suomesta taas ohjaillaan brittien tekemisiä. 

Eipä tarvitse, kun Yorkin prinsessat näköjään päättivät itse ohjailla ja lähteä toisiin maisemiin. Raskaus vaan esti Beatricen lennon.

Tämä kertoo nyt vain siitä, ettei ole mikään pakko enää mennä Sandringhamiin perinteiden määräämänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41123/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika outoa tuo onkin, että pitäisi olla kuin nöyrä alamainen, ja tönöttää siellä Sandringhamin  joulupöydässä, vaikka haluaisi olla vaihteeksi puolison vanhempien luona kylässä.

Joulu kuuluu kaikille, ei kuningas ole mikään poikkeus. Ja jos tätä nyt uudistellaan, niin oikein hyvä. Heillä on niitä perinteitä jo ihan tarpeeksi. Ja miksi niitä typeriä lahjoja täytyy ostaa, turhaa krääsää, antaisivat vaikka syöpälapsille nekin rahat.

Suomesta taas ohjaillaan brittien tekemisiä. 

Eipä tarvitse, kun Yorkin prinsessat näköjään päättivät itse ohjailla ja lähteä toisiin maisemiin. Raskaus vaan esti Beatricen lennon.

Tämä kertoo nyt vain siitä, ettei ole mikään pakko enää mennä Sandringhamiin perinteiden määräämänä. 

Kai Beatricelle joku muukin paikka olisi jouluksi kotimaasta löytynyt, esimerkiksi voinut pysyä kotonaan, etteivät perinteet olisi häntä painostaneet Sandringhamiin lähtemään? Eiköhän mene sinne ihan omasta tahdostaan ja mielellään. Muuten on sitten aikamoinen pipipää ja masokisti. 😂

Vierailija
41124/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Koska prinsessat olivat ilmoittaneet, että haluavat viettää joulunsa toisaalla, kertoo se siitä, että sellainenkin mahdollisuus on, eli ei ole pakko olla kuninkaan joulupöydässä. (Ei vaikka jotakuta se näyttääkin kovasti närästävän) Prinsessat ohjailevat siis itse elämäänsä ja vierailujaan.

2) Beatrice ei voinut lentää, joten hän valitsi kakkosvaihtoehtona joulun Sandringhamissa, mikä taas kertoo puolestaan siitä, ettei ole riidoissa kuninkaan kanssa. Eli ei voida olettaa, että Charlesia välteltäisiin millään lailla. Beatricellahan oli siis mahdollisuus mennä minne haluaa.

Eikös tässä ketjussa olisi tarkoitus Harrysta kommentoida? Miten täällä ei nyt pahemmin ole mitään muuta kuin brittihovin asiat päällimmäisinä? Mitä tapahtui, missä Harklen ihailijat? Kääntyikö kelkka? Onko kaikki 16 kylppäriä kuurattu ja pihan halailtavat puut jouluvalaistuksessaan? Artsi ja Lilibetty puettu teemaan sopivasti?

Vierailija
41125/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Lilillä on kukkamekko ja valkoiset polvisukat ja Artsilla farkut ja beige - äidin lempiväri - neulepusero Kalifornian tunnetussa kylmyydessä. Kyllä lapsukaisilla on hauska joulu! 

Vierailija
41126/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatteren aikana oli pakko mennä sinne ja nykyään saa pikkukuninkaalliset valita 

Vierailija
41127/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuningatteren aikana oli pakko mennä sinne ja nykyään saa pikkukuninkaalliset valita  

Ei ollut; oli kunnia sinne päästä, mutta ei pakko. Eiväthän Sussexitkaan olleet kuin kahdesti. Mitkä pikkukuninkaalliset? Alta kymmenvuotiaat? 

Vierailija
41128/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei koskaan ole pakkoa ollut, niin mitä tästä jankataan? Jokainen olkoon missä on. Ja eihän  Bea ja Eugie ainakaan näytä haluavan isukkinsa ja mamin luo. Mieluummin menee Beakin kuninkaan juhlapöytään. Se siitä välttelystä.

Ei sieltä ole siis kuin Eugenie perheineen poissa, Andrew luonnollisesti Fergieineen kotonaan.

Vierailija
41129/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että kaikki ovat onnellisesti omien lastensa kanssa viettämässä joulua siellä missä itse haluavat. Meghan ja Harry ovat jo vuosia viettäneet joulua kotonaan suloisten lapsiensa kanssa, en ymmärrä miksi tästä nousee suuri haloo etteivät mene Englantiin. Eiköhön siellä ole jo tarpeeksi muutenkin väkeä jouluperinteitä jatkamassa.

Vierailija
41130/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että kaikki ovat onnellisesti omien lastensa kanssa viettämässä joulua siellä missä itse haluavat. Meghan ja Harry ovat jo vuosia viettäneet joulua kotonaan suloisten lapsiensa kanssa, en ymmärrä miksi tästä nousee suuri haloo etteivät mene Englantiin. Eiköhön siellä ole jo tarpeeksi muutenkin väkeä jouluperinteitä jatkamassa.

Meghan ja Harry eivät mene Sandringhamiin siitä yksinkertaisesta syystä, että heitä ei ole kutsuttu. Ei ole kutsua tullut enää moneen vuoteen.

Vierailija
41131/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan ja Harry eivät mene Sandringhamiin siitä yksinkertaisesta syystä, että heitä ei ole kutsuttu. Ei ole kutsua tullut enää moneen vuoteen.

Ihan sama onko kutsuttu vai ei, he eivät sinne halua mennä vaan viettää joulua kotonaan lapsiensa kanssa. 

Vierailija
41132/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin menisivät muutoinkaan joten miksi juorulehdet edes uutisoi asiasta

Vierailija
41133/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Lilillä on kukkamekko ja valkoiset polvisukat ja Artsilla farkut ja beige - äidin lempiväri - neulepusero Kalifornian tunnetussa kylmyydessä. Kyllä lapsukaisilla on hauska joulu! 

Sitä kun sinä et saa koskaan tietää! Sen sijaan idolisi Catherine varmasti muokkaa lapsensa kuvat kuvailemallasi tavalla, kyllä heillä on hauska joulu, no pian se nähdään..

Vierailija
41134/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama onko kutsuttu vai ei, he eivät sinne halua mennä vaan viettää joulua kotonaan lapsiensa kanssa. 

Mistä ihmeestä sinä sen voit tietää? Oletko läheinenkin ystävä? 

Vierailija
41135/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun sinä et saa koskaan tietää! Sen sijaan idolisi Catherine varmasti muokkaa lapsensa kuvat kuvailemallasi tavalla, kyllä heillä on hauska joulu, no pian se nähdään.. 

Viimeksi kuvanmuokkausta kyllä harrasti Meghan, ei sitä beigeä neulepuseroa Kalifornian lämmössä muuten tiedettäisi. 🥱🙄

Vierailija
41136/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Lopes ainakin kiiruhtaa joulupöytään koska siellä on Kate jonka tyyliä hän yrittää kopioida. Ei kyllä siinä onnistu. 

Vierailija
41137/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se heille ole ihan sama onko kutsuttu vai ei - olisi makeeta kieltäytyä kutsusta, jos sellainen tulisi, kun taas ilman kutsua jääminen on noloa.

Vierailija
41138/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kuvanmuokkausta kyllä harrasti Meghan, ei sitä beigeä neulepuseroa Kalifornian lämmössä muuten tiedettäisi. 🥱🙄

Katsoin että Montecitossa on aamuisin ja iltaisin 12-13 astetta kuumaa.

Vierailija
41139/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Collegepaitailmaa, ei neulepuseroja. 

Vierailija
41140/46129 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Collegepaitailmaa, ei neulepuseroja. 

&n

Ei ne siellä pukeudu Suomen suositusten mukaan.

Ketju on lukittu.