Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näyte brittitelevision tasosta. Camillan kaveri Angela Levin vauhdissa.
Ainakin Levin on toimittaja ammatiltaan, toisin kuin Meghanin sugarfanit. Minä luotan vanhan ajan toimittajaan.
Sitä paitsi Levin ravasi muutama vuosi sitten Harryn perässä ympäri maailmaa, kun kirjoitti siitä kirjan. Levin tietää paljon asioita Harrystä. Siis tietää, ei luule eikä kuvittele, eli on toimittaja, ei sugarfani.
Oletko lukenut Angelan omia kommentteja siitä miten rajoitetusti hän pääsi Harryn lähellekään ?
Kai sinulle sitten kelpaa jopa Kinsey Schofieldkin "toimittajaksi".
Angela Levin on arvostettu toimittaja, jolla on vuosikymmenten mittainen ura. Scofieldillä on vielä korvantaustat märät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ostettiinkin roppakaupalla Charlesin kuninkaallisia mansikoita. Britit näyttivät, mitä mieltä oikeasti ovat Meghanin rahastusyrityksestä. 😂"
Wales-uskonto on pehmentänyt aivosi. Onko sinusta omalla tuotteella rahan ansaitseminen "rahastusta"? Oletko itse koskaan "ansainnut" rahaa vai oletko vaan "rahastanut" esimiehiäsi?
Ja taas täytyy ihmetellä näitä meghanuskovaisia. Miksi ihmeessä sinua rassaa, että joku toinen ei pidäkään sinun idolistasi? Ei minun tarvitse sinulle todistella yhtään mitään.
Joka tapauksessa tuokin "bisnes" on yhtä tuhoon tuomittua kuin neitsykäisen Spotify- ja Netflix-diilit plus kaikki muut. Meghanissa ei ole yrittäjyyttä, se haluaa helppoa elämää muiden maksamana ja palvomana. Nähdäänpä vain.
kukapa ei haluaisi helppoa elämää? Antaa yrittää, mitä hänen hillojen myynti on muilta pois.
Onnistuu tai ei, eipä sen pitäisi muita hetkauttaa.
Mutta ei ole Meghanin hilloja. Meghan on vain naamallaan mukana, muut tekevät sen varsinaisen työn. Niin kuin Spotifyn podcastissakin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei ole Meghanin hilloja. Meghan on vain naamallaan mukana, muut tekevät sen varsinaisen työn. Niin kuin Spotifyn podcastissakin.
Eli Meghan on tehnyt jonkun kanssa diilin että myy tämän hillot, entä sitten. Jos joku haluaa palkata Meghanin myymään omia hillojaan niin mitä se ketään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Meghan on tehnyt jonkun kanssa diilin että myy tämän hillot, entä sitten. Jos joku haluaa palkata Meghanin myymään omia hillojaan niin mitä se ketään haittaa.
Meghanhulluja nyt haittaa kaikki mitä Meghan tekee. Joka asiasta vingutaan.
kautta aikojen on jo käytetty julkkiksia tuotteiden myynnin edistämiseksi. Ei tänä mikään uusi asia ole paitsi Meghanhulluille.
Vierailija kirjoitti:
Sinä varmaan luulet että Fazerin täti tekee karkkeja joka kaupan takahuoneessa? USAssa ainakin on lait ja asetukset elintarvikkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanhulluja nyt haittaa kaikki mitä Meghan tekee. Joka asiasta vingutaan.
kautta aikojen on jo käytetty julkkiksia tuotteiden myynnin edistämiseksi. Ei tänä mikään uusi asia ole paitsi Meghanhulluille.
Tämä, monet julkisuuden ihmiset ovat monien meikkien kasvot ei kukaan silti oleta että nämä ovat ne meikit tehneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ostettiinkin roppakaupalla Charlesin kuninkaallisia mansikoita. Britit näyttivät, mitä mieltä oikeasti ovat Meghanin rahastusyrityksestä. 😂"
Wales-uskonto on pehmentänyt aivosi. Onko sinusta omalla tuotteella rahan ansaitseminen "rahastusta"? Oletko itse koskaan "ansainnut" rahaa vai oletko vaan "rahastanut" esimiehiäsi?
Ja taas täytyy ihmetellä näitä meghanuskovaisia. Miksi ihmeessä sinua rassaa, että joku toinen ei pidäkään sinun idolistasi? Ei minun tarvitse sinulle todistella yhtään mitään.
Joka tapauksessa tuokin "bisnes" on yhtä tuhoon tuomittua kuin neitsykäisen Spotify- ja Netflix-diilit plus kaikki muut. Meghanissa ei ole yrittäjyyttä, se haluaa helppoa elämää muiden maksamana ja palvomana. Nähdäänpä vain.
Meghanhan on ainoa brittihoviin naitu joka on tehnyt kovasti toita, viiden miljoonan dollarin edesta. Myoskin ainoa joka uhrasi nousukiidossa olevan uran mennakseen naimisiin. Nyt asiantuntijat povaavat etta hanesta voi tulla biljonaari niinkuin Martha Stewartista.
Scofield on feikki joka tasolla. Asuu Arizzonassa feikki Hollywood taustakuva luulottelemassa etta hanella olisi jotain tekemista LA:n piireissa. Ei ole. Ei mitaan koulutusta millekaan alalle eika esiinny yhdellakaan TV-kanavalla USAssa. Lontoossa han on asiantuntija. To each his own.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Markle on oikeasti lähettänyt viittäkymmentä hillopurkkia "lähimmille ystävilleen". Purkin on saanut vain viisi henkilöä, jotka ovat tänä ja viime vuonna poseeranneet hänen kanssaan. Koko tempaus on vain silmänlumetta, jolla luodaan kuvaa, että Marklen julkkistuttavapiiri olisi noin laaja.
No eihän se esim Jill Bidenia tunnekaan.
Ai ei tunne?
Joe Biden alkoi hermostua kun Harrysta otettiin kuvia "blondin" (Jill) kanssa.
MEGHAN EI TUNNE JILL BIDENIÄ. NIIN TUOLLA LUKEE. JA SE ON IHAN TOTTA.
Vierailija kirjoitti:
Millään ihmeen omalla tuotteella? Marklella ei ole mitään omaa tuotetta, kaikki kopioitu tai varastettu muilta.
Vai meinaatko että siellä se omassa torpassaan ihan itse keittelee hillojaan ja ihan itse keksimällään reseptillä 😁
Meghan on väittänyt julkisuuteen että nuo mansikat olisivat peräisin Montecitosta, heidän puutarhastaan. Siksi sitä ihmetellään, että kasvaako siellä todella mansikkaa ja onko sitä todella kasvanut noin paljon. Ainakaan ilmakuvissa ei näy mitään mansikkaviljelmiä.
Ja Meghanhan ei ole mikään julkkis-mainoskasvo, vaan hän myy omaa lifestyleään.
Ja kyllä tuotteita, yrityksiä jne. aina arvioidaan ja arvostellaan, mikä on ihan hyvä, koska esimerkiksi siitä Meghanin kahvista löytyi lyijyä, mikä tieto kuuluu julkisuuteen.
Meghan vain vetää hillot, siitä kun joku toinen on ensin tehnyt hilloa.
Vierailija kirjoitti:
Meghan vain vetää hillot, siitä kun joku toinen on ensin tehnyt hilloa.
Tämä kertookin sen, miten vähissä Meghanin eväät ovat: hän ostaa tuotteen, liimaa sen kylkeen Harryn naaman ja myy sen moninkertaisella hinnalla eteenpäin.
Hillopurkeissa ei tietenkään konkreettisesti ole Harryn naamaa, mutta Harryn syntyperä on tuossa perheessä ainoa asia, millä saattaa pystyä myymään oheistuotteita. Montakohan hillopurkkia pitää myydä, jotta saa kokoon miljoonan dollarin voiton?
Harry halusi jakaa Englannin kuninkuuden veljensä kanssa?
Voiko tuo olla totta? Onko Harry täys torvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Markle on oikeasti lähettänyt viittäkymmentä hillopurkkia "lähimmille ystävilleen". Purkin on saanut vain viisi henkilöä, jotka ovat tänä ja viime vuonna poseeranneet hänen kanssaan. Koko tempaus on vain silmänlumetta, jolla luodaan kuvaa, että Marklen julkkistuttavapiiri olisi noin laaja.
No eihän se esim Jill Bidenia tunnekaan.
Ai ei tunne?
Joe Biden alkoi hermostua kun Harrysta otettiin kuvia "blondin" (Jill) kanssa.
MEGHAN EI TUNNE JILL BIDENIÄ. NIIN TUOLLA LUKEE. JA SE ON IHAN TOTTA.
Harry on ollut Amerikan presidenttien tuttu jo vuosikausia. Obaman ollessa presidentti, Joe Biden oli varapresidentti ja tuli tutuksi Harryn kanssa jo silloin.
Sinullako on ollut kiireinen aamu poistaa eilisiä videoita? On taas ottanut sydämestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millään ihmeen omalla tuotteella? Marklella ei ole mitään omaa tuotetta, kaikki kopioitu tai varastettu muilta.
Vai meinaatko että siellä se omassa torpassaan ihan itse keittelee hillojaan ja ihan itse keksimällään reseptillä 😁Näin se itse väitti.
Vierailija kirjoitti:
Harry halusi jakaa Englannin kuninkuuden veljensä kanssa?
Voiko tuo olla totta? Onko Harry täys torvi?
Kyllä. Hän halusi että se kuninkuus jaetaan ha että kaksi pariskuntaa on tasaveroisia.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on väittänyt julkisuuteen että nuo mansikat olisivat peräisin Montecitosta, heidän puutarhastaan. Siksi sitä ihmetellään, että kasvaako siellä todella mansikkaa ja onko sitä todella kasvanut noin paljon. Ainakaan ilmakuvissa ei näy mitään mansikkaviljelmiä.
Ja Meghanhan ei ole mikään julkkis-mainoskasvo, vaan hän myy omaa lifestyleään.
Ja kyllä tuotteita, yrityksiä jne. aina arvioidaan ja arvostellaan, mikä on ihan hyvä, koska esimerkiksi siitä Meghanin kahvista löytyi lyijyä, mikä tieto kuuluu julkisuuteen.
Laita linkki tuoshon väitteeseen. Vai sanoiko vaan että mansikat ovat "kotimaisia" ja sitten joku kielipuoli on kirjoittanut että ovat hänen kotipuutarhastaan?
https://www.joshuakennon.com/strawberry-fields-pine-trees-mint-approach…