Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän outoa ettei Meghanille tunnu löytyvän oikean kokoisia vaatteita millään. Yhteen aikaan olivat liian pieniä, nykyisin liian isoja. Onhan hän laihtunut huomattavasti, mutta luulisi nyt sentään pienempiä kokoja löytyvän.
Mitä hittoa? 😂 Mielenkiintoinen ajattelutapa sulla, oletko autisti tms.? Ehkäpä Meghan tykkää vähän oversize-vaatteista eikä pidä ihonmyötäisiä Teitä miellyttääkseen. 😆
"Mä oon aina miettinyt mikä se on se heidän haluamansa elämäntyyli?"
Se elämäntyyli, jossa ei tarvitse kinuta rahaa ja palveluja sukulaisilta ja lyödä päätään seinään, kun bisnesidea toisensa jälkeen jää tuottamatta miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan kertoi paneelissa taas tiskiainetarinansa. Meghan myös itki kuinka häntä kiusattiin somessa, kun hän odotti Artsia ja Lillyä. Tosin eikö tämä Lilly raskaus salattu? Ehkä se oli Meghan siis itse.
salattu? Ootko noin pihalla? Ihan kuviakin löytyy kun Meghan odottaa Lilibetiä, ja ihan tälläkin palstalla häntä kiusattiin jo silloin.
Eikö tuo raskaus salattu viimeisiin päiviin. En minä muista että hän olisi ollut julkisuudessa maha pystyssä. Ja miten häntä täällä kiusattiin, en ole seurannut tätä palstaa. Tosin hänen raskaudestaan on ollut epäilyjä, kumimahasta puhuttu, mutta onko se sitten kiusaamista. Nainenhan on tunnettu kusettaja ja huijari. Nämä kusettajahuijarit piiloutuvat aina feminismin taakse, vähän
Missähän on paparatsin kuva Meghanista maha pystyssä kun tämä odotti Liliä? No laitatko linkin kun niitä on netti täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän outoa ettei Meghanille tunnu löytyvän oikean kokoisia vaatteita millään. Yhteen aikaan olivat liian pieniä, nykyisin liian isoja. Onhan hän laihtunut huomattavasti, mutta luulisi nyt sentään pienempiä kokoja löytyvän.
Mitä hittoa? 😂 Mielenkiintoinen ajattelutapa sulla, oletko autisti tms.? Ehkäpä Meghan tykkää vähän oversize-vaatteista eikä pidä ihonmyötäisiä Teitä miellyttääkseen. 😆
Vaatteet ovat niin tylsiä, että ihan kuin hän ei saisi suunnittelijoiden parhaita vaatteita vaan jotain poistokappaleita tai edellisen sesongin alelaarituotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei hahmota kehoaan eikä sen mittasuhteita. Katsoo esitteestä kuvan hienosta mekosta 180cm mallin päällä ja haluaa täsmälleen saman? En tajua miksei niitä muokata hänelle ompelijalla, kun rahaa on.
Täällähän on vuosia kerrottu että rahaa ei ole?
Tapasi keskustella on vähän raskas. Etsit kohdan, josta voit alkaa vänkäämään.
Sivuseikkoihin tartutaan, kun ei osaa muutakaan sanoa.
Sivuseikka? Niiden raha-asiathan on varmaan suosituimpia aiheita tässä ketjussa ulkonäön haukkumisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Se elämäntyyli, jossa ei tarvitse kinuta rahaa ja palveluja sukulaisilta ja lyödä päätään seinään, kun bisnesidea toisensa jälkeen jää tuottamatta miljoonia.
Ja sä olet jossain nähnyt tätä rahan ja palvelujen kinuamista sukulaisilta? Ketkä olivat paikalla ja missä kinuamiaminen tapahtui? Paljonko pyysivät? Menikö Harryn tilille vai Meghanin.
Myöskään pään seinään hakkaamisvideota en muista nähneeni.
onko nyt niin että sä olet itse keksinyt päästäsi minkälainen elämäntyyli heillä on ja keksinyt myös sen että rahaa kinutaan sukulaisilta, tietääkseni he ovat eläneet jo monta vuotta Jenkeissä ihan omillaan eikä Hovi ole tiedottanut että heidän elämäänsä rahoittaisivat veronmaksajat. Ja yksityisiä raha-asioita ei kukaan hovin jäsen kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan kertoi paneelissa taas tiskiainetarinansa. Meghan myös itki kuinka häntä kiusattiin somessa, kun hän odotti Artsia ja Lillyä. Tosin eikö tämä Lilly raskaus salattu? Ehkä se oli Meghan siis itse.
salattu? Ootko noin pihalla? Ihan kuviakin löytyy kun Meghan odottaa Lilibetiä, ja ihan tälläkin palstalla häntä kiusattiin jo silloin.
Eikö tuo raskaus salattu viimeisiin päiviin. En minä muista että hän olisi ollut julkisuudessa maha pystyssä. Ja miten häntä täällä kiusattiin, en ole seurannut tätä palstaa. Tosin hänen raskaudestaan on ollut epäilyjä, kumimahasta puhuttu, mutta onko se sitten kiusaamista. Nainenhan on tunnettu kusettaja ja huijari. Nämä kusettajah
Käytä Googlea jos et osaa niin ei voi mitään. Kuvahaulla tulee heti ensimmäiseksi kuvaa kun Meghan on raskaana ja kantaa Archieta sylissään.
Harryn haluama elämäntyyli on se, mihin hän kasvoi, eli että aina saa kaiken mitä haluaa. Erehtyi vain välillä haluamaan "just Harry"-elämän Amerikassa, eikä nyt millään ymmärrä, ettei voi noin vaan kävellä takaisin ja herätä aamulla Kensingtonin palatsista täysvaltaisena vanhempana kuninkaallisena.
Vierailija kirjoitti:
Harryn haluama elämäntyyli on se, mihin hän kasvoi, eli että aina saa kaiken mitä haluaa. Erehtyi vain välillä haluamaan "just Harry"-elämän Amerikassa, eikä nyt millään ymmärrä, ettei voi noin vaan kävellä takaisin ja herätä aamulla Kensingtonin palatsista täysvaltaisena vanhempana kuninkaallisena.
Eihän Harry ole missään vaiheessa sanonut että hän haluaisi takaisin hoviin töihin. Mistä te näitä juttuja keksitte?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et millään ymmärrä että Harry ei halua takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä olet jossain nähnyt tätä rahan ja palvelujen kinuamista sukulaisilta? Ketkä olivat paikalla ja missä kinuamiaminen tapahtui? Paljonko pyysivät? Menikö Harryn tilille vai Meghanin.
Myöskään pään seinään hakkaamisvideota en muista nähneeni.
onko nyt niin että sä olet itse keksinyt päästäsi minkälainen elämäntyyli heillä on ja keksinyt myös sen että rahaa kinutaan sukulaisilta, tietääkseni he ovat eläneet jo monta vuotta Jenkeissä ihan omillaan eikä Hovi ole tiedottanut että heidän elämäänsä rahoittaisivat veronmaksajat. Ja yksityisiä raha-asioita ei kuka
Ääkkösettömän sivupersoonahan se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän fanittaa Katen makkarankuori-takkimekkoja, ja siksi mikään löysä ja moderni ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanilla on aika usein nähty mauttoman ylikireitä vaatteita. Esimerkiksi sen dramaattisen takaa-ajotempauksen aikana hänellä oli keltainen mekko, jonka väri, leikkaus ja kangas korostivat erityisesti vartalon huonoja puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanilla on aika usein nähty mauttoman ylikireitä vaatteita. Esimerkiksi sen dramaattisen takaa-ajotempauksen aikana hänellä oli keltainen mekko, jonka väri, leikkaus ja kangas korostivat erityisesti vartalon huonoja puolia.
Ja luultavasti hän on valinnut tuon mekon korostamaan parhaita puoliaan, mikä kertoo, että hänen tyylitajussaan on vähän hiomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo raskaus salattu viimeisiin päiviin. En minä muista että hän olisi ollut julkisuudessa maha pystyssä. Ja miten häntä täällä kiusattiin, en ole seurannut tätä palstaa. Tosin hänen raskaudestaan on ollut epäilyjä, kumimahasta puhuttu, mutta onko se sitten kiusaamista. Nainenhan
Yksi kuva, jonka Markle oli itse Backgridin kanssa sopinut. Muita kuviahan rouvasta ei ollut. Lapsen kasvot eivät muuten olleet sotattu, eikö usassa alaikäiset ole suojeltu. Mutta Markle vai varmaan isomman summan rahaa kun Artsin kasvot näkyivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo raskaus salattu viimeisiin päiviin. En minä muista että hän olisi ollut julkisuudessa maha pystyssä. Ja miten häntä täällä kiusattiin, en ole seurannut tätä palstaa. Tosin hänen raskaudestaan on ollut epäilyjä, kumimahasta
Lähde tähän tietoon että Meghan on kuvasta sopinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän fanittaa Katen makkarankuori-takkimekkoja, ja siksi mikään löysä ja moderni ei kelpaa.
Ja tuo beige silkkimekkoko on löysä ja moderni? Juu, löysä on, moderniudesta en tiedä. Hihat liian pitkät, olkalinja roikkuu (ei varmasti ole suunnittelijan tarkoitus), helma laahaa maata. Catherinen takkimekot, joita sinä makkarankuoriksi nimität, ovat monin verroin tyylikkäämpiä.
Harry on nimenomaan tuon penaalin terävin kynä, kun lähti tuosta hullujehuoneesta lätkimään. Nyt hovi on kuseessa sairauksiensa kanssa, kun ovat kohdelleet häntä niin huonosti. Hän olisi voinut olla avuksi tällaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Harry on nimenomaan tuon penaalin terävin kynä, kun lähti tuosta hullujehuoneesta lätkimään. Nyt hovi on kuseessa sairauksiensa kanssa, kun ovat kohdelleet häntä niin huonosti. Hän olisi voinut olla avuksi tällaisessa tilanteessa.
Alan jo epäilemään että Harry on se joka syöksyy lattialle itkemään kun asiat eivät mene niin kuin hän haluaa.
Mä oon aina miettinyt mikä se on se heidän haluamansa elämäntyyli?
Ja aina täällä hoetaan että heidän rahat on loppu? Kuka edes tietää paljonko heillä on rahaa ja paljonko he sitä kuluttavat.
Ihan onnellisilta vaikuttavat ja tekevät haluamiaan asioita, aina joku seinähullu jaksaa heitä haukkua mutta tuskin heitä kiinostaa jonkun ramdomin mielipide hameesta tai korusta.