Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienompi sukunimihän se Mountbatten-Windsor oli.
Samaa mieltä, suorastaan mahtipontinen. Ja jo pelkkä Windsor todella kuninkaallisen oloinen ja kaunis.
Mountbatten on kökkö käännös saksasta. Windsor sinänsä ihan ok.
Ihan sama, komea on nimi. Ja lukion saksa on suoritettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kate on oikein edustava myös ja osaa ottaa median haltuun mutta William ei. Williamista huokuu epävarmuus. Ei ole perinyt lainkaan esim Philipin arvokkuutta ja habitusta. Tosin ei ole kyllä Charleskaan perinyt mitään Philipiltä. Kaikki arvokkuus on mennyt Harrylle. "
Arvokkuus Harrylle? Tekeekö vihainen ja uhmakas ilme miehestä arvokkaan? Ne ominaisuudet huokuvat Harrysta. Williamista viisaus ja harkinta.
Harrylla on kuninkaan habitus. Sellainen katse silmissä joka on Britannian kuninkaalla aina ollut. Philipillä oli myös sellainen.
Juuri näin. Harrylla on luonnollinen ilme ja hymy ja hänen kanssaan on helppo ihmisten puhua. Williamin katse taas on pälyilevä, vähän kulmien alta ja epävarma hymy. William ei tunnu helposti lähestyttävältä vaan pakon edessä paikalla olijalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kate on oikein edustava myös ja osaa ottaa median haltuun mutta William ei. Williamista huokuu epävarmuus. Ei ole perinyt lainkaan esim Philipin arvokkuutta ja habitusta. Tosin ei ole kyllä Charleskaan perinyt mitään Philipiltä. Kaikki arvokkuus on mennyt Harrylle. "
Arvokkuus Harrylle? Tekeekö vihainen ja uhmakas ilme miehestä arvokkaan? Ne ominaisuudet huokuvat Harrysta. Williamista viisaus ja harkinta.
Harrylla on kuninkaan habitus. Sellainen katse silmissä joka on Britannian kuninkaalla aina ollut. Philipillä oli myös sellainen.
Philip ei ollut kuningas. Harrystä ei tule kuningasta. Molemmilla oli yhdistävänä tekijänä vähähiuksisuus. Se sitten sinun mielestäsi ilmeisesti kuninkaan tekee, niin kuin tekeekin: aito kuningas Charles ja häntä seuraava kuningas William ovat myös vähähiuksisia.
Vierailija kirjoitti:
Harry ei todellakaan ole mikään terävä kynä otsikon mukaisesti. Muutaman minuutin sisällä jopa käsitys perheestä ja sen sisällöstä ehtii hepulla muuttua. 😂
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000010236366.html
Toivokaamme, että jutun uutisoima Williamin mielipide pysyy ja pitää.
Sinä voit toki itseksesi toivoa vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ei todellakaan ole mikään terävä kynä otsikon mukaisesti. Muutaman minuutin sisällä jopa käsitys perheestä ja sen sisällöstä ehtii hepulla muuttua. 😂
Samoin sinä. Mutta vain toisen toive toteutuu. Vähän luulen, että se olen minä. Williamilla on nääs selkärankaa, toisin kuin isällään. William olisi taatusti vienyt ne tittelitkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näillä vielä myytävää, kuten sovinnonteko Meghanin isän kanssa, lasten vienti kuningasta tapaamaan ja ero sekä sen peruminen.
Sovinnonteko isän kanssa tulee ajankohtaiseksi esim. sairastumisen yhteydessä, ja mikäs onkaan sydäntä särkevämpää, kuin kolmen sekunnin kyynel isän sairasvuoteella. Ikävää vaan, jos iskä toipuukin, ja jää riesoiksi useiksi vuosiksi ;D
Ero ajankohtainen, ainakin heti kunnes Charles poistuu tästä elämästä. Ja sitten se alkaa, William saa pistää kaiken peliin pitääkseen sekopäähartsan kurissa.
Sittenhän tilanne hännäksi menee kun Willsistä tulee kuningas. Hänellä ei ole mitään arvovaltaa nyt eikä hän näytä sitä edes haluavan hankkivan. Kiire tulee. Vertaa vaikka Willsiä Haakoniin, Frederickiin tai Felipeen tai Victoriaan. J
Haakon saa ylimääräiset sympatiat entisen huumehörhön/sairaan vaimonsa avulla (Mette-Marit on ollut prinsessana ok), Frederick on tiensä alussa, ja äitinsä peitti pettämisen luopumalla vallasta, Mary on heillä se kantava voima, Felipe on aika persoonaton, mitään syvällisempää ei hänestä koskaan kirjoiteta, ja Viktoria on kaikkien lemppari, kun viimeinkin sai Danielinsa.
William ei ole muista riippuvainen, hänen karismansa kyllä kantaa, on paljon hyviä ominaisuuksia; monarkian puolesta kaikki, harkitseva ja realisti, sekä perheessä aivan ihanat lapset. Kate tukee hienosti rinnalla, ei pröystäile, on asiallinen ja sanavalmis, kurinalainen, eikä ole moitteen sanaa.
Joten jospa siellä Britanniassa hoitavat kuninkaalliset omat hommansa, ei kuulu Harryn elämään enää. Sen näki jo pikavisiitistä, Charlesilla ei ollut aikaa ja William ei tavannut ollenkaan. Välit pysyvät näköjään jäätävinä.
Briteissä alkaa varmaan olla käsillä se aika, jolloin he huomaavat, että mihin he oikeastaan tarvitsevat kuninkaallisia. Töitähän ei tee kuin toinen jalka haudassa olijat ja nuorempi väki vaan laiskottelee, eikä heitä edes kohta tunnisteta. Alle 50% nuoremmasta polvesta kannattaa enää monarkiaa, 65+ - ikäisistä iso joukko.
Williamilta puuttuu karisma täysin. Hän ei kertakaikkiaan ole mikään monarkian kantava voima vaan piiloon luikkiva jänis. Alle 200 työkeikkaa viime vuonna
Kyllä se Meghan on ollut reipas nainen hoviin tultuaan, toisin kuin Kate.
https://macleans.ca/royalty/how-meghan-markle-has-been-a-royal-workhors…
Onhan se nyt kiva, että joku Suomen tasavallassa asuva jaksaa olla huolissaan brittimonarkian tulevaisuudesta. Mitä olet mieltä Tanskan tapauksesta, nyt kun heillä vaihtui kuningatar kuninkaaksi? On paljon lähempänä meitä sentään, koska on pohjoismaa kysymyksessä. Jaksaako kruununprinssi Christian kestää kaikki häneen kohdistuvat odotukset? Minkälaista vaimoa hänelle toivot?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt kiva, että joku Suomen tasavallassa asuva jaksaa olla huolissaan brittimonarkian tulevaisuudesta. Mitä olet mieltä Tanskan tapauksesta, nyt kun heillä vaihtui kuningatar kuninkaaksi? On paljon lähempänä meitä sentään, koska on pohjoismaa kysymyksessä. Jaksaako kruununprinssi Christian kestää kaikki häneen kohdistuvat odotukset? Minkälaista vaimoa hänelle toivot?
Ei kuulu aihioon.
Vierailija kirjoitti:
Williamilta puuttuu karisma täysin. Hän ei kertakaikkiaan ole mikään monarkian kantava voima vaan piiloon luikkiva jänis. Alle 200 työkeikkaa viime vuonna
Ja sinäkö oletat, että lähtee suoraan punkasta hätäisen aamupalan jälkeen valmistautumattomana mustalla autoletkalla edustustilaisuuteen, eikä muuta tarvita?
Työtä on myös palatsin satojen vieraiden kestitseminen ja isännöinti, kun valtioiden päämiehiä saapuu. Lukuiset järjestöt ja yhdistykset vaativat suuren palan ajasta. Ei niille joku assari pysty yksinään samaa kopiota lähettämään, vaan on oltava myös itse läsnä.
me täällä emme edes tiedä mitä kaikkea hommiin kuuluu. Joten tämän SAMAN JANKKAUKSEN voi jo lopettaa. Keskity Harryn "töihin"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu aihioon.
Kätevä tapa olla vastaamatta suoraan ja selvään kysymykseen. Ei jatkoon. 👎👎👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin sinä. Mutta vain toisen toive toteutuu. Vähän luulen, että se olen minä. Williamilla on nääs selkärankaa, toisin kuin isällään. William olisi taatusti vienyt ne tittelitkin jo.
Luulen että Harry ihan itse luopuu tittelistään mikä haluaa Yhdysvaltain kansalaiseksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on selvä, että Rosella ja Williamilla on ollut hippatuntinsa ja sen tietää myös Camilla. Siksi Kate vihaa Camillaa sisuksillaan tai mitä sillä ns. vatsaleikkauksen jälkeen on tallella. Silloin kun lehdistö alkoi vihjailla Williamin pettämisestä, niin ne jutut lyötiin poikki sivaltaen ja paskaa alettiin syytää Meghanista, jotta lehdille riittää kirjoitettavaa. Williamin toimisto teki diilin asiasta lehdistön kanssa. Näin sitä suojellaan ykköskuninkaallisia.
Aika samaan ajankohtaan tapahtumat sopivat joten voi olla totta.
Ei kuulu aihioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu aihioon.
Laita Katen naama, pakarat ja selkä aihioksi, niin meghanisti kehrää tyytyväisenä, samalla kun raateluhampaiden välistä alkaa vaahto pärskymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Harry ihan itse luopuu tittelistään mikä haluaa Yhdysvaltain kansalaiseksi..
Niinhän sen on pakko, Yhdysvaltain lain mukaan. Sitä varten ne sotivat 1770-luvulla, irti kuninkaallisista ja aatelisista.
Mutta arvaas, antaako Meghan siihen luvan?? Kävisikö asia niin, että Meghan ottaisi eron ennen kuin Harry ottaisi uuden kansalaisuuden? Siten Meghan pysyisi Sussexin herttuattarena, vaikka Harrystä tulisi just Harry. Vai menisikö titteli sittenkin Harryn tittelittömyyden mukana? Varmaan menisi, sillä eihän Meghan olisi herttuatar, jollei Elisabet olisi Harrystä herttuaa tehnyt.
Eli ei, Harrystä ei USAn kansalaista tule. Meghan pitää siitä huolen. Sille on herttuattaren titteli tärkeämpää kuin mikään muu maailmassa, johan se on nähty kerran toisensa jälkeen. Jollei sitten pääsisi Walesin prinsessaksi ja kuningattareksi, mutta sellaista mielenhäiriötä en Williamille todeksi usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu aihioon.
Laita Katen naama, pakarat ja selkä aihioksi, niin meghanisti kehrää tyytyväisenä, samalla kun raateluhampaiden välistä alkaa vaahto pärskymään.
Voi sinua. Meghania ja Harrya ei sitten raadella ollenkaan, Katenisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Harry ihan itse luopuu tittelistään mikä ha
"Jollei sitten pääsisi Walesin prinsessaksi ja kuningattareksi, mutta sellaista mielenhäiriötä en Williamille todeksi usko."
Aikamoinen mielenhäiriö olisikin kyseessä, jos William pyyhkäisisi itsensä sekä kaikki kolme lastaan pois perimysjärjestyksestä.