Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joulukuusi viedään oikeaoppisesti pihalle niin ettei ole koko kämppä ja porraskäytävä täynnä neulasia?

Vierailija
06.01.2023 |

Pääsi vähän kuivahtamaan.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette kuusesta variseville sadoille hämähäkeille ja muille ötököille?

Vierailija
142/147 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilaat kuusen keskelle lattiaa, matot pois edestä. Siinä sahaat oksat pois ja pistät roskapussiin, jäljelle jää paljas ranka, senkin pilkot ja roskapussiin. Vedä lastalla neulaset ja roskat kasaan, rikkalapiolla enimmät läjät roskiin. Imuroi huone. Näin minä teen.

Kuusia ei saa viedä sekajätteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyvi edellä työntäny avotakkaan. Makiasta lämmittää. 

Vierailija
144/147 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetan kastelun noin 1.5 viikkoa ennenkuin haluan sen viedä ulos, sitten vain yksi kopautus runkoon, kaikki neulat lattialla ja vaan puunraato jonka voi viedä ulos jää.

Vierailija
145/147 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi joulua varten. Levitä kuusen alle vähintään sen leveimmän kohdan  ja  latvan korkuinen iso muovi ja muovin päälle vaikka soma iso kertakäyttö- tai muu ohut liina /matto peittämään muovi. 

Muovin voi taitella sen nätin liinan alle.

Kun kuusesta aika päästä eroon, levitä varovasti  muovi esiin kuusen  alta, pyydä lisäkäsipareja. Nosta muovin liepeet ylös ja teippaa kuusirahjus pystyasennossa suppuun muovin sisään  jalkoineen päivineen.

Näin neulasia ei varise kuin muovin sisään. Vie paketti ulos, pura se vaikka nurmikolla, ei neulaset ulkona haittaa. Ota kuusenjalka talteen. 

Kuuselle teet sitten mitä oli tarkoituskin tehdä hävittääksesi sen.

Vierailija
146/147 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada lakanan päälle ja sido tai teippaa siksi aikaa, että saat ulos. Jos haluat olla oikein vitsikäs, päälle mattorulla =)

Vierailija
147/147 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetään ikkunasta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi