Mies, mikä sai sinut kiinnostumaan ikääntyvästä,
ei minkään näköisestä naisesta? Kysyn koska olen tuollainen itse, enkä usko enää löytäväni miestä tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa.
Kommentit (16)
Ei kyllä mikään ole saanut ja tuskin mikään saakaan kiinnostumaan vanhasta rummosta.
Sama kuin muissakin nai-seksi nimetyissä henkilöissä.
Työttömät nuoret miehet hakevat vanhaa naista että pääsisi sen jääkaapille syömään ja täysihoitoon. Olen ihan suoraan kuullut kuinka työttömät miehet sanoo että löytyisipä edes vanha akka. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Työttömät nuoret miehet hakevat vanhaa naista että pääsisi sen jääkaapille syömään ja täysihoitoon. Olen ihan suoraan kuullut kuinka työttömät miehet sanoo että löytyisipä edes vanha akka. 🤣
Meille löytyy kyllä kysyntää. 30v pojat hääräävät kimpussa.
Luonne. Pilke silmäkulmassa, nauru, lämpö, arvot, luotettavuus on iso juttu.
Helppous ja ei minullakaan juuri valinnanvaraa ole itseäni nuoremmista naisista.
Saahan sitä kaikkea haluta, mutta kun kiinnostaa enemmän charmantit omanikäiset miehet.
Luonnehan se oli. Iän ja kokemusten myötä on oppinut arvostamaan tiettyjä juttuja enemmän kuin ikää.
Ei kai yksikään ole pysynyt ikinuorena. Kaikki ikääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin oikein tyytyväinen tuollaiseen fwb-suhteeseen, kunhan siinä sitten molemmat todellakin saa etuja. Jos toinen toivoo eduksi täyden jääkaapin, niin täältä pesee. Ja silloin homma toimii, kun hän puolestaan antaa minulle sen mitä minä toivon.
Vierailija kirjoitti:
Luonnehan se oli. Iän ja kokemusten myötä on oppinut arvostamaan tiettyjä juttuja enemmän kuin ikää.
Mitä juttuja arvostat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille löytyy kyllä kysyntää. 30v pojat hääräävät kimpussa.
Oletko se jääkaappi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä juttuja arvostat?
Sellaista aitoa lämpöä. Mukavuutta ja tasaisuutta. Draamailijat on nähty.
Pilu.