Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joulukuusi viedään oikeaoppisesti pihalle niin ettei ole koko kämppä ja porraskäytävä täynnä neulasia?

Vierailija
06.01.2023 |

Pääsi vähän kuivahtamaan.

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se heitetään parvekkeen kautta hankeen.

Vierailija
2/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetään partsilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piudota parvekkeelta, (jos kukaan eiu ole näkemässä) ja sitten viet sen sieltä roskiin.

Vierailija
4/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkot kylppärissä ja säkität.

Vierailija
5/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienitään oksasaksilla pieniksi paloiksi johonkin muovikorveeseen.

Vierailija
6/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä parvekkeelta? Naapurinko?

Vierailija
7/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienitään oksasaksilla pieniksi paloiksi johonkin muovikorveeseen.

Nyt tuli taas murresana jota kaikki ei varmasti ymmärrä eli korve. Suomentaisitko?

Vierailija
8/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä alkaa varomaan ettei saa joulukuusta päähänsä kun kävelee kadulla parvekkeiden alta?

Vierailija
9/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulaset kerätään lasipurkkeihin ja niistä keitetään teet.

Vierailija
10/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä parvekkeelta? Naapurinko?

Hätätilanteessa ikkunan kautta pihalle (alas joku vahtiin ettei kukaan kävele alle).

Vierailija
11/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää huputtaa. Sit ei ole mitään ongelmia.

Vierailija
12/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai "joulukuusta" olet hävittämässä... jotkut käärii mattoon, jotkut paloittelee jätesäkkeihin. M u r h a .infosta voi löytyä vinkkejä kuinka toimia.

Vierailija
13/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilaat kuusen keskelle lattiaa, matot pois edestä. Siinä sahaat oksat pois ja pistät roskapussiin, jäljelle jää paljas ranka, senkin pilkot ja roskapussiin. Vedä lastalla neulaset ja roskat kasaan, rikkalapiolla enimmät läjät roskiin. Imuroi huone. Näin minä teen.

Vierailija
14/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyystin kuiva, niin jalasta irroittamisen jälkeen kopautat muutaman kerran napakasti lattiaan. Neulaset jää yhteen paikkaan ja viet rangan roskiin.

Vierailija
15/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin parvekkeelta 4 kerroksesta. Säästyy siivoamiselta.

Vierailija
16/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä latva edellä jätesäkkiin ja kuljeta jätehuoneen oven lähelle, poista säkki.

Vierailija
17/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku typin tantta kerran väitti että olen ulosotossa eikä ole elämänhallintaa joten se sanoi että minun pitää kuntouttaviin töihin pajalle. Tein välittömästi rikosimoituksen siitä

Vierailija
18/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloittele kylpyhuoneessa sahalla pieniin osiin, laita palat roskapusseihin ja vie pussit yöllä lähiympäristön roskiksiin. Neulaset voi vetää vessanpöntöstä pienissä erissä, älä soita putkimiestä jos viemäri tukkeutuu. Vaihtoehtoisesti voit kääriä kuusen mattoon jätesäkin sisään ja käydä yöllä heittämässä mereen tai hautaamassa metsään, älä käytä omaa autoa kuljetukseen ja jätä puhelin kotiin. Voit myös yrittää väittää kyseessä olleen sairauskohtaus tai yliannostus ja löytäneesi kuusen kuivahtaneena asunnostasi. Muista poistaa selaushistoriasta "kuusen hävitys" Google haut.

Vierailija
19/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 L jätesäkki. Sinne hulautat kuusen ja jos tarvitsee katkoa niin laita poikki ja toinenkin pää jätesäkkiin. Ei leviä neulaset minnekään sitten.

Vierailija
20/147 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies 47 kirjoitti:

Joku typin tantta kerran väitti että olen ulosotossa eikä ole elämänhallintaa joten se sanoi että minun pitää kuntouttaviin töihin pajalle. Tein välittömästi rikosimoituksen siitä

Ok mutta mitä tekemistä tällä on ap:n kysymyksen kanssa?

Minä aina teen niin että siirrän mattoja, sahaan oksat ja jätesäkitän ne + rangan. Neulaset jotka siihen jäöljelle jää lattialle on silloin samassa kohdassa niin ei tarvitse paljoa häärätä niiden siivoamisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi