Odottelin vähän että oltais lähdetty uuden miesystävän kanssa hiihtolomalle, mutta
hänpä viekin lapsensa Teneriffalle. Asuvat 5+ hotellissa eli olis kyllä kelvannut mullekin.
Ja kirsikkana kakun päällä, nihen exä lähtee uuden sulhasensa kanssa kahdeksi viikkoa Aasiaan. Eli lapset on sitten taas viikon extraa miehellä.
Vähän jäin miettimään et mikä mun asema on tässä kuviossa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen suhde sulla on lasten kanssa?
Eikö se ole hienoa, että mies haluaa viettää aikaa lastensa kanssa?
Ja jos miehen exä lähtee parin viikon lomalle niin sehän tarkoittaa, että mies ja ex ovat ainakin puheväleissä ja pystyvät joustamaan lasten hoidossa. Eli voit ehkä tulevaisuudessa päästä miehen kanssa lomailemaan ilman lapsia.No millainen nyt voisi olla, kun poika 16 v introvertti punkkari jolla on tukka aina silmillä ja tyttö varmaan viiltelee itseään kun pitää olla kympin tyttö ja joku hemmetin urheiluprinsessa.
Ap
Olisiko tuossa asenteessasi hänen lapsia kohtaan se syy minkä takia sinua ei oteta perhelomalle mukaan
Taitaa vaan ketuttaa, kun et pääse elvistelemään someen Teneriffa-kuvilla. XD
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sinua varaamasta samasta kohteesta matkaa myöskin ja mennä vain eri huoneeseen, eri hotelliin? Mies voi yhtä lailla ajatella sitäkin, että hänen lapsensa ovat hankalia ja hän haluaa suojella sinua?
Eronnut vanhempi voi kokea suurtakin syyllisyyttä lasten takia ja miksi pitää kiinni yhteisistä perinteistä. Toisaalta ole iloinen, että mieskaverisi on niin vastuuntuntoinen ja pitää huolta lapsistaan. Samalla tavalla hän osaa suhtautua ehkä sinuunkin?
Voitte tapailla reissulla ja se vois olla ihan jännääkin, ettei koko ajan olla toisiinsa kietoutuneina 24/7
Voisihan sen suorempaankin sanoa että pakko päästä stalkkaamaan ja vahtimaan mitä reissussa tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen suhde sulla on lasten kanssa?
Eikö se ole hienoa, että mies haluaa viettää aikaa lastensa kanssa?
Ja jos miehen exä lähtee parin viikon lomalle niin sehän tarkoittaa, että mies ja ex ovat ainakin puheväleissä ja pystyvät joustamaan lasten hoidossa. Eli voit ehkä tulevaisuudessa päästä miehen kanssa lomailemaan ilman lapsia.No millainen nyt voisi olla, kun poika 16 v introvertti punkkari jolla on tukka aina silmillä ja tyttö varmaan viiltelee itseään kun pitää olla kympin tyttö ja joku hemmetin urheiluprinsessa.
Ap
Tarkoititko runkkari?
Minä en ole ikinä käynyt yhdenkään mieheni kanssa yhtään missään lomalla. Kuitenkin lähes 20 vuotta yhteensä niissä suhteissa ollut. Lomamatka ei ole mikään itsestäänselvyys tai ravintolassa käynti, elokuvat, teatteri, ylipäätään mikään. Jos minä pärjäsin ilman mitään niin pärjäät sinäkin. Tiedätkö mitä silloin tehdään kun muut ei ole paikalla? Sinä siivoat kodin. Sitä tehdään kaikki lomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni vietti joulun lastensa kanssa Lapissa enkä näe siinä mitään ongelmaa. Itse olin töissä. Vaikka vela olenkin, mies joka ei huolehdi lapsistaan ja vietä heidän kanssaan aikaa olisi ehdoton turn off.
Kun rakastuimme mieheni kanssa oli itsestään selvää että minä olen hänelle ykkönen. Vaimonsa joka oli vielä silloin raskaana yritti saada Viikko-viikkoa lapsille mutta onneksi mieheni pysyi lujana ja laittoi minut oikealle sijalle arvojärjestyksessä. Ja sanomattakin lienee selvää että olen vela, urheilullinen ja akateeminen.
Ja ehkä vähän tyhmä.
Ei, hän on myös urheilullinen, vela ja akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä pershedelmälliset voisi vain jättää lapsettomat ihmiset rauhaan siihen saakka, kunnes ne pennut on täysi-ikäisiä. Miksi helvetissä joku haluaisi aidosti olla suhteessa, jossa jää ties monenneksi pentujen ja entisen ämmänjälkeen. Jotkut tuollaisessa ovat, mutta eivät ehkä osaa oikein arvostaa itseään ja luulevat, etteivät saa parempia olosuhteita itselleen.
Muistakaa tämä lapselliset naiset. Tuostakin viestistä on tykätty kun negatiivisuus kohdistuu mieheen.
Varma ja hyvä luisto punkassa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä käynyt yhdenkään mieheni kanssa yhtään missään lomalla. Kuitenkin lähes 20 vuotta yhteensä niissä suhteissa ollut. Lomamatka ei ole mikään itsestäänselvyys tai ravintolassa käynti, elokuvat, teatteri, ylipäätään mikään. Jos minä pärjäsin ilman mitään niin pärjäät sinäkin. Tiedätkö mitä silloin tehdään kun muut ei ole paikalla? Sinä siivoat kodin. Sitä tehdään kaikki lomat.
Word sis👊🏻
Tuon AP:n miesystävän kannattaisi juosta ja lujaa. Hänellä on murrosikäiset lapset, ja nyt kuvioon tulossa naisystävä joka on pääkopastaan jämähtänyt omaan teini-ikäänsä. Huono skenaario, toivottavasti mies ajattelee asioita etelänlomallaan ja alkaa etsiä itselleen täysjärkistä, aikuista naista parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kuitenkin arvot kohdallaan. Lapset tulevat ensin AINA. Toisaalta, olisiko sinulla ollut varaa maksaa osuuttasi matkasta?
Miten niin?!?!? Eihän noi teinitkään maksa.
Ap
Äh, että tällainen provo tällä kertaa. Miten ihmiset jaksaa? Eikö avausviestiä kirjoittaessa tule kertaakaan mieleen että hei tää on kyllä nyt todella tyhmää ja lapsellista, enpä lähetäkään. Eihän kukaan oikeasti voi olla noin pihalla? Eihän?
Mua aina kiinnostaa nää sinkkunaiset jotka lähtevät perheellisten miesten matkaan. Hirveet itkupotkuraivarit kun ei saa huomiota tai sitten itkupotkuraivarit miehen ex-vaimolle siitä että vaatii miestä ottamaan vastuun lapsista. Kannattaa varmaan miettiä kehen ihastuu, ihastumiselle ei voi mitään, mutta järkeä saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä ala kilpailemaan suosiosta ja ajasta lasten kanssa. Ikinä. Tuossa kisassa olette kaikki häviäjiä.
Täsmälleen näin. Tämä tulee jokaisen, niin naisen kuin miehen, ymmärtää jos alkaa suhteeseen jossa toisella osapuolella on lapsia. Tai vaikka itselläkin on lapsia.
On paljonkin onnellisia uusioperheitä, ei se kuvio mitenkään mahdoton ole, mutta puolisoilla pitää olla asenne kunnossa ja oikeanlainen, ja tässä tapauksessa AP:llä ei ole.
AP, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Sinkkumarkkinoille mars, ja koeta löytää itsellesi mies jolla ei jälkeläisiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään kannata odottaa mitään omassa päässään vaan puhua toiveistaan, jos haluaa jotakin.
Mä nyt sattuimoisin otin asian esille ko asia lokakuussa kun sovimme joulun kuvioista. Sanoin mm että mulla olisi lomaa vielä viikko, lähetäänkö talvella etelään. Niin siihen vastaus oli et katsotaan. Ja tämä monta kertaa. Nyt sitten ilmoitti että vie lapset Kanarialle kun minä pääsin välipäivinä Rukalle. Mökkiin joo missä piti laittaa ruuat itse ja tehdä loppusiivous.
Ja nyt joku Riu Plaza 5+ teinien kanssa Kanarialla.
Ap
Miten paljon maksoit tuosta Rukan reissusta? Arvaanko oikein että mies maksoi kaiken?
Mene mukaan ap.
Samaa matkaa ja samaan tai läheiseen hotelliin varaat asumisen.
Vai odotitko, jotta miesystävä kustantaa sulle ilmaisen matkan Teneriffalle.
Mistä helvetistä noita pöpiä aloitus trolleja tänne oikein sikiää?
Mikä estää sinua varaamasta samasta kohteesta matkaa myöskin ja mennä vain eri huoneeseen, eri hotelliin? Mies voi yhtä lailla ajatella sitäkin, että hänen lapsensa ovat hankalia ja hän haluaa suojella sinua?
Eronnut vanhempi voi kokea suurtakin syyllisyyttä lasten takia ja miksi pitää kiinni yhteisistä perinteistä. Toisaalta ole iloinen, että mieskaverisi on niin vastuuntuntoinen ja pitää huolta lapsistaan. Samalla tavalla hän osaa suhtautua ehkä sinuunkin?
Voitte tapailla reissulla ja se vois olla ihan jännääkin, ettei koko ajan olla toisiinsa kietoutuneina 24/7