Odottelin vähän että oltais lähdetty uuden miesystävän kanssa hiihtolomalle, mutta
hänpä viekin lapsensa Teneriffalle. Asuvat 5+ hotellissa eli olis kyllä kelvannut mullekin.
Ja kirsikkana kakun päällä, nihen exä lähtee uuden sulhasensa kanssa kahdeksi viikkoa Aasiaan. Eli lapset on sitten taas viikon extraa miehellä.
Vähän jäin miettimään et mikä mun asema on tässä kuviossa.
Kommentit (56)
Millainen suhde sulla on lasten kanssa?
Eikö se ole hienoa, että mies haluaa viettää aikaa lastensa kanssa?
Ja jos miehen exä lähtee parin viikon lomalle niin sehän tarkoittaa, että mies ja ex ovat ainakin puheväleissä ja pystyvät joustamaan lasten hoidossa. Eli voit ehkä tulevaisuudessa päästä miehen kanssa lomailemaan ilman lapsia.
Uusi miesystävä.
Miksi sen olis pitänyt ottaa sut reissuun? Koska matka on varattu? Olisitko maksanut itse?
Mies jos tekis tällaisen ulínaketjun niin miksikäs sitä nimiteltäis?
Eikö nämä pershedelmälliset voisi vain jättää lapsettomat ihmiset rauhaan siihen saakka, kunnes ne pennut on täysi-ikäisiä. Miksi helvetissä joku haluaisi aidosti olla suhteessa, jossa jää ties monenneksi pentujen ja entisen ämmänjälkeen. Jotkut tuollaisessa ovat, mutta eivät ehkä osaa oikein arvostaa itseään ja luulevat, etteivät saa parempia olosuhteita itselleen.
Mieheni vietti joulun lastensa kanssa Lapissa enkä näe siinä mitään ongelmaa. Itse olin töissä. Vaikka vela olenkin, mies joka ei huolehdi lapsistaan ja vietä heidän kanssaan aikaa olisi ehdoton turn off.
Arvostan miestä, että pitää lapsistaan huolta! Sinä voit lähteä itse johonkin reissuun tai menette lapsivapaana viikonloppuna tai viikko johonkin.jos sulle ei käy,että mies on isä lapsilleen, niin kannattaa vaihtaa mieheen, jolla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni vietti joulun lastensa kanssa Lapissa enkä näe siinä mitään ongelmaa. Itse olin töissä. Vaikka vela olenkin, mies joka ei huolehdi lapsistaan ja vietä heidän kanssaan aikaa olisi ehdoton turn off.
Mikä on vela?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vela?
Vapaaehtoisesti lapseton
Hyvä, että mies haluaa olla lastensa kanssa.
Jos sulla on lomaa hiihtolomaviikolla, niin mene hiihtokeskukseen. Siellä voi päivät hiihtää ja illat osallistua iltamenoihin ja tanssia.
Aika näyttää. Menet joku toinen kerta miesystävän kanssa jonnekin. Kannattaa pitää kiinni myös omasta elämästä, ettei kaikkea miehen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kuitenkin arvot kohdallaan. Lapset tulevat ensin AINA. Toisaalta, olisiko sinulla ollut varaa maksaa osuuttasi matkasta?
Miten niin?!?!? Eihän noi teinitkään maksa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kuitenkin arvot kohdallaan. Lapset tulevat ensin AINA. Toisaalta, olisiko sinulla ollut varaa maksaa osuuttasi matkasta?
Miten niin?!?!? Eihän noi teinitkään maksa.
Ap
Vähän teiniltä apkin taitaa vaikuttaa.
Lähde minun kanssa rukalle. Mökki on varattuna 16 päivästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään kannata odottaa mitään omassa päässään vaan puhua toiveistaan, jos haluaa jotakin.
Mä nyt sattuimoisin otin asian esille ko asia lokakuussa kun sovimme joulun kuvioista. Sanoin mm että mulla olisi lomaa vielä viikko, lähetäänkö talvella etelään. Niin siihen vastaus oli et katsotaan. Ja tämä monta kertaa. Nyt sitten ilmoitti että vie lapset Kanarialle kun minä pääsin välipäivinä Rukalle. Mökkiin joo missä piti laittaa ruuat itse ja tehdä loppusiivous.
Ja nyt joku Riu Plaza 5+ teinien kanssa Kanarialla.
Ap
Mies46 kirjoitti:
Lähde minun kanssa rukalle. Mökki on varattuna 16 päivästä lähtien.
Joo ei kiitos, katso edellä!!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen suhde sulla on lasten kanssa?
Eikö se ole hienoa, että mies haluaa viettää aikaa lastensa kanssa?
Ja jos miehen exä lähtee parin viikon lomalle niin sehän tarkoittaa, että mies ja ex ovat ainakin puheväleissä ja pystyvät joustamaan lasten hoidossa. Eli voit ehkä tulevaisuudessa päästä miehen kanssa lomailemaan ilman lapsia.
No millainen nyt voisi olla, kun poika 16 v introvertti punkkari jolla on tukka aina silmillä ja tyttö varmaan viiltelee itseään kun pitää olla kympin tyttö ja joku hemmetin urheiluprinsessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun rakastuimme mieheni kanssa oli itsestään selvää että minä olen hänelle ykkönen. Vaimonsa joka oli vielä silloin raskaana yritti saada Viikko-viikkoa lapsille mutta onneksi mieheni pysyi lujana ja laittoi minut oikealle sijalle arvojärjestyksessä. Ja sanomattakin lienee selvää että olen vela, urheilullinen ja akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rakastuimme mieheni kanssa oli itsestään selvää että minä olen hänelle ykkönen. Vaimonsa joka oli vielä silloin raskaana yritti saada Viikko-viikkoa lapsille mutta onneksi mieheni pysyi lujana ja laittoi minut oikealle sijalle arvojärjestyksessä. Ja sanomattakin lienee selvää että olen vela, urheilullinen ja akateeminen.
Ja ehkä vähän tyhmä.
Kysyitkö edes voisitko lähteä mukaan ja tarjouduitko maksamaan siinä tapauksessa osuuttasi. Vai oletko siinä mielessä tyypillinen nainen että oletat miehen järjestävän ja maksavan myös sinulle loman?
Onpa ihana, kun lähtee lasten kanssa yksin ulkomaille! Arvostan ja arvosta sinäkin tai olet pian ex. Joko ehdotat saisitko tulla mukaan, maksat tietysti oman matkasi. Tai sitten toivotat kaikille hyvää matkaa.