"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"
Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D
Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.
Kommentit (1081)
Mulla on yli 80 k vuositulot ja korkeakoulututkinto, mutta olen lihava. Tuskin huolis 😁
Siis tämäkään kriteerit esittänyt mies ei ole tässä ketjussa sanonut mitään. On kaikki syyt olettaa, että hänelle sopii vallan hyvin että kaikki katkerat av-mammat swaippaavat hänet vasemmalle. Ihmettelen, että jonkun ventovieraan äijän parinvalintakriteereistä jaksetaan länkyttää yli 600 viestin verran.
Eihän se ole teiltä keneltäkään pois, jos jollain on tuollainen kriteeri kumppanille. Jos sillä ei yhtää matchia saa, niin varmastikin kyseinen henkilö muokkaa esittelytekstiään. Siihen asti ei voida muuta kuin rypeä harmituksessa kun ei itse kelpaa ilmeisen varakkaalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin ääliöitä.
Paitsi jos suostuvat alistumaan maksueunukeiksi, joita naiset saavat käyttää taloudellisesti hyväksi?
Kova hinku näyttää kuitenkin olevan monella miehellä päästä Sofia Belorfin elättäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useampi akateeminen tutkinto, 60 000€ vuositulot ja olen vielä kauniskin, mutta tuollaista junttia en ikimaailmassa kelpuuttaisi. Ajatuskin puistattaa, että pitäisi elää ihmisen kanssa, jolla on tuollainen arvomaailma.
Onneksi minulla on jo ihana mies, jolle olen pienistä tuloista huolimatta kelvannut niin opiskelijana kuin hoitovapaallakin.
Maailma itkee kun et kelpuuta. Miten ihmeessä kestämme tämän?
Sinua taisi ainakin itkettää, kun vaivauduit vastaamaan.
Fiksu mies. Sanoo heti suoraan.
Sisareni joka on pitkään asunut ulkomailla kertoo että suomimies on kuuluisa maailmalla siitä ettei halua osallistua edes omien lastensa elatukseen. Vastuunkanto nollassa. Ja äitiyslomalla olevalle vaimolle ei anneta ruokaa. Lain mukaan pitää huolehtia omalla panoksellaan, rahalla , perheestään. Näitä oli joskus 70 .luvulla usein oiekeudessa. Kuuluisat sanat olivat : mutta minä ole maksanut Saunamaksun 20 e.Naiset on tyhmiä kun antaavat ahneelle miehelle jopa lapsilisät.
Vierailija kirjoitti:
Sisareni joka on pitkään asunut ulkomailla kertoo että suomimies on kuuluisa maailmalla siitä ettei halua osallistua edes omien lastensa elatukseen. Vastuunkanto nollassa. Ja äitiyslomalla olevalle vaimolle ei anneta ruokaa. Lain mukaan pitää huolehtia omalla panoksellaan, rahalla , perheestään. Näitä oli joskus 70 .luvulla usein oiekeudessa. Kuuluisat sanat olivat : mutta minä ole maksanut Saunamaksun 20 e.Naiset on tyhmiä kun antaavat ahneelle miehelle jopa lapsilisät.
Minä olen asunut vuosia ulkomailla, ja Suomi on kuuluisa lähinnä hyvästä koulujärjestelmästä. Joku tietää saunan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan ja kunnioitan naista tasavertaisena kumppanina jos hän tarjoutuu maksamaan osuutensa. Vaikka hän olisi täysin persaukinen. Minulta kyllä löytyy rahaa jos näin on. Ajatus on tässä se tärkein.
Siivelläeläjät ovat ala-arvoisia pummeja ja 2. luokan naisia.
Missä vaiheessa se nainen sitten muuttuu pummiksi ja toisen luokan naiseksi, jos on sinua köyhempi? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Alkaako köyhyydestä kyykyttäminen sitten vasta vakiintuneemmassa suhteessa?
Naisia on kahdenlaisia. Heidän varallisuudesta täysin riippumatta.
Rehellisiä, jotka aina haluavat osallistua kuluihin ja maksaa osuutensa. Heille se on kunnia asia.
Pummeja, kakkosluokan naisia jotka eivät edes kysy. Tarjoutuuko maksullinen nainen maksamaan jotain?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yli 80 k vuositulot ja korkeakoulututkinto, mutta olen lihava. Tuskin huolis 😁
Urheilukliset vaemaan swäppää sut sivuun. Kaipa sinullekin joku oinen soffalla pötköttelevä sipsinsyöjä löytyy.
Oliko tindermiehen tiliote "hakemuksen" liitteenä?
Voi apua miten luotaantyöntävä ilmoitus.. toki jos on hänelle ihannekumppani tuollainen, niin mikä ettei sitä pyytää saa. En ole itse tinderissä saatikka etsimässä puolisoa ja todennäköisesti tuo ilmoittaja hakeekin nuorta naista. Mun lapset on jo tehty, vuositulot lähes 90 ke viime vuonna mutta viihdyn oikein mainiosti sinkkuna. Kyllä kaikki tuntemani aikuiset naiset käyvät palkkatyössä ja elelevät elämäänsä ihan ilman miestäkin.
50k tulot kyllä täysin mahdolliset ilman korkeakoulututkintoakin, esim itsellä hoitajana
Melko turn off. Mies on selkeästi moukkamainen kun puhuu rahasta ja naisesta noin. Itse naisena elätän itseni, enkä myöskään ole pankki kumppanilleni mutta en tosiaan laittaisi mitään tuollaisia noloja julkisia disclamereita.
Kuitenkin, hyvin tienaava ja oman elämänsä kustantava, mutta ei miehen elämää kustantava nainen ei ole kovin suosittu miesten keskuudessa. Miehet tuntuvat kaipaavan kuitenkin kumppania jota voi elättää tai ovat liikkeellä vain hyötymistarkoituksissa. Vaikea löytää miestä jolla on terve suhtautuminen rahaan ja naisiin!
Vierailija kirjoitti:
Siis tämäkään kriteerit esittänyt mies ei ole tässä ketjussa sanonut mitään. On kaikki syyt olettaa, että hänelle sopii vallan hyvin että kaikki katkerat av-mammat swaippaavat hänet vasemmalle. Ihmettelen, että jonkun ventovieraan äijän parinvalintakriteereistä jaksetaan länkyttää yli 600 viestin verran.
Unohdat, että vähintään 300 niistä on omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan ja kunnioitan naista tasavertaisena kumppanina jos hän tarjoutuu maksamaan osuutensa. Vaikka hän olisi täysin persaukinen. Minulta kyllä löytyy rahaa jos näin on. Ajatus on tässä se tärkein.
Siivelläeläjät ovat ala-arvoisia pummeja ja 2. luokan naisia.
Missä vaiheessa se nainen sitten muuttuu pummiksi ja toisen luokan naiseksi, jos on sinua köyhempi? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Alkaako köyhyydestä kyykyttäminen sitten vasta vakiintuneemmassa suhteessa?
Naisia on kahdenlaisia.
No jopas. Nyt sentään jo kahdenlaisia, kun yleensä niputetaan kaikki samaan paariaryhmään NAISET. Onko vähäistä edistystä havaittavissa? Voisko olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskisi pitkällä tikullakaan T: nainen, jonka tulot viime vuonna 60 000 ja korkeakoulututkinto löytyy, kaksikin
Syystä että?
En ole tuo alkuperäinen, mutta voin vastata omasta puolestani. Sanat paljastavat stereotyyppisen käsityksen naisista (vain rahan perässä). Ylimielisyyttä, materialismia mukana. Kaikkinensa aikamoinen turn off.
Ei tuo lause sisällä väitettä, että naiset olisivat vain rahan perässä, vaan sen, että miehen nykyinen elintaso ja aktiviteetit ovat sellaisia, että alle 50keur tuloilla nainen ei voi niihin osallistua, jollei mies ainakin osittain kustanna. Rehellistä tekstiä ja tekee pelin selväksi heti kättelyssä. Ei toki sovi naisten herkälle kaunosielulle, joten reaktio on suuttumus tai ainakin närkästys.
Haluaa välttämättä raahata naisen jonnekin golfklubille, joka ei naista yhtään kiinnosta, mutta itse pitää maksaa? Kukapa ei tuohon tarjoukseen tarttuisi...
Mikä ongelma että nainen karsiutuu pois kun ei harrastukset ja mielenkiinnon kohteet kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Melko turn off. Mies on selkeästi moukkamainen kun puhuu rahasta ja naisesta noin. Itse naisena elätän itseni, enkä myöskään ole pankki kumppanilleni mutta en tosiaan laittaisi mitään tuollaisia noloja julkisia disclamereita.
Kuitenkin, hyvin tienaava ja oman elämänsä kustantava, mutta ei miehen elämää kustantava nainen ei ole kovin suosittu miesten keskuudessa. Miehet tuntuvat kaipaavan kuitenkin kumppania jota voi elättää tai ovat liikkeellä vain hyötymistarkoituksissa. Vaikea löytää miestä jolla on terve suhtautuminen rahaan ja naisiin!
Siinä sellainen olisi kuitenkin haussa. Miehet eivät tässäKÄÄN aloituksessa kaivanneet naista jota elättäisivät. Palsta on myös täynnä lukuisia ketjuja joissa naiset ulìsevat kuinka miehet toivovat julkeasti 50/50 panostusta talouden rahoihin (ne siat!)
Tunnut siis olevan väärässä väitteinesi.
Olet miesvihaaja
Sitten tää mies ihmettelee, kun naiset ei ole kiinnostuneita ja päättelee, että se johtuu siitä, että naiset etsivät vain maksumiestä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Sitten tää mies ihmettelee, kun naiset ei ole kiinnostuneita ja päättelee, että se johtuu siitä, että naiset etsivät vain maksumiestä. 😄
Niinpä, rautaista logiikkaa! :D Katkeroituneen vuodatuksen jälkeen nolla matchia, koska naiset ovat vain rahan perään.
Kuitenkin joku köyhä p*ska jolla ei oikeasti varaa maksaa mitään :D