Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?
Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.
Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!
Kommentit (798)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten ihmiset jaksavat tuhlata omaisuuttaan näihin kalliisiin hajuvesiin. Onhan se niin typerää maksaa satoja euroja yhdestä pullosta tuoksua, jota voi ostaa paljon halvemmalla.
En ymmärrä, miksi joku haluaisi maksaa ylimääräistä rahaa jostain tuoksusta, kun sillä ei ole minkäänlaista merkitystä elämässä. Onhan se niin typerää antaa rahaa pois tuolle tavalle. Eikö ole parempi säästää rahaa tärkeämpiin asioihin kuten terveysmenoihin tai perheenjäsenten huomioimiseen?
Miksi hajuvesien osto sulkisi pois sen, että ei olisi rahaa terveysmenoihin tai en huomioisi perheenjäseniä?
Hujunhajua ostin kerran purkin, ja on vieläkin käyttämättä.
oisko postaa jotain akuutti nippii tai budi hippii?
Radiosta soi Phil Collinsin Another day in paradise.
Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.
Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.