Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?
Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.
Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!
Kommentit (798)
Givenchy- Irrestible EdP.
Ehkä tällaista alle satasen pulloa ei lasketa kovin kalliiksi, mutta pienituloisena tämä on kallein hajuveteni. Usean kuukauden ajan kävin kokeilemassa Sokoksella ja viimein oli pakko ostaa, kun sai -25% alennuksella. Aivan ihana tuoksu, ei liian makea, vaan sopiva aikuiseen makuun. Toki makuasioitahan nämä, mutta minä tykkään tosi paljon.
https://www.kicks.fi/givenchy/tuoksut/naiset/hajuvedet/irresistible-edp…
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Siis se sana ei sovi yhtään mun vocabulariin!
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen summan käyttäminen hajuvesiin ei ole todellakaa normaalia. Jos naiseni ostaisi 500 euron hajuvesiä olisi se kyllä merkki siitä että hän on gold digger. Musta toi saattaa olla red flag, joka kannattaa ottaa huomioon.
Jos naisella on tuohon varaa, miksipä ei ostaisi sitä mistä pitää. Ostaahan toiset kalliita viinejä tai viskejäkin.
Katso peiliin niin näet totuuden
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Tuolla on muitakin vastaavia ja itketkö taiteesta? :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pitkälle päästään ennen kuin joku tulee kommentoimaan kuinka hajuvedet on turhia eikä ole eläessään hankkinut ainuttakaan?
Hep! Sinä teit sen👏
No mikä tässä sitten on ongelma.