Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?
Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.
Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!
Kommentit (798)
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Miksi uusi vuosi on kuin puu? - Koska se on vaihtuva ja joka vuosi se näyttää hieman erilaiselta.
Kiva ketju pilattu turholla höpinöillä.
Mitä mielihyvää jonkulle ketjun pilaaminen tuottaa.
mooi tota oisko poistaa jotai akuuttii nippii
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä aloituksen kysymys tarkoittaa. Miksi joku haluaisi ostaa kallista hajuvettä? En ole ostanut yhtään hajuvettä ikinä.
Tämähän me haluttiinkin tietää🤣
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
30€. Ostin 10 vuotta sitten kaksi yhden hinnalla, toinen on vieläkin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä aloituksen kysymys tarkoittaa. Miksi joku haluaisi ostaa kallista hajuvettä? En ole ostanut yhtään hajuvettä ikinä.
Tämähän me haluttiinkin tietää🤣
Mitä kalliimpi hajuvesi sen suurempi leveilyarvo.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaapin kallein hajuvesi on Marc Jacobsin jasmiininen tuoksu, jonka hinta on noin 120 euroa pullo. En käytä sitä joka päivä, vaan pidän sitä ainoastaan erityisiä tilaisuuksia varten. Kuten esimerkiksi, jos tarvitsen lisää itsevarmuutta ensimmäisellä Tinder-treffeillä. Tai jos haluan näyttää, että olen oikeasti rikas, vaikken olekaan. Tai jos tarvitsen lisää itsevarmuutta kun käyn ulkomailla ja haluan näyttää paikallisille, että olen yhtä hyvä kuin he ovat. Siinä on linkki: https://tinyurl.com/ymrrj8vv niin voitte tarkastella paremmin 😊
En ymmärrä miten jaksatte leveillä tuoksuilla :D Autoni maksoi 90 tonnia mutta en huutele siitä netissä
Älkää analysoiko liikaa!