Onko teidän muiden kodeissa kylmä?
Meillä on nyt sisällä +18 astetta.
Palelee niin paljon. Pitäisi lähteä hakemaan liiteristä puita ja laittaa hellaan tulet.
Kommentit (69)
Ei ole. Tasainen +22 c säällä kuin säällä. Maalämpö.
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi olisi? Lattialämmitys pitää varpaatkin lämpimänä :)
Säästä sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästä sähköä.
Mihin sitä säästää, ei oo mitää akkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästä sähköä.
Mistä sä sen tiedät millä se toimii...
Ei ole. Asumme isossa kerrostaloasunnossa keskustassa. Ihana katsella ulos pakkassäähän ja ulkoilukin houkuttelee kun pääsee sitren sisälle lämpimään. Illalla laitetaan sauna lämpiämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Asumme isossa kerrostaloasunnossa keskustassa. Ihana katsella ulos pakkassäähän ja ulkoilukin houkuttelee kun pääsee sitren sisälle lämpimään. Illalla laitetaan sauna lämpiämään.
Mekin asumme samoin, mutta on aika viileää. Vaatteita kun lisää päälleen, niin ei palele.
Meillä on 17,5-18 astetta, oikein sopiva sisälämpötila talvella. Telkkaria katsoessa voi vetää viltin päälle jos palelee. En silti moiti niitä jotka haluavat pitää sisällä lämpimämpää, itse en taas tykkää kun kesällä on yli 22 asetta sisällä, se on minulle puolestaan liikaa.
17 astetta nyt talvella. On vähän vilakka, laitan kohta takan päälle. Mutta olen kyllä jo tottunut tähän. Villapaita ja kaulaliina, villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästä sähköä.
Mistä sä sen tiedät millä se toimii...
Lattialämmitys on kodin sähkösyöppö...
Mutta kun minä, minä ja ja minun varpaat!
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d349598d-6b0f-4d09-8971-2b4…
Vierailija kirjoitti:
Kt-asunnossa itsekin asun, mutta ikkunoista käy huju. Jäi tiivistämättä ja keittiössä on vanhojen talojen tapaan kylmäkomero ajalta, kun ei ollut jääkaappeja.
- ap
Aikaisemmin oli 27 astetta talvella. Alensin sitten tämän 22 asteeseen niin ei tartte olla enää pikkuhousuisillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästä sähköä.
Puulämmitys eikä meillä ennenkään ole valoja tai sähkölaitteita tarpeettomasti päällä pidetty.
Olen kuitenkin mielissäni, että ei ole helvetinmoisia helteitä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloläävässä ihanaa, saako nauraa?
Lämmintä on 22-24 astetta. Miksi olisi kylmä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuitenkin mielissäni, että ei ole helvetinmoisia helteitä.
- ap
Meillä ilmalämpöpumput viilentävät mukavasti kesäisin.