Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän muiden kodeissa kylmä?

Vierailija
06.01.2023 |

Meillä on nyt sisällä +18 astetta.
Palelee niin paljon. Pitäisi lähteä hakemaan liiteristä puita ja laittaa hellaan tulet.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kotia. Jos olisi niin tyytyisin vähään.

Jos ilkeilette minulle niin voin mainita, että kirjastosta kirjoittelen ja pystyn lämmittelemään hetken aikaa.

Rukoilen että löydän jonkin asuinsijan.

Vierailija
62/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika viilee, 18-19 astetta. Rivari, kaukolämpö, en ole nyt jaksanut hallitukselta kysellä, että miksi näin kylmä. Syksyllä oli jokin ongelma taloyhtiön lämmitysjärjestelmässä, mutta se korjattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on makuuhuoneissa 18 C ja omohuone-keittiötilassa ilmalämpöpumppu pitää lämpöä 21-22 C. Varaava takka-leivinuuni huolehtii kovemmilla pakkasilla lämpötilan pysymisestä.

Vierailija
64/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole . Ilman takkaa olisi 18-19, mutta olemme lämmittäneet sitä päivittäin talvikaudella ja asteikko kohoaa lämmityksen jälkeen 22-23.

Vierailija
65/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on makuuhuoneissa 18 C ja omohuone-keittiötilassa ilmalämpöpumppu pitää lämpöä 21-22 C. Varaava takka-leivinuuni huolehtii kovemmilla pakkasilla lämpötilan pysymisestä.

*olohuone 😄

Vierailija
66/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä makuuhuoneessa näyttää olevan 17 lämmintä. Ihan hyvä kun tykkään nukkua viileässä.

Vierailija
67/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kotia. Jos olisi niin tyytyisin vähään.

Jos ilkeilette minulle niin voin mainita, että kirjastosta kirjoittelen ja pystyn lämmittelemään hetken aikaa.

Rukoilen että löydän jonkin asuinsijan.

Samoin rukoilen.

Vierailija
68/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian kuuma täällä ylieristetyssä modernissa kuutiossa. Kohta pitää koneellisesti viilentää tammikuussa.

Vierailija
69/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aamulla herätessä 16 astetta ilmalämpöpumppu on lämmittänyt nyt olohuoneen 19,9 asteeseen. 20 korkeammalle emme sitä nosta. Tämä lisäksi lattialämmitys lämmittää kylppärin ja eteisen lattiaa. Muualla ei lämmitetä ja meillä lisätään ennen vaatteita kuin lämmitystä.

Sähkö maksaa meille 27 senttiä kwh

Viimeisin sähkölasku 500.