Lämpötilasi kotona? Meillä shortsikelit.
Mieheni tykkää olla t-paidoissa, shortseissa ja ilman sukkia kun hän on kotona.
Nyt meillä on ollut jo kolme vuotta vakiona 23 astetta kotona koko talossa, paitsi makkarissa. Mieheni 100% etätöissä.
Kysyin häneltä että pitäisikö laskea lämpötilaa sähkökriisin takia.
Vastasi vain että hän maksaa, niin hän myös päättää. Ja päätös on että 23 astetta pysyy.
Vähän hävettää päästää ihmisiä meidän kotiin. Muutama vieras jo alkanut ottaa tätä lämpötila juttua puheeksi.
Kommentit (29)
Ei ole mittaria, niin en tiedä, mutta jalassa on kahdet fleecehousut, kolme kerrosta paitoja + vuoritettu huppari, kolmet sukat (varpaat silti jäässä), ja käsissä kynsikkäät. Veikkaan, että "virallisesti" täällä on jotain 20 asteen tienoilla, mutta minulla on silti kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla että muillakin ihan järkevä suhtautuminen tähän lämmittämiseen ja sähkön kulutukseen eikä tehdä liian iso numero tästä.
Ap
Niin, tämä pelkoproganda puree lähinnä heihin, jotka ovat kokeneet oikeasti sen pula-ajan kun oli oikeasti pulaa kaikesta. Samoin heihin puri korona ja sota. Ja tätä sukupolvea valmiiseen pöytään tullut sukupolvi pilkkaa oikein urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mittaria, niin en tiedä, mutta jalassa on kahdet fleecehousut, kolme kerrosta paitoja + vuoritettu huppari, kolmet sukat (varpaat silti jäässä), ja käsissä kynsikkäät. Veikkaan, että "virallisesti" täällä on jotain 20 asteen tienoilla, mutta minulla on silti kylmä.
Sairasta.
Ei minulla ole mittaria sisällä mutta sellainen kevyt kimonoaamutakki päällä täällä tarkenen. Ei ole vieläkään sähkölasku ollut suuri vaikka välillä jää yöksi lapselta valot päälle joissain huoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mittaria sisällä mutta sellainen kevyt kimonoaamutakki päällä täällä tarkenen. Ei ole vieläkään sähkölasku ollut suuri vaikka välillä jää yöksi lapselta valot päälle joissain huoneissa.
Hui, oikein valot jää päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui, oikein valot jää päälle.
Tuolla ne on mainoksissa ja katuvaloissakin päällä pitkin yötä. Mitä tämä sähköstä säästäminen oikein on ja tekeekö sitä kukaan?
Ei näytä siltä että sähkö olisi loppumassa ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla että muillakin ihan järkevä suhtautuminen tähän lämmittämiseen ja sähkön kulutukseen eikä tehdä liian iso numero tästä.
Ap
tai halpa sähkösopimus👍
Tai kaukolämpö 👍
Minun lämpötilani on noin 37 astetta.
Ihmeen alhaisia lämpöjä täällä ihmisillä. Otsikossahan ei kysytty KODIN lämpötilaa vaan ihmisen.
23,5 lattialämmitys.