Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpötilasi kotona? Meillä shortsikelit.

Vierailija
06.01.2023 |

Mieheni tykkää olla t-paidoissa, shortseissa ja ilman sukkia kun hän on kotona.

Nyt meillä on ollut jo kolme vuotta vakiona 23 astetta kotona koko talossa, paitsi makkarissa. Mieheni 100% etätöissä.

Kysyin häneltä että pitäisikö laskea lämpötilaa sähkökriisin takia.

Vastasi vain että hän maksaa, niin hän myös päättää. Ja päätös on että 23 astetta pysyy.

Vähän hävettää päästää ihmisiä meidän kotiin. Muutama vieras jo alkanut ottaa tätä lämpötila juttua puheeksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

23,5 lattialämmitys.

Vierailija
22/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mittaria, niin en tiedä, mutta jalassa on kahdet fleecehousut, kolme kerrosta paitoja + vuoritettu huppari, kolmet sukat (varpaat silti jäässä), ja käsissä kynsikkäät. Veikkaan, että "virallisesti" täällä on jotain 20 asteen tienoilla, mutta minulla on silti kylmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että muillakin ihan järkevä suhtautuminen tähän lämmittämiseen ja sähkön kulutukseen eikä tehdä liian iso numero tästä.

Ap

Niin, tämä pelkoproganda puree lähinnä heihin, jotka ovat kokeneet oikeasti sen pula-ajan kun oli oikeasti pulaa kaikesta. Samoin heihin puri korona ja sota. Ja tätä sukupolvea valmiiseen pöytään tullut sukupolvi pilkkaa oikein urakalla.

Vierailija
24/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mittaria, niin en tiedä, mutta jalassa on kahdet fleecehousut, kolme kerrosta paitoja + vuoritettu huppari, kolmet sukat (varpaat silti jäässä), ja käsissä kynsikkäät. Veikkaan, että "virallisesti" täällä on jotain 20 asteen tienoilla, mutta minulla on silti kylmä. 

Sairasta.

Vierailija
25/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mittaria sisällä mutta sellainen kevyt kimonoaamutakki päällä täällä tarkenen. Ei ole vieläkään sähkölasku ollut suuri vaikka välillä jää yöksi lapselta valot päälle joissain huoneissa.

Vierailija
26/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mittaria sisällä mutta sellainen kevyt kimonoaamutakki päällä täällä tarkenen. Ei ole vieläkään sähkölasku ollut suuri vaikka välillä jää yöksi lapselta valot päälle joissain huoneissa.

Hui, oikein valot jää päälle.

Vierailija
27/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui, oikein valot jää päälle.

Tuolla ne on mainoksissa ja katuvaloissakin päällä pitkin yötä. Mitä tämä sähköstä säästäminen oikein on ja tekeekö sitä kukaan?

Ei näytä siltä että sähkö olisi loppumassa ainakaan.

Vierailija
28/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että muillakin ihan järkevä suhtautuminen tähän lämmittämiseen ja sähkön kulutukseen eikä tehdä liian iso numero tästä.

Ap

tai halpa sähkösopimus👍

Tai kaukolämpö 👍

Vierailija
29/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lämpötilani on noin 37 astetta.

Ihmeen alhaisia lämpöjä täällä ihmisillä. Otsikossahan ei kysytty KODIN lämpötilaa vaan ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi