Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja raivostui omakotitalldemareiden ja espoolaisten sähkötuesta

Vierailija
06.01.2023 |

Kaupankassat ja muut pienituloiset ei saa mitään vaikka sähkö vie neljä kertaa enemmän rahaa kuin ennen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

What ? Kirjoitusvirheet!

Vierailija
2/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää ja pierettää. Miksi minä kontu lalainen yksin huoltaja en saa 1000€ sähkö tukea??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puoliso kaupan alalla ja itse olen määräaikaisissa töissä. Meillä on 2 lasta ja asutaan vuokrakolmiossa.

Miten yksinhuoltaja maksaa esim. remontit. Vakuutus ei korvaa vanhaa kattoa eikä putkia esim. 1970 - luvun putkia ei korvata, jos tulee vesivahinko.

Vierailija
4/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä puoliso kaupan alalla ja itse olen määräaikaisissa töissä. Meillä on 2 lasta ja asutaan vuokrakolmiossa.

Miten yksinhuoltaja maksaa esim. remontit. Vakuutus ei korvaa vanhaa kattoa eikä putkia esim. 1970 - luvun putkia ei korvata, jos tulee vesivahinko.

1980-luvun taloon kattoremontti maksoi 20000 euroa, kun oli asbestia.

Vierailija
5/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vakuutus korvaisi vanhojen talojen katto- ja putkiremontit niin ei kukaan maksaisi noita remontteja itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä