Yksinhuoltaja raivostui omakotitalldemareiden ja espoolaisten sähkötuesta
Kaupankassat ja muut pienituloiset ei saa mitään vaikka sähkö vie neljä kertaa enemmän rahaa kuin ennen
Kommentit (5)
Itkettää ja pierettää. Miksi minä kontu lalainen yksin huoltaja en saa 1000€ sähkö tukea??
Meillä puoliso kaupan alalla ja itse olen määräaikaisissa töissä. Meillä on 2 lasta ja asutaan vuokrakolmiossa.
Miten yksinhuoltaja maksaa esim. remontit. Vakuutus ei korvaa vanhaa kattoa eikä putkia esim. 1970 - luvun putkia ei korvata, jos tulee vesivahinko.
Vierailija kirjoitti:
Meillä puoliso kaupan alalla ja itse olen määräaikaisissa töissä. Meillä on 2 lasta ja asutaan vuokrakolmiossa.
Miten yksinhuoltaja maksaa esim. remontit. Vakuutus ei korvaa vanhaa kattoa eikä putkia esim. 1970 - luvun putkia ei korvata, jos tulee vesivahinko.
1980-luvun taloon kattoremontti maksoi 20000 euroa, kun oli asbestia.
Vierailija kirjoitti:
Jos vakuutus korvaisi vanhojen talojen katto- ja putkiremontit niin ei kukaan maksaisi noita remontteja itse.
What ? Kirjoitusvirheet!