Keskvaikea masennus ja lääkkeet
Haluaisin kokemuksia onko lääkkeet auttanut? Mikä lääke? Millaisia vaikutuksia huomasit? Mikäli et syö lääkkeitä masennukseen niin kuinka hoidat sairauttasi?
Kommentit (28)
Olet aivan oikeassa. Lepo olisi tarpeen.
Dg on, lääkityksena sertralin 200mg, ei vaikutusta, varmaan vaihdetaan johonki muuhun tän kuun lopulla.
Tuota ennen mirtatsapiini, ei vaikutusta.
Ulkoisesti kaikki ok, laskut maksettu,ei velkaa,kämppä siisti yms.
Mutta se pään sisäinen maailma...
Täälläkin ulkoisesti kaikki hyvin. Hyvä työ, parisuhde, ei velkaa, paljon ystäviä jne, MUTTA pään sisällä jatkuva kamppailu ja myllerrys.
Minua on auttanut Venlafaxin-lääke, ei enää ahdistanut ihmisten seurassa yhtä paljon. Tätä lääkettä ei ole ollenkaan helppo lopettaa, mutta onhan sen käyttö nyt paljon parempi vaihtoehto kuin kuol.eman toivominen :)
Sairastan kanssa keskivaikeaa masennusta. Minua on auttanut Duloxetine - niminen lääke.
Se on auttanut minua masennuksen, ahdistuksen ja kroonisien kipujen kanssa.
Kaikki päivät eivät ole hyviä ja oireita ei 100 % poista joka päivä, mutta tämän lääkkeen käytön jälkeen elämästäni on tullut hieman mielekkäämpää.
Juuri tämän vuoksi olisi työtä hetkeksi aikaa hyvä vähentää, mutta ei missään nimessä lopettaa kokonaan - olettaen siis, että hän ei vihaa työtään. Jos nyt kaikki vapaa-aika menee nukkumiseen, niin hän ei saa tarpeeksi lepoa. Silloin ei jaksa huolehtia itsestään eikä myöskään mieli ole kunnossa, eli ei hahmota, mitkä asiat elämässä ovat hyviä ja mitkä pielessä. Se kehä pitäisi katkaista.