Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen terveydenhuolto alkaa olla romahtamispisteessä, mutta mitään ei tehdä. Sen sijaan kaikenlaisiin asejärjestelmiin on loputon piikki auki ja rahaa tulee kuin taikaseinästä

Vierailija
06.01.2023 |

Arvovalintoja, sanon minä. Rahat voisi jakaa 50/50 jos haluaisi, mutta Kokoomus ja persut haluaa yksityisen terveydenhuollon ja heille on sopivaa että julkisen sektorin terveydenhuolto romahtaa. Armeija sen sijaan ei voi toimia yksityisellä rahoituksella, ainakaan vielä, niin sinne tungetaan sitten ne rahat.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotin terveysaseman takaisinsoittoa 3 päivää, kun hoitaja soitti he kertoivat, etteivät voi auttaa minua, hoitavat tällä hetkellä vain päivystysluonteisia asioita. Miten tämä voi olla mahdollista vuonna 2023? Maassa, jossa ihmisten palkasta lähtee verotukseen merkittävä osa, jotta saisimme elää hyvinvointimaassa?

Vierailija
22/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseita tarvitaan maanpuolustukseen, mutta kehapu ja muut muuhanmaaton kulut ja ulkomaiden rahoittaminen on täysin turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse odotin terveysaseman takaisinsoittoa 3 päivää, kun hoitaja soitti he kertoivat, etteivät voi auttaa minua, hoitavat tällä hetkellä vain päivystysluonteisia asioita. Miten tämä voi olla mahdollista vuonna 2023? Maassa, jossa ihmisten palkasta lähtee verotukseen merkittävä osa, jotta saisimme elää hyvinvointimaassa?

Tämä voisi ratkaista rahalla, jolla saataisiin lisää resursseja. Jostakin syystä sitä ei kuitenkaan haluta antaa terveydenhuollolle, vaan päivystykset ruuhkautuu ja osaa uhkaa sulkeminen. Samaan aikaan aseisiin ja asejärjestelmiin laitetaan miljardeja. Kyllähän tässä vähän outo ristiriita on. 

Vierailija
24/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseita tarvitaan maanpuolustukseen, mutta kehapu ja muut muuhanmaaton kulut ja ulkomaiden rahoittaminen on täysin turhaa.

Tämä.

Vierailija
25/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusministeriön budjetti: 6.1 miljardia

Sosiaali- ja terveysministeriön: 16.1 miljardia

Vierailija
26/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat ovat naisia. Ei niitä kiinnosta muu kuin oman suojatyöpaikkansa, ja siellä potilaiden jälkiruoat.

Vierailija
27/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa minkä Aloittaja on tuonut esille on, että Suomella ei saisi olla uskottavaa puolustusta!!!

Vierailija
28/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustusministeriön budjetti: 6.1 miljardia

Sosiaali- ja terveysministeriön: 16.1 miljardia

TÄMÄ

Vierailija
29/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terveydenhuolto ei ole kriisissä eikä romahtamispisteessä, vaan romahtanut jo. tilanne on katastrofaalinen. vuosien systemaattinen palvelujen alasajo on tehnyt tehtävänsä. hyvinvointi yhteiskunta on lakannut olemasta jo kauan sitten. ja vastuun kantaa: ei ainakaan sen aiheuttajat, eli poliitikot. tämä kaikki on ollut nähtävissä jo vuosia, mutta kun poliitikko on suuntansa valinnut, niin pää edellä vaikka päin kalliota ja vauhtia lisäämällä. tämä taas olisi jopa suotavaa. tupakkiaskiin uusi varoitus: polttele rauhassa, sillä suomalainen terveyspalvelu on jotain, mitä et halua kokea. 

No tämä on kehitys minkä keskusta ja kokoomus on aikoinaan halunnut ja tilanteen tähän ajanut.  Ne olisi silloin hyvän rahan aikana kannattanut hoitaa kuntoon eikä hokea, että meillä ei ole rahaa ja leikata pitää. Rahaa kyllä oli ja kuten näkyy sitä on rajattomasti. Tehtiin vain arvovalinta olla hoitamatta kansalaiset. Nyt ei ole sitten vakiintunutta rahoituspohjaa eikä mikään kunnossa kun kaikki on leikattu pilalle. Ja tietysti näiden aiheuttaman kaaoksen piti sitten lunastaa itsensä täysimittaisesti aikana jolloin oikeasti ei ole varaa.  Eli nyt kun taas haluatte äänestää näitä leikkuripuolueita niin mitään ei näköjään ole opittu ja pahemmallekin tilanteelle on tilaus.

Onneksi punavihreä sosialistihallitus on laittanut asian nyt kuntoon kun heillä on ollut siihen jo vuosia aikaa.

Vierailija
30/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokanAntti kirjoitti:

Ainoa minkä Aloittaja on tuonut esille on, että Suomella ei saisi olla uskottavaa puolustusta!!!

Tämä!

Vierailija
31/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta häviää viestejä, kun se yksi örkki tuli niitä poistelemaan. Tämä joka hokee igoria.

Ok, Igor.

Vierailija
32/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi ratkaista rahalla, jolla saataisiin lisää resursseja. Jostakin syystä sitä ei kuitenkaan haluta antaa terveydenhuollolle, vaan päivystykset ruuhkautuu ja osaa uhkaa sulkeminen. Samaan aikaan aseisiin ja asejärjestelmiin laitetaan miljardeja. Kyllähän tässä vähän outo ristiriita on. 

Asejärjestelmiin tulee laittaa vielä milardeja nykyistäkin enemmän.

Vierailija
33/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja modet näyttää laittavan sopiviin kannanottoihin toiminnon, et jos peukutat, tulee samalla vastakkainen peukutus...?

Ala-arvoista propagandaa ja mielipiteen muokkausta.

Hävetkää modet!

Et vain ymmärä miten nämä sivut toimii.

Vierailija
34/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Olemme kohta Natossa ja jotakin hyötyä on siitä liitosta oltava, koska sitä on rummutettu keväästä saakka. Ainakin ydinasepelote jos ei muuta. Mutta loputon varustautuminen ei johda mihinkään muuhun kuin siihen että maan talous romahtaa, kuten kävi Neuvostoliitossa. 

Vierailija
35/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!!

Vierailija
36/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokanAntti kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
37/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja modet näyttää laittavan sopiviin kannanottoihin toiminnon, et jos peukutat, tulee samalla vastakkainen peukutus...?

Hävetkää modet!

Ja taas hävisi valtamediaa arvosteleva kannanotto.

Onko tän palstan modet on noita igoreita huutelevia pellejä?

Ei ole, Igor.

Vierailija
38/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RokanAntti kirjoitti:

Tämä.

Tämä.

Vierailija
39/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokanAntti kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
40/66 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää modet!

Ja taas hävisi valtamediaa arvosteleva kannanotto.

Onko tän palstan modet on noita igoreita huutelevia pellejä?

Rauhoitu. Ei ne modet niitä poista, vaan tuo yksi trolli, joka ilmoittaa ne epäasiallisiksi ja automaattinen järjestelmä poistaa ne sitten. 

Aika outoa, et samalla trollilla on pahasti vastaan sitä, et täällä tuodaan esille faktoja (johon vetää igor kortin esille) ja samaan aikaan pahasti vastaan sitä, et joku arvostelee valtamediaa (johon vetää asiaton kortin esille).

1+1 on edelleen 2.

Igorin faktat eivät edelleenkään ole faktoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän