Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomiehet, mitä sanoisitte jos selviäisi että puolisonne twerkkaa salaa?

Vierailija
06.01.2023 |

Olen 7 aviovuoden aikana onnistunut piilottamaan ukolta tanssiharrastukseni mutta nyt alkaa turhauttaa tämä salaa tanssiminen.
Haluaisin tulla r&b-kaapista ulos ja alkaa treenaamaan säännöllisesti olkkarissa, mutta kukaan ei ole koskaan ennen nähnyt minun tanssivan.
Pelkään että ukko haluaa olla kyyläämässä twerkkuutani ja että hän nauraa minulle jodtain syystä.
Ukkeli on siis ihan aina kotona.

Pelkään twerkkauksen stigmaa ja myös sitä että jos ukko seurailee persustani treenatessani - etten olekaan oikeasti hyvä.

Hitsi kun ois joku miesten päiväkerho mihin tupn voisi tuoda treenien ajaksi hoitoon :D

Kanssatanssijoille: uuden Elvis-leffan soundtrackilla Doja Catin Hound Dog on ihan unelmatanssittavaa settiä!
Nyt jorailen jo toista tuntia ripiitillä (keittiössä ilman housuja) kun ukkeli kerrankin veti baarissa överit ja sammahti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twerkkaile menemään vain ja anna ukon katsoa jos kiinnostaa. Jos alkaa vittuilla, niin sanot vaan että sitten loppuu näytökset jos ei kieli siistiydy.

Vierailija
2/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tverkkaus on nolouden huipentuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on pitänyt alun alkaen piilottaa? Tanssiharrastus siinä missä muutkin.

Vierailija
4/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainioita. Mainiosatu, sieltä irtosi, tällä kertaa: 'Ukkeli(-sinussa:) on siis ihan aina kotona..'? Ja runoilemassa. Näitä mainioita'MAINIOITA'satuja..;)))

Vierailija
5/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanaton

Vierailija
6/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tverkkaus on nolouden huipentuma.

On kuin perseellä olisi epilepsiakohtaus. Todella noloa hommaa.

Vierailija
7/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella rakkaudella omaa armasta eukkoani kohtaan mutta oishan se melkoinen näky kun tuo matkailuauton kokoinen takamus hytkyisi olohuoneessa :)

Mutta siitäkin huolimatta, jos mieli tekkee twerkata, tankotanssia tai kutoa sukkia niin anna mennä vaan, miehes pitäs osata olla kyllä ihmisiks mitä ikinä teetkin

Vierailija
8/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisin suuresti jos se ylipäätään onnistuisi. On meinaan suunnilleen yhtä notkea kuin rautakanki

Vierailija
9/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että voin käydä vaikka kävelylenkillä kun haluat twerkata, jos et halua minun silloin olevan paikalla. Tai voin tulla mukaan yrittämään samat liikkeet, saatais ainakin hyvät naurut :D

Itsellä kokemusta liitosta jossa nainen tuhahteli, katsoi halveksivasti ja naureskeli pilkallisesti kun jotain omia juttujani touhusin. Uusista asioista innostuvana ja kokeilunhaluisena en ymmärrä toista vähättelevää puolisoa. Toivottavasti joskus vielä löydän avarakatseisen ja kokeilunhaluisen naisen suhteeseen, jossa olisi kannustava ilmapiiri.

Vierailija
10/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisin että tekee alasti ja saan katsella. Sekä treenien jälkeen aina perseseksiä

Vierailija
11/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka video mulle kuolaan.sunperset'@gmail.com niin voin arvioida voitko ensintyä miehelessi

Vierailija
12/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon menisi, koska twerkkaus ym. ei ole valkoihoisen hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan