Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaupunkiin et ikinä muuttaisi?

Vierailija
05.01.2023 |

Ajatuksia, kokemuksia...

Kommentit (168)

Vierailija
81/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delhiin

Vierailija
82/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän listan johon ei kannata muuttaa...pienet kaupungit en listaa..

Pori

Kemi 

Kouvola

Kokkola

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bagdadiin

Vierailija
84/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi näyttäisi kelpaavan, se on Jyväskylä. Sitä ei ole moittinut kukaan. Olen pitänyt sitä varsin neutraalina kaupunkina vuosikymmenet. Pätee ilmeisesti edelleen. Kaupunki on harvoin negatiivisesti median otsikoissa. En ole asunut siellä koskaan, mutta aikanaan usein käynyt.

Vierailija
85/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt puhutaan ihan Suomen kaupungeista, niin en muuttaisi ainakaan Helsinkiin enkä Poriin. Jälkimmäisessä olen "joutunut" joskus asumaan ja se riitti mulle siitä paikasta. Helsinki on taas liian suuri ja sekava. Ei jaksaisi sellaista sirkusta. Pysyn Turussa. :D 

Vierailija
86/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islamabadiin

Vierailija
87/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moskova, Pietari ja kaikki muut Ryzlandialaiset kaupungit.

Helsinki on vielä pahempi slummi.

Mä kyllä ihmettelen miksei rysyt muuta takaisin omaan maahan jos se niin hyvä muka on?

Vierailija
88/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa Suomen kaupungeista, ala nyt niitä sitten kaikkia listaamaan...

Vierailija
89/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pk-seudulla yleensä ei naisena enää uskalla liikkua yksin kaduilla

Mun teini-ikäiset tyttäret ovat vuosia kulkeneet itsekseen pk-seudulla ongelmitta, joko yksin tai yhdessä, illalla tai päivällä. Mistä ihmeestä näitä ihme horinoita tulee? Ihmisiltä, jotka eivät alueella ole kertaakaan käyneet?

Sinähän se horiset, kun puhut siltä pohjalta kuin tietäisit hyvin tarkkaan missä ihmiset, joita et ole koskaan edes nähnyt, ovat/eivät ole koskaan liikkuneet. Siinä on taas kerran kaikkitietäväisyysharha "parhaimmillaan". Mistä sinä tuon edellisen kommentoijan liikkumiset niin tarkkaan tiedät, että pystyt väittämään, ettei hän olisi pk-seudulla käynyt kertaakaan? Mistä sen luulet tietäväsi? Eikä ne sun tyttäresi ole mitään standardeja. Ei siellä pk-seudulla kaikki ole voineet liikkua ongelmitta, koska on joku hullu jostain hyökännyt. On niin kova se huumeongelmia ja rikollisuus sielläkin suunnalla. Sun tyttäresi ovat onneksi säästyneet, mutta kaikki eivät ole yhtä onnekkaita, joten ei pysty yleistämään koskemaan kaikkia. 

Eri

Vierailija
90/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicagoon. 

Vierailija
91/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timbuktuun

Vierailija
92/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa Suomen kaupungeista, ala nyt niitä sitten kaikkia listaamaan...

Joo. Itse asun Tampereella ja joutuu ihan tosissaan miettimään, että jos täältä johonkin muualle muuttaisi, niin mikähän sitten olisi se kaupunki? Pikkupaikkakunnat ovat kaikki aivan perseestä, kun kaikki tuntee toisensa ja kaikki pikkuasiatkin juorutaan minuuteissa kaikkien tietoon värikyniä säästelemättä.

Vierailija
93/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pk-seudulla yleensä ei naisena enää uskalla liikkua yksin kaduilla

Mun teini-ikäiset tyttäret ovat vuosia kulkeneet itsekseen pk-seudulla ongelmitta, joko yksin tai yhdessä, illalla tai päivällä. Mistä ihmeestä näitä ihme horinoita tulee? Ihmisiltä, jotka eivät alueella ole kertaakaan käyneet?

Sinähän se horiset, kun puhut siltä pohjalta kuin tietäisit hyvin tarkkaan missä ihmiset, joita et ole koskaan edes nähnyt, ovat/eivät ole koskaan liikkuneet. Siinä on taas kerran kaikkitietäväisyysharha "parhaimmillaan". Mistä sinä tuon edellisen kommentoijan liikkumiset niin tarkkaan tiedät, että pystyt väittämään, ettei hän olisi pk-seudulla käynyt kertaakaan? Mistä sen luulet tietäväsi? Eikä ne sun tyttäresi ole mitään standardeja. Ei siellä pk-seudulla kaikki ole voineet liikkua ongelmitta, koska on joku hullu jostain hyökännyt. On niin kova se huumeongelmia ja rikollisuus sielläkin suunnalla. Sun tyttäresi ovat onneksi säästyneet, mutta kaikki eivät ole yhtä onnekkaita, joten ei pysty yleistämään koskemaan kaikkia. 

Eri

Ja heti alapeukku. Voi Timppa ja Tomppa.

Vierailija
94/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudasjärvelle

Vierailija
95/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muuta kotikaupungistani Lappeenrannasta mihinkään muuhun kaupunkiin.

Vierailija
96/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en muuta kotikaupungistani Lappeenrannasta mihinkään muuhun kaupunkiin.

Kuuluisia viimeisiä sanoja. Venäjä saattaa päättää asumisesi puolestasi vielä jonain päivänä, joudut Pohjanmaalle evakkoon jos huonosti käy.

Vierailija
97/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päijänne.

Vierailija
98/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki, Vantaa, Espoo, Riihimäki, Pieksämäki, Lahti, Imatra, Lappeenranta, Jyväskylä, Kouvola jne. Enkä mihinkään pohjoiseen. Sitten koko rannikko on Kotkaa ja Haminaa lukuunottamatta jotenkin niin 75% ruotsalaista, ettei vaan millään pystyisi.

Muuta Moskovaan, se 100 % venäläistä 

Vierailija
99/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese

Vierailija
100/168 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki, Vantaa, Espoo, Riihimäki, Pieksämäki, Lahti, Imatra, Lappeenranta, Jyväskylä, Kouvola jne. Enkä mihinkään pohjoiseen. Sitten koko rannikko on Kotkaa ja Haminaa lukuunottamatta jotenkin niin 75% ruotsalaista, ettei vaan millään pystyisi.

Muuta Moskovaan, se 100 % venäläistä 

Muuta sinä sinne Moskovaan, kun sitä noin lämpimästi suosittelet. Hyi olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän