Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri sitten viksuna sotki koko käytävän ja hissin kuusenneulasilla, vaikka olisi ollut kätevintä nakata se parvekkeelta alas

Kun on lusikalla annettu
05.01.2023 |

Eikä edes siivonnut jälkiään. Heidän parvekkeeltaan olisi voinut viskata kuusen suoraan metsään, mutta ei. Tämä halusi välttämättä kiikuttaa neulasia varisevan kuusen kämppänsä ja porraskäytävän läpi, kun olisi voinut viedä sen olkkarista suoraan partsille. Varmaan oli tosi viksua kun joutui lakaisemaan neulasia pitkin omaa asuntoaakin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#19 jatkaa:

Joo tosiaan, vanhemmat erosivat, kun oli jotain 9-10v. Sitä ennen isä vei joulukuusen rappuja pitkin ulos ja lakaisi lattiat. Sit vanhemmat erosivat, isä hommasi meille kumminkin kuusen (minkä Minä kävin pulkalla hakemassa :)). Äiti sitten teki vastaavan siivouksen. Seuraavana jouluna äiti heitti kuusen parvekkeelta, könysi hangessa ja sanoi, että nyt loppu tämä kuusen kanssa pelleily. Ymmärsin yskän. Seuraavana jouluna laitettiin kynttilät kiinanruusuun :)

Pointti: mun vanhemmat lakaisivat _koko_ rappukäytävän, ettei vaan tullut sanomista - ja niin tekivät muutkin!

Vierailija
22/22 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä nyt parvekkeeltakaan voi heittää, äkkiä ollaan oikeudessa jos joku just sillä hetkellä käveleekin alle. En itsekään haluaisi saada pahaa aavistamattomana joulukuusta niskaan ovesta ulos astuessani. 

Minä kerran sain viereeni kuusen, jonka joku älypää parvekkeelta nakkasi. Onneksi en ehtinyt kävellä alle ovikatoksen suojasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi