Miehen sairas kusifetissi paljastui!
Mies ajelee yleensä itse omalla autollaan mutta jouduin eilen lainaamaan sitä kun omasta hajosi vaihdelaatikko tai ainakin jotenkin vikaantui ja piti viedä korjaamolle. Miehen auton perältä löytyi sitten 1,5 litran muovinen limsapullo täynnä epämääräistä keltaista nestettä ja paljastui että siinähän on kusta. Siis ihan oikeaa kusta eikä edes hänen omaansa. Kauan piti mieheltä asiaa tivata mutta suostui tunnustamaan lopulta että keräilee moottoriteiden levähdysalueilta sinne rekkamiesten ja ties kenen jättämiä kusipulloja, ja saa jotain sairasta tyydytystä kun kaatelee kusta päälleen ja JUO sitä. Siis kiihottuu miesten kusen kanssa läträämisestä. Ja on tehnyt tätä kai vuosikaudet jo ennen kuin on edes tavattu.
Muuten ihan täysin normaali työssäkäyvä mies ja hyvä isä lapsille. Voiko tällaisesta päästä yli, terapiaanko pitää mies passittaa vai mitä. Tuntuu että tarvitsen itse terapiaa, eroa olen jo pohtinut ja ties mitä. En usko että pystyn enää edes koskaan pussamaan miestä kun tulee vaan mieleen kuinka mies on ryystänyt jotain hemmetin rahtarin kusta niillä samoilla huulilla, hyi helv.
Kommentit (26)
Äijä ajelee jostain Etelä-Suomesta Nujamaalle kusiastioita etsimään!!
Ei toi ole mitään, mun vaimo etsii rekkamiesten ulosteita ja hieroo päälleensä ja maistelee.
Yleisissä vessoissa oli miesten puolella ennen iso lavuaari, missä oli aina vähintäinkin puolillaan kusta.Sinne sekaan vaan kustiin. Siinä oli kultakaivos kusenkeräilijöille. Limsapullo vain upoksiin ja täyteen kallisarvoista juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ole mitään, mun vaimo etsii rekkamiesten ulosteita ja hieroo päälleensä ja maistelee.
Eikös se suomalaistaustainen USAssa pidätetty miljonääri ollut ulosteensyöjäkin. Kyllähän siihen makuun tottuu ajan mittaan ja alkaa himoitakin.
Pihalta voi myös etsiä koiran pökäleitä suupaloikseen.
No mutta sittenhän tämän ketjun aloitus onkin totisinta totta!!