Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö ilmiantaa joka kk perustoimeentulotukea saava ystäväni Kelalle? Voitti Nettiruletissa 3200e, mutta ei kuulemma aio ilmoittaa niitä mihinkään vaan nostaa "pimeästi"

Vierailija
05.01.2023 |

Selittää jotain että "Eihän niistä rahoista sitten olisi mitään iloa, kun voiton verran vähennettäisiin perustoimeentulotukea monen kuukauden ajalta".
Aivan käsittämätön asenne....Eikö se ole "iloa" kun ei tarvitsisi hakea sitä toimeentulotukea???
Että voisi itse maksaa elämisensä???

Tyyppi meinaa vaan hakea perustoimeentulotukea jatkossakin kuten on saanut tähän mennessä jo vuosia, vaikka hänellä olisi itsekin nyt varaa maksaa elämisensa, Miten kehtaakin?!!

Kenelläkään tällaisen tai samantyylisen ilmiantamisesta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otsikossa piti olla "ilmiantaa kaveri"

ap

Vierailija
2/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähähähä minäkin elelen työttömyyskorvauksilla ja asumistuella ja viimeisen kuukauden aikana olen kotiuttanut jo päälle 700 euroa VEROTONTA tuloa. Ei vaikuta mitenkään tukiin. Yli kymmenen vuotta olen jo pelannut voitollisesti ja en todellakaan lähde ikinä töihin, kun tuet ja pokerihynät mahdollistavat minulle tarpeeksi mukavan elintason.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmiannan kaikki etuuksia väärin perustein nostavat ja tukihuijarit , koska se on sama asia kuin varastaisivat minulta ja jokaiselta veronmaksajalta. Rohkaisen kaikkia tekemään samoin.

Vierailija
4/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hähähähä minäkin elelen työttömyyskorvauksilla ja asumistuella ja viimeisen kuukauden aikana olen kotiuttanut jo päälle 700 euroa VEROTONTA tuloa. Ei vaikuta mitenkään tukiin. Yli kymmenen vuotta olen jo pelannut voitollisesti ja en todellakaan lähde ikinä töihin, kun tuet ja pokerihynät mahdollistavat minulle tarpeeksi mukavan elintason.

TOIMEENTULOTUKEEN VAIKUTTAA

Vierailija
5/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipelejä ei voi pelata ilman pankkitiliä, mistä niihin rahaa pistetään ja voitot tulee. Tiliotteet pitää kelalle laittaa toimeentulotuen hakemukseen.

Vierailija
6/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettipelejä ei voi pelata ilman pankkitiliä, mistä niihin rahaa pistetään ja voitot tulee. Tiliotteet pitää kelalle laittaa toimeentulotuen hakemukseen.

Entäs jos käyttää bulvaania?

Vierailija
7/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet entinen kaveri sen jälkeen.

Vierailija
8/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä en elelekään toimeentulotuella. Saan työttömyyspäivärahaa vailla aikeita mennä ikinä töihin.

Vierailija
9/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa tilin Virosta

Vierailija
10/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle edes kuuluu? Olet juuri niitä ihmisiä, jollaiset ilmiantavat omat sukulaisensakin kaiken maailman scifi-dystopioissa. Isoveli olisi ylpeä sinusta.

Vierailija
11/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä en elelekään toimeentulotuella. Saan työttömyyspäivärahaa vailla aikeita mennä ikinä töihin.

No kannattais varmaan lukea otsikko jossa puhutaan toimeentulotuesta.

Kommentoit täysin ohi aiheen.

Vierailija
12/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on jäätävää epäihmisyyttä, ettei toimeentulotuella elävä saisi _koskaan_ voida nauttia mistään! Ymmärrän käräyttämisen innon jos tukisysteemiä vedätetään systemaattisesti, mutta jos nyt joskus saa tuollaisen pienen voiton mikä ilostuttaa elämää edes sen kerran, antaisin kyllä olla. 

Oli nyt sitten provo tai ei tämä aloitus, onhan näitä ihan elävässäkin elämässä. 

Vierailija
13/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ilmoitat. Varsinkin jos kaveri ei anna sulle osaa tai osta sulle mitään.😉

Vierailija
14/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kannattais varmaan lukea otsikko jossa puhutaan toimeentulotuesta.

Kommentoit täysin ohi aiheen.

Kyllä minä sen luin ja vein ihan tarkoituksella aihetta sivupoluille.

Vierailija
15/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo nyt pidä kuitenkin kotiuttaa tilille ja tiliotteet kelalle? Vai kuinka ne käytetään?

Ja viimeistään verottajalta menee tieto kelalle, sit ropsahtaakin petossyyte.

Tai voithan kiristää "ystävää" et anna mulle puolet niin en käräytä sua kelalle.

Itse tosin vaan katkaisisin tttuen ja nostaisin tilin tyhjäksi ja hakisin parin kuukauden päästä uudestaan.

Vierailija
16/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu toisten asioihin. Kyllä on lupa nauttia, ei toi summa nyt niin suuri oo, tulee hirvee paperista pieneksi ajaksi. Pöh!

Vierailija
17/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla mitään kavereita ole.

Vierailija
18/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on jäätävää epäihmisyyttä, ettei toimeentulotuella elävä saisi _koskaan_ voida nauttia mistään! Ymmärrän käräyttämisen innon jos tukisysteemiä vedätetään systemaattisesti, mutta jos nyt joskus saa tuollaisen pienen voiton mikä ilostuttaa elämää edes sen kerran, antaisin kyllä olla. 

Oli nyt sitten provo tai ei tämä aloitus, onhan näitä ihan elävässäkin elämässä. 

No saahan se. Se nauttiminen pitää vain maksaa siitä perusosasta. Ja jos saa arpajaisvoiton niin silloin ei tarvitse viimesijaista tukea.

Vierailija
19/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos käyttää bulvaania?

Ei niitä voittoja makseta muuta kuin pelaajan tilille, typerys.

Vierailija
20/25 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan rohkeasti ilmoittamaan! Sehän varastaa sulta ja multa ja monelta muulta!

Se on rikos ja siitä saa tuomion: https://yle.fi/a/3-6863936

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi