Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yleistä on kännykän sijainnin jäljitys? Onko sinua jäljitetty?

Vierailija
05.01.2023 |

Tuli mieleen tuosta Idahon keskustelusta. Voiko tavallinen ihminen suojautua jäljittämiseltä jotenkin? Ukrainan sodassakin venäläiset paljastivat sijaintinsa käyttämällä kännyköitä.Joten ei se voi rakettitiedettä olla jos sen osaa. Joku heillekin varmaan sanoi, että älkää olko niin harjhaisia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä salattavaa sulla on?

Vierailija
2/6 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka haluaa jäljittää. Jos viranomaiset haluaa sun puhelimen sijainnin tietää niin se on triviaalia. Puhelinoperaattorin on pakko tietää puhelimen sijainti jotta yhteydet pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua, mutta tiedän erään naisen jonka puhelimia, tietokoneen nettiä ja pankkitilin tietoja seuraa eräät ulkopuoliset henkilöt. Nämä henkilöt eivät ole edes samaa perhettä tai sukua. Sairasta touhua ja rikollista toimintaa.

Vierailija
4/6 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua, mutta tiedän erään naisen jonka puhelimia, tietokoneen nettiä ja pankkitilin tietoja seuraa eräät ulkopuoliset henkilöt. Nämä henkilöt eivät ole edes samaa perhettä tai sukua. Sairasta touhua ja rikollista toimintaa.

Kannattaa ilmoittaa kyseiselle ihmiselle ja varoittaa, jos tiedät että noin on tapahtunut.

Vierailija
5/6 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi suojautua kännykän GPS-jäljittämiseltä jos palomuurit ja VPN käytössä?

Vierailija
6/6 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä seuraavat? Mikset ole kertonut hänelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän