Miksi tummat ihmiset saavat suomessa kieltää kaiken? Meni 10 pientä *piip* poikaa, meni *piip*suukot
nyt menee kuvakin pusuista koska pusuttulijat on tummia.
Katosi katukuvasta betoniporsaat ( siis ne ihan possun näköiset söpöliinit).
Miksi he ovat tuollaisia pilkun viilaajia ?
Loukkasiko ne possut jotain oikeasti vai alkoiko vaan mieli tehdä kinkkua?
Kommentit (41)
joka ei olisi ollut joko keskusetelupalsta tai betoniporsaita tehtaileva yritys. eli jos sinulla ei ole tähän asiaan esittää faktaa, kannattaisi pitää se omana tietona. kas, kun henkilön, joka pitää urbaania legendaa totena, ajatellaan hyvin usein olevan vähän höpsö..
Tuolloin myös espoon keskuksessa asunut ja possuja ihastellut. Mutta mitäpä tuota selittelemään. Omiani olen kuitenkin nähnyt. :D
Kumma kun aaveella joku jaksaa tällaisestakin asiasta faktoja vaatimaan.
ei ole enää käytössä samalla nimellä, juutalaisten takia. Tätä tää elämä on, muutoksia tapahtuu koko ajan.
ei siis yhtään linkkiä koskien tätä espoon betoniporsasjupakkaa. eikö se ihmetytä sitten teitä jotka siihen uskovat?
aika vaikeaa uskoa ettei tästä betoniporsasselkkauksesta olisi kirjoitettu mitään lehtiin. siis jos asia pitää paikkansa ja ne poistettiin muslimien vaatimuksesta.
muistaako joku törmänneensä tällaiseen kirjoitteluun? en minäkään..
Kirkkojärventien kaistojen (2+2) välissä on pensaita ihan aseman kohdalla. Pensaiden väliin oli laitettu oikean porsaan näköisiä betonipossuja. Ne ehtivät olla siellä vähän aikaa kun ja sitten yhtäkkiä ne olivat kadonneet kun olivat aiheuttaneet paheksuntaa muslimeissa. Asuin silloin itse siinä aivan vieressä joten tämä on 100 prosenttisen tosi juttu. Siitä on nyt jo ainakin 5 vuotta joten ei varmaan enää googlettamalla löydy. Porsaat tietääkseni päätyivät ensin jonnekin varikolle tms. ja sieltä joku pelasti ne - en tiedä minne. (Tämä on huhupuhetta - toivottavasti kuitenkin tosi etteivät kaatopaikalle joutuneet.) Harmitti ihan hirveästi kun ne possut olivat niin lystikäs näky muuten niin harmaassa Espoon keskuksessa.
Mie muistan lukeneeni ja muistan myös hämmästelleeni kovasti asiaa. Tästä tosiaan on aikaa jo vuosia.
Muuta pois, häivy, ihan mihin vain.
Eipä tarvi teikäläistäkään täällä enää hävetä!
Teet palveluksen ihan meille suomalaisillekin.
Vierailija:
TOSI PERS..STÄ tää tummien nuolenta nykyään!!!! Ne saa oikeesti tehdä mitä vaan, niitä lellitään ja paapotaan..VOI JEESUS! Jos olis mahollista, muuttaisin Suomesta pois ja pian, johonkin Aasiaan, jossa tummia ei nuolla. Siellä pitää jokaisen tienata elantonsa. Toisin kuin Suomessa, jossa sossu (eli ME veronmaksajat) maksaa kaiken, mitä tummat ikinä keksii pyytää! Vuokrarästit ym. erääntyneet laskut maksetaan kiltisti, ku ovat käyttäneet niihin saadut rahat digibokseihin yms..Ja huom! Maahanmuuttajat ovat päättäjien mielestä " rikastuttajia, jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria" ..
Haikailisit itsekin jos asuisit espoon keskuksessa.. ;)
Kyllä tuo betoniporsas-juttu on tietääkseni ihan faktaa. Mutta samapa tuo, ei siitä voi kyllä somaleita syyttää, vaan suomalaisia päättäjiä. Hyperkorrektia ylireagointia tuollainen. Eivät ne betonipossut kenenkään muslimin päälle hyökänneet eikä niitä edes ollut pakko syödä, joten turhasta muslimit valittivat...
Tummaihoisen vaimo
Vierailija:
betoniporsaat (ihan ne possun näköiset, ei muodottomat) kiellettiin, ja syynä oli se, että muslimeja ihan oikeasti häiritsi tuo asia (porsaat ovat ilmeisesti jossain erityisasemassa uskonnossaan. Ja tämä on totta, eli syy oli pahastuneet muslimit. Varmasti googlen kautta lisätietoa, oli silloin ainakin Länsiväylässä ja hesarissa
..varmaksi en uskalla sanoa. Oli muistaakseni alueuutiset tai joku vastaava ilmaisjakelulehti.
eli vähän viitseliäisyyttä kehiin, inttäjät! itse olen jo kokeillut useallakin hakusanalla netistä, enkä ole löytänyt yhtään luotettavaa lähdettä jonka mukaan espoosta on poistettu muslimien pyynnöstä yhtäkään betoniporsasta.
vastaväitettä odotellessa..
Kun ulkomaalaiset aivan oikeasti kokevat syrjintää, paheksuntaa, vähättelyä, naureskelua, väkivaltaa, you name it, syntyperänsä tai ihonvärinsä takia.
Mutta nyt: hyvää yötä.
Onkohan täällä entisiä naapureita linjoilla. :)
T. 42
Vierailija:
Haikailisit itsekin jos asuisit espoon keskuksessa.. ;)
siihen että etsin jollekin toiselle tietoa tällaisesta asiasta. Tule tänne Espoon keskukseen ja kysele ihmisiltä muistavatko niitä porsaita, varmaan moni vielä muistaa ja voi näyttää paikankin. Itse tiedän että asia pitää paikkansa.
Vierailija:
eli vähän viitseliäisyyttä kehiin, inttäjät! itse olen jo kokeillut useallakin hakusanalla netistä, enkä ole löytänyt yhtään luotettavaa lähdettä jonka mukaan espoosta on poistettu muslimien pyynnöstä yhtäkään betoniporsasta.vastaväitettä odotellessa..
Vierailija:
Mistä tuollaista olet saanut päähäsi, nro 11:ko se nyt oli? Ihanko itse olet sossussa töissä ja tiedät nämä jutut? Todella säälittävää kadehtia yhteiskunnan huono-osaisinta väestöä, joka jokapäiväisessä elämässään saa taistella kaltaistesi epäluuloja vastaan. Hanki parempi elämä, ettet toisten surkeutta kadehdi, reppana.
Huono-osaisin väestö? Ja PAH!
" Itse asiassa koko homma meni näin: Espooseen hankittiin vaaleansinisiä, sikojen näköisiä betoniporsaita. Niistä nousi kova kiista, sillä monien mielestä ne olivat kalliita, mauttomia ja vaarallisiakin, koska lapset kiipeilivät niiden päällä. Kommentoijiin liittyi Espoon seurakunnan, siis kristillisen kirkon, naispuolinen edustaja, joka heitti ilmaan ajatuksen, että betonisiat loukkaavat muslimeita, koska sika on islamissa saastainen eläin. Kukaan ei tietenkään kysynyt muslimeilta mitään ennen kuin asiasta oli noussut kohu. Muslimien mielestä betonisiat eivät loukanneet heitä ollenkaan, mutta sitähän ei kukaan enää noteerannut. Kansalaisten mieliin jäi, että betoniporsaat poistettiin, koska muslimit vaativat niin. Todellisuudessa porsaat poistettiin niiden vaarallisuuden ja mauttomuuden vuoksi. Asian pilasi yksi kiltti-kristitty, joka puhui vastoin parempaa tietoaan, luullen ilmeisesti toteuttavansa suvaitsevaisuuden hyvettä. Näitä kiltteilijöitä on vähän liikaa, ja heidän hyvää tarkoittavat toimensa turmelevat koko suvaitsevaisuuden käsitteen. "
Lähde: http: //dyrokeirdon. blogspot. com/2004_01_01_dyrokeirdon_archive. html
Eli maahanmuuttaja ei ole sama asia kuin pakolainen tai turvapaikanhakija. Maahanmuuttaja voi olla esim. tullut Suomeen Nokialle tms. töihin jostain toisesta Euroopan valtiosta. Eli et voi yleistää että kaikilla tai edes suurimmalla osalla maahanmuuttajista oli huonot olot lähtömaassaan.
T.30