Miksi tummat ihmiset saavat suomessa kieltää kaiken? Meni 10 pientä *piip* poikaa, meni *piip*suukot
nyt menee kuvakin pusuista koska pusuttulijat on tummia.
Katosi katukuvasta betoniporsaat ( siis ne ihan possun näköiset söpöliinit).
Miksi he ovat tuollaisia pilkun viilaajia ?
Loukkasiko ne possut jotain oikeasti vai alkoiko vaan mieli tehdä kinkkua?
Kommentit (41)
Vierailija:
nyt menee kuvakin pusuista koska pusuttulijat on tummia.
Katosi katukuvasta betoniporsaat ( siis ne ihan possun näköiset söpöliinit).Miksi he ovat tuollaisia pilkun viilaajia ?
Loukkasiko ne possut jotain oikeasti vai alkoiko vaan mieli tehdä kinkkua?
Tuskinpa ne ovat olleet mustia, jotka ovat neekeri-sanoista ja -kuvista valittaneet, enemmänkin jotain polittisesti ylikorrekteja kotimaisia aktivisteja.
betoniporsaat (ihan ne possun näköiset, ei muodottomat) kiellettiin, ja syynä oli se, että muslimeja ihan oikeasti häiritsi tuo asia (porsaat ovat ilmeisesti jossain erityisasemassa uskonnossaan. Ja tämä on totta, eli syy oli pahastuneet muslimit. Varmasti googlen kautta lisätietoa, oli silloin ainakin Länsiväylässä ja hesarissa
Ne on mulle aina ja ikuisesti neekerinpusuja. Ja lakupekkahan vielä toistaiseksi on lakupötkössä, vaikka sitäkin ilmeisesti ollaan kieltämässä.
enkä löytänyt yhtään osumaa lehden sivuille. joko aiheet käsittelivät bändiä nimeltä betoniporsas tai sitten keskustelupalstaa jossa aiheena on betoniporsaiden kieltäminen.
taitaa olla urbaanilegendaa koko väite niistä possuista..
TOSI PERS..STÄ tää tummien nuolenta nykyään!!!! Ne saa oikeesti tehdä mitä vaan, niitä lellitään ja paapotaan..VOI JEESUS! Jos olis mahollista, muuttaisin Suomesta pois ja pian, johonkin Aasiaan, jossa tummia ei nuolla. Siellä pitää jokaisen tienata elantonsa. Toisin kuin Suomessa, jossa sossu (eli ME veronmaksajat) maksaa kaiken, mitä tummat ikinä keksii pyytää! Vuokrarästit ym. erääntyneet laskut maksetaan kiltisti, ku ovat käyttäneet niihin saadut rahat digibokseihin yms..Ja huom! Maahanmuuttajat ovat päättäjien mielestä " rikastuttajia, jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria" ..
Vierailija:
enkä löytänyt yhtään osumaa lehden sivuille. joko aiheet käsittelivät bändiä nimeltä betoniporsas tai sitten keskustelupalstaa jossa aiheena on betoniporsaiden kieltäminen.taitaa olla urbaanilegendaa koko väite niistä possuista..
jossa asia käsitellään uutisena! muussa tapauksessa joudutte keksimään muita aiheita vakuuttaaksenne että suomessa kohdellaan muslimeja nöyristellen (itselläni olisi vähän päinvastaisia kokemuksia ihan elävästä elämästä..).
enkä ole itse muslimi.
Ja käännetäänpä asia toisin päin...
Mitä lisäarvoa tuotteelle tuo sana neekerin sanan suukko edessä? vaikuttaako runsaastikin ostopäätökseen? Kummallisia olette, jos oikeasti jätätte tuotteen ostamatta siksi, että sen nimestä poistetaan sana, joka siinä yhteydessä on täysin turha.
Ja kuva... mitä lisäarvoa tumman (afrikkalaisen stereotypia) ihmisen kuva tuo tuotteen etiketissä, kuin tuotteen nimi on suukko tai suklaasuukko? Eikö järkevämpi kuva ole esim. punahuulet?
Koittakaahan itse päästä irti kaavoistanne ja kummallisista ajatuskuluistanne ja mollatkaa vasta sitten muita.
Vantaakin muutama vuosi sitten kehuskeli olevansa niin monikansallinen ja hyvä kaupunki, kun hamstrasi paljon pakolaisia. Nyt muutamaa vuotta myöhemmin kaupungin talous on ihan kuralla, kun sosiaalimenot ovat niin suuret..Jaa-a, taitaa toimeentulotukea mennä aika paljon niille kehutuille maahanmuuttajille..
Ja Turussa niin kannustetaan maahanmuuttajia muuttamaan samalle asuinalueelle, jotta sopeutuminen sujuisi. Sitten suomalaisia haukutaan, kun haluavat muuttaa pois ko. alueelta, ovat rasisteja. Kuka haluaa asua tummien ihmisten keskittymässä, vahemmistönä omassa maassaan??
HYVÄ SUOMI!!!
kansallismielinen keskustelupalsta
Siellä paljon linkkejä lehtileikkeisiin, ym.. asiaa
en yhden yhtä linkkiä ja keskustelupalstallakin hakusana " betoniporsas" tuotti vain pari keskustelua joissa ei ollut linkkiä uutiseen.
eli edelleen olen ihan yhtä epäilevällä kannalla, sorry!
Tosi tekopyhää kauhistella jotain karkkipaperia kun rasismi rehottaa Suomessa joka puolella ihan jokapäiväisen elämän tilanteissa ihmisten asenteissa, esim. työnhaussa jne. asioissa joilla on oikeasti jotain MERKITYSTÄ. Puututtais enemmän sellasiin asioihin kuin johonkin karkkipapereihin.
Betiniporsaista en osaa sanoa mitään, sillä vaikka mieheni on musta hän on kristitty eikä edes ole afrikkalainen (järkyttääkö?)
Vierailija:
Betiniporsaista en osaa sanoa mitään, sillä vaikka mieheni on musta hän on kristitty eikä edes ole afrikkalainen (järkyttääkö?)
miksi aina suomalaiset tekevät myönnytyksiä.....tänne tulleet kunnioittakoot paikallisia tapoja ja kulttuuria
Mistä tuollaista olet saanut päähäsi, nro 11:ko se nyt oli? Ihanko itse olet sossussa töissä ja tiedät nämä jutut? Todella säälittävää kadehtia yhteiskunnan huono-osaisinta väestöä, joka jokapäiväisessä elämässään saa taistella kaltaistesi epäluuloja vastaan. Hanki parempi elämä, ettet toisten surkeutta kadehdi, reppana.
En jaksa alkaa etsimään mitään faktoja, mutta tästä espoon jutusta on n. viisi-kuusi vuotta aikaa. Olin itse muuttanut juuri pienehköstä maaseutukaupungista espoon keskukseen ja hämmennys oli kyllä melkoinen. Kaupungintalon edustalla oli siihen aikaan söpöt betoniset possut ja ne siis poistettiin nimenomaan muslimien vuoksi. Nuo possut olivatkin ainoa söpö asia espoon keskuksessa.
näiden hihhulien aloitteesta, sairasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
suomi suomalaisille ja hittoon mut.......