Muuttuvan munankoon mysteeri. Mistä johtuu?
Käymme lähes päivittäin miehen kanssa yhdessä suihkussa.
Olen itsekseni miettinyt jo vuosikaudet, että miksi muna näyttää välillä ihan pieneltä ja välillä taas samankokoiselta kuin erektiossa vaikkei olekaan erektiossa/puolhölmönä (sen erektion kyllä todellakin huomaa eikä tarvitse arvailla).
Siis joskus näyttää että miehellä on ihan pieni ja joinakin päivinä näyttää aika kookkaalta. Mies kuitenkin on aina sama eikä mikään paha kaksonen.
Suihkussa on sama tasainen lämpötila aina.
Kehtaanko kysyä mieheltä? Onko tuo asia josta miehet mielellään keskustelevat? "Miksi näytät välillä pienemmältä ja välillä isommalta?".
Anteeks että näin tyhmä kysymys, tajuan itekin miten pöhköä miettiä tätä.
Mistä miehet siis munankoon vaihtelu johtuu jos ei erektiosta?
Vai onko olemassa joku erektion muoto josta meille naisille ei kerrota?
Utelias olen (ja sika innoissani tämänkin päivän tulevasta suihkuttelusta)
Kommentit (32)
Tää oli paras ketju aikoihin!
Ei tätä voi koskaan täysin ymmärtää naisena vaikka mulla on 3 pidempää suhdetta (yhteensä lähes 30v.. huh) miesten kanssa ollut ja ovat antaneet vehkeitänsä hartaudella tutkia 😀 Olen hyvin kiitollinen siitä!
Kuitenkin nykyisen kanssa sama ihmettely että miksi se käyttäytyy niinkun käyttäytyy. Hänellä on tosi suuri mielestäni lepotilassa ja käytännössä vain vähän pitenee ja tietysti kovenee kun kiihottuu. Aikaisemmilla ollut huomattavan pieni löysänä vaikka hyvän kokoinen kovana, välillä kuitenkin löysänäkin jotenkin pidempi tai paksumpi 😅 Tämä auttoi kyllä nyt paljon!
Jos joku haluaisi vielä valaista sitä että jos suudellaan tai silitellään siinä jo toisiamme ja ainakin minulla seksi mielessä JA näen että miesystävä alkaa kovettua, voiko siitä aina päätellä että hän haluaa seksiä ja alkaa kiihottua myös? Minä olen meillä se halukkaampi ja joskus mietin et alkaako välillä vain mun mieliksi siihen ja hänen keho ikäänkuin vain reagoi siihen fyysisen kosketukseen 😀
Siis kullin ulkonäkö voi vaihdella todella paljon itselläni, vaikka puhutaan ihan lepotilasta ja roikkuu velttona alaspäin. Todella kylmässä tai raskaan liikunnan jälkeen se on vielä huomattavasti paljon pienempi kuin tavallisimmassa lepotilassa. Sitten se taas voi joskus kasvaa melkoisen isoksi ilman, että on erityisemmin mistään kiihottunut. Jos on ollut paljon puoliseisokkia, niin kulli tahtoo jäädä isoksi pidemmäksikin aikaa. Paisuvaiskudos elää ihan omaa elämäänsä verenkierron mukaan.
Sitten vielä esinahka on oma juttunsa. Pienimmillään se yleensä peittää terskan kokonaan ja mitan kasvaessa alkaa paljastua. Joskus useiden puoliseisokkien jälkeen, jos nahka on ollut takana, niin voi käydä niinkin, ettei se tahdo millään palautua päälle, vaikka kulli pienenee. Ehkä terska jää hieman isommaksi ja nahka valuu koko ajan taakse, vaikka sen yrittää laittaa eteen.
Eli yhteenvetona näyttää milloin miltäkin, ja tuo ketjun alkupään nimitys eläväinen kikkeli pitää ainakin omalla kohdalla täysin paikkansa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä voi koskaan täysin ymmärtää naisena vaikka mulla on 3 pidempää suhdetta (yhteensä lähes 30v.. huh) miesten kanssa ollut ja ovat antaneet vehkeitänsä hartaudella tutkia 😀 Olen hyvin kiitollinen siitä!
Kuitenkin nykyisen kanssa sama ihmettely että miksi se käyttäytyy niinkun käyttäytyy. Hänellä on tosi suuri mielestäni lepotilassa ja käytännössä vain vähän pitenee ja tietysti kovenee kun kiihottuu. Aikaisemmilla ollut huomattavan pieni löysänä vaikka hyvän kokoinen kovana, välillä kuitenkin löysänäkin jotenkin pidempi tai paksumpi 😅 Tämä auttoi kyllä nyt paljon!
Jos joku haluaisi vielä valaista sitä että jos suudellaan tai silitellään siinä jo toisiamme ja ainakin minulla seksi mielessä JA näen että miesystävä alkaa kovettua, voiko siitä aina päätellä että hän haluaa seksiä ja alkaa kiihottua myös? Minä olen meillä se halukkaampi ja joskus mietin et alkaako välillä vain mun mieliksi siihen ja hänen keho ikäänkuin vain reagoi siihen fyysisen kosketukseen 😀
Se, että kulli alkaa kasvaa, on vain yksin indikaatio siitä, että mies kiihottuu. Kuten totesitkin, niin joskus se voi tapahtua ihan pelkän fyysisen kosketuksenkin takia, vaikka ei suurempia fiiliksiä olisi. Hyvä esimerkki on se, että päällä on pelkät löysät sortsit eikä alla mitään. Pelkästään se, että kulli pääsee liikkumaan vapaasti ja hinkkaamaan sinne tänne, voi aiheuttaa alkavan erektion. Sitten voi käydä niin, että siitä alkaakin kiihottumaan ja erektio kasvaa kunnolla.
Itsellä ainakin tuo kuvaamasi tilanne voi helposti johtaa kiihottumiseen, vaikka alkutilanteessa ei fiilistä olisikaan.
Miehen testosteroinitaso vaihtelee jonkin
verran. Aamuisin testotaso on korkeimmillaan.
Päivisinkin siihen tulee vaihtelua ja veren
virtaus penikseen voimistuu. Itse kun käytän
taladafiliä niin tuo ilmiö näkyy helpommon.
Lisäksi , pienikin stressi heittää ne stressihormonit verenkiertoon ja veren virtaus
penikseen lähes sulkeutuu ja penis lerpsahtaa.
Siitä taas johtuu se psyykkinen impotenssi,
joka on tosi hankala monelle nuorelle miehelle
Vierailija kirjoitti:
Seuraapa ap miehesi kiveksiä saunassa muutama minuutti ja hämmästy[/
Kivesten laskemiseen ja nousemiseen vaikuttaa
lämpötilaa: siittiöt tarvitsee sopivan lämmön
Vau mikä ihana nainen olet. Oma vaimoni ei enää edes tule suihkuun kanssani. Näin meillä.
Kyllä sillä pippelillä vaan on monta olomuotoa. Täälläkin eläväinen pippeli, ja juuri suihkussa ja varsinkin saunassa/uimassa käydessä se yleensä on pienimmillään. Pikku näpelöinti pesun yhteydessä tosin saa sitä yleensä hieman kasvamaan vaikka ei mitään seksuaalista olisi mielessäkään. En myöskään oikein ole ymmärtänyt peniksien mittaamista ja vertailua löysänä. Omaa voisi sanoa "löysäksi" kaikkea viiden ja viidentoista sentin väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä fyysinen kosketus riittää ainakin minulla munan herättämiseen eikä siihen tarvita erityistä seksifiilistä, vaikka se fiilis kyllä yleensä siitä myös viriää sitten. Löysät housut, jossa kulli pääsee heilumaan niin, että kangas hipsuttelee esinahkaa ja terskaa kävellessä voi aiheuttaa stondiksen vaikka ruuhka-Prismassa. En minä niistä maitopurkeista nimittäin kiihotu.
Lepotilan ja seisokin välillä on liukuva asteikko. Jos mies on lemmekkäällä päällä vaikka vain alitajuisestikin, kalu voi olla pulskana puoliturvoksissa ja silti edelleen enemmän lepotilassa kun seisokissa. Lämpö, rentoutuminen ja kiihottavat virikkeet kaikki lisäävät siihen virtaavaa verta.
Ihan normaalia tuo on.