Mitä monivitamiinivalmistetta käytätte?
Pitäisi ostaa monivitamiinivalmiste, mutta on vaikea päättää minkä niistä ostaisin.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kantakaa vaan rahanne kauppaan.
Tarpeeksi sekalaisia kasviksia ja marjoja niin ei tarvita mitään pillereitä!
Tulee paljon kalliimmaksi talvella ostaa kasviksia ja marjoja. Kesällä on eri asia.
Höpöhöpö! Perunat on alle euron porkkanat vähän enemmän, kyssäkaalit ja muut kaalit pari euroa kilo. Maroja pussillinen vitosen, noista saa sen puoli kiloa jo nopsaan!
Eikä pidä unohtaa lihaa ja kalaa, ei myöskään rasvaa, noissa on vitamiineja ja ravinteita. Ei kasvikunnan tuotteet ole ainoita vitamiininlähteitä. Tuppaa monelta vain unohtua tämä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee paljon kalliimmaksi talvella ostaa kasviksia ja marjoja. Kesällä on eri asia.
Höpöhöpö! Perunat on alle euron porkkanat vähän enemmän, kyssäkaalit ja muut kaalit pari euroa kilo. Maroja pussillinen vitosen, noista saa sen puoli kiloa jo nopsaan!
Vaikka söisit sen puoli kiloa hedelmiä, marjoja ja kasviksia, et siltikään saisi muita vitamiineja kuin C:tä. Hivenaineitakin saat eläinperäisistä tuotteista huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitamiineja on muussakin syötävässä kuin kasviksissa ja marjoissa.
Monivitamiinivalmiste maksaa 4-5 senttiä kappale. Ei ole kallista. Parempi olisi kuitenkin saada ravinnosta kaikki tarvittava, mutta se tulee kalliiksi talvella ja jotain vitamiineja tai mineraaleja voi silti jäädä saamatta ravinnosta.
Sun kannattais selvittää, mistä ruoka-aineista mitäkin vitamiinia saa, jos olet tuota mieltä, että talvella on kallista.
Olen tietoinen mistä ruoka-aineesta saa mitäkin, mutta se tulee liian kalliiksi talvella.
Et selvästikään ole tietoinen. (viestisi perusteella)
Vierailija kirjoitti:
Hedelmiä, marjoja, erilaisia pähkinöitä. Eri värisiä vihanneksia.......
D-vitamiini lisä on ainoa jonka otan purkista.
Ei eri värisistä vihanneksista saa muita vitamiineja kuin C-vitamiinia. Voit lopettaa tyhjänpäiväisen höpötyksesi.
Minisun extra vahva. Lääkärin määräyksestä pitää olla paljon d-vitamiinia. Siitä ja foolihaposta oli puutetta. Monivitamiini, koska rautalisän kanssa tarvitsen c-vitamiinia ja diabeetikkona en halua juoda hiilihydraattejani..
Minulle tulee valtava himo salaattiin jos lopetan monivitamiinitablettien syönnin. Tuo salaatin himo johtuu siitä, että elimistössä on jostakin vitamiinista ja hivenaineesta puutetta.
Beroccaa edullisina tabletteina. Olen kokeillut vaikka mitä muita vitamiineja, myös erikseen B-vitamiinivalmisteita, eikä mikään muu valmiste tehoa samalla tavalla. Huomaan eron erityisen selvästi sairauksieni takia. Lisäksi täytyy hankkia vain D-vitamiinivalmiste, koska Berocassa ei ole mukana D-vitamiinia.
Huom. tabletit on paljon edullisempia kuin poretabletit eivätkä värjää hampaita.
Minisun Vahva. Otan tätä joka toinen päivä ja joka toinen D-vitamiinia.
Ap kysyy, mitä MONIvitamiinivalmistetta käytetään. 9/10 vastaa jonkun yksittäisen vitamiinin ja paasaa päälle terveellisen ruoan merkitystä. Vastasiko kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee valtava himo salaattiin jos lopetan monivitamiinitablettien syönnin. Tuo salaatin himo johtuu siitä, että elimistössä on jostakin vitamiinista ja hivenaineesta puutetta.
Mitä vitaminia tai hivenainetta kuvittelet olevan lehtisalaatissa? Se on lähinnä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Beroccaa edullisina tabletteina. Olen kokeillut vaikka mitä muita vitamiineja, myös erikseen B-vitamiinivalmisteita, eikä mikään muu valmiste tehoa samalla tavalla. Huomaan eron erityisen selvästi sairauksieni takia. Lisäksi täytyy hankkia vain D-vitamiinivalmiste, koska Berocassa ei ole mukana D-vitamiinia.
Huom. tabletit on paljon edullisempia kuin poretabletit eivätkä värjää hampaita.
Hyvänmakuisen vitamiiniporetabletin juominen on nautinto samalla. Se korvaa osittain virvoitusjuomat ja mehut.
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyy, mitä MONIvitamiinivalmistetta käytetään. 9/10 vastaa jonkun yksittäisen vitamiinin ja paasaa päälle terveellisen ruoan merkitystä. Vastasiko kysymykseen?
Palstalla on aina ollut lukemisen ymmärtämättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on pelkkää vettä. Ei siinä ole mitään vitamiineja tai hivenaineita.
Vierailija kirjoitti:
mihin salaattiin erityisesti? Niissä on aika heikosti vitamiineja, ainakin vaaleanvihreissä salaateissa.
Koska syön terveellistä ruokaa, niin en tietenkään käytä näitä kalliita monivitamiinivalmisteita turhaan.
D - vitamiinia. Lääkärin määräys. Jopa syöpää vastaan auttaa. Ei omasta päästä keksitty vaan Lääkärin. Magnesiumia lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan monipuolista salaattia missä on myos tomaattia, kurkkua, sipulia, oliiveja, salaattijuustoa, paprikaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Koska syön terveellistä ruokaa, niin en tietenkään käytä näitä kalliita monivitamiinivalmisteita turhaan.
Monivitamiinitabletti maksaa 4-5 senttiä kappale. Onko liian kallis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan monipuolista salaattia missä on myos tomaattia, kurkkua, sipulia, oliiveja, salaattijuustoa, paprikaa jne.
Vitamiineja ja hivenaineita saat oliiveista ja juustosta. Paprikasta vain C:tä. Jos söisit juustoja ja oliiveja, puhuisitko silloin salaatista?
Multivita Vahva