Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemattomat tykkää puhua minulle, mistä se johtuu?

Vierailija
04.01.2023 |

Metrossa ja lenkillä oon muutamaan otteeseen rupatellut jonkun kanssa. Sitten multa usein kysytään neuvoa/ohjeita. Pari kertaa mulle on myös kommentoitu negatiivisesti mm. Etten ole hyvä koiranomistaja kun katsahdin puhelimeen kesken lenkin, pyöräilijän mielestä olin hänen tiellään ja tänään kiipeilyhallilla olin jonkun tiellä seinällä. Kiipeillessä huomasin muiden ihmisten tekevän täysin samalla tavalla, eikä kukaan heille mennyt juoisemaan. Mistä tässä voisi olla kyse?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista elämä on.

Vierailija
2/11 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista elämä on.

No ei se vaan kaikilla. Esim. Pitkä ja perusilmeeltään tyly tuttuni saa kyllä olla rauhassa. Muilta tutuilta korkeintaan kysytään neuvoja, mutta siihen se jää.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista elämä on.

No ei se vaan kaikilla. Esim. Pitkä ja perusilmeeltään tyly tuttuni saa kyllä olla rauhassa. Muilta tutuilta korkeintaan kysytään neuvoja, mutta siihen se jää.

-ap

Enpä ole ajatellut. Ehkä kaikilla ei sitten olekaan, vain meillä pienillä ja kiltin ja vaarattoman näköisillä. No, möliskööt. En oikein jaksa välittää.

Vierailija
4/11 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullekin. Se johtuu varmaan siitä, että olen helposti lähestyttävän näköinen, katselen ympärilleni ja ei näytä olevan kiire.

Vierailija
5/11 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen olet ap?

Vierailija
6/11 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullekin. Se johtuu varmaan siitä, että olen helposti lähestyttävän näköinen, katselen ympärilleni ja ei näytä olevan kiire.

Lisään, että mulle yleensä jutellaan mukavasti. Kaupassa pyydetään apua. Kadulla jutellaan. Jne. Harvoin on valitettu, en muista milloin olisi.

Vierailija
7/11 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla yleensä kaljapussi mukanas kun kuljeskelet

Vierailija
8/11 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen olet ap?

Hoikka, ruskeat hiukset, siniset silmät ja pukeudun perusvaatteisiin. Meikkaan kevyesti ja korvissa muutama koru.

Vierailija
9/11 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle puhutaan usein myös, mutta aina mukavasti. Lisäksi olen pitkä ja tylynnäköinen. Eli taidatpa kehitellä päässäsi jotain olematonta. Osa ihmisistä nyt vaan tykkää jutella muille.

Vierailija
10/11 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen olet ap?

Hoikka, ruskeat hiukset, siniset silmät ja pukeudun perusvaatteisiin. Meikkaan kevyesti ja korvissa muutama koru.

Jaha, olitkin muija. Joo-o on se mysteeri miksi sulle puhutaan.

Toista se on olla mies.

Vierailija
11/11 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän