Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

He nkitoreissaan olevat hoidetaan

Vierailija
04.01.2023 |

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009301587.html

Mites nyt kun hoitajapulasta johtuen potilaita uhkaa kuolla ja kuolee päivittäin Suomen terveydenhuollossa. Ketään ei nyt kiinnosta.

Kun oli hoitajalakon uhka päällä niin hoitajien päälle sylettiin kaikkialta, että hoitsut t appaa potilaita- poliitikot, media some.

Nyt ei tosiaankaan ketään kiinnosta, kun ei voi hoitajia syyttää asiasta.

Tämä tilanne on vaan alkusoittoa, ja kohta ollaan koko Suomessa tässä tilanteessa, ja tämä tulee koskemaan meitä kaikkia. Hoitoa ei tule kukaan saamaan , kuin ns henkitorei ssaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ylimääräisiä korotuksia hoitajille ei tullut sen enempää kuin muillekaan.

Vierailija
22/27 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni, joka on hoitoalalla sanoi, että tuli kyllä hyvät korotukset kun lakkoiltiin. Että onko hän sitten ääliö vai minä, joka vain toistan mitä minulle on sanottu?

Kerro ihmeessä, minkä TESsin mukaan tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut työpaikkailmoituksia. Korkein palkka, jonka hoitajalle olen nähnyt on ollut joku 25 € tunti. Tässä ollut mukana kaikki lisät. Lääkäreille tarjottu jopa 110 €/h. Totta kai ero on luonnollisesti, mutta missä menee oikeasti raja? Lääkäri tienaa helposti monta kymmentä tuhatta kuukaudessa, kun hoitaja tehdessään ylitöitä ja epämukavina työaikoina ehkä maksimissaan jonkun 3000 € tai päälle. Ja lääkärit itse haluavat, että ero on näin järkyttävä, mutta minusta se on liikaa ja liioiteltua. 

Minusta 25€/tunti on hyvä palkka.

Vierailija
24/27 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/27 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut työpaikkailmoituksia. Korkein palkka, jonka hoitajalle olen nähnyt on ollut joku 25 € tunti. Tässä ollut mukana kaikki lisät. Lääkäreille tarjottu jopa 110 €/h. Totta kai ero on luonnollisesti, mutta missä menee oikeasti raja? Lääkäri tienaa helposti monta kymmentä tuhatta kuukaudessa, kun hoitaja tehdessään ylitöitä ja epämukavina työaikoina ehkä maksimissaan jonkun 3000 € tai päälle. Ja lääkärit itse haluavat, että ero on näin järkyttävä, mutta minusta se on liikaa ja liioiteltua. 

Minusta 25€/tunti on hyvä palkka.

_Sisältää lisät_ eli todellinen palkka on siis pienempi ja tämä vain harvinainen poikkeus. Monessa paikassa palkka alle puolet tuosta. 

Vierailija
26/27 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri on koulunsa käynyt, tekee diagnoosit ja määrää lääkkeet, en väheksy heidän työtä.. Mutta kyllä sen kovimman homman tuntuu tekevän hoitajat ja lääkäreille maksetaan aika paljon ylimääräistä ihan vaan siksi, kun on korkeampi koulutus, niissäkin tilanteissa joissa hoitaja voisi hoitaa koko homman ja usein hoitaakin. Kun lääkärit nukkuvat yövuoroissaan..

Vierailija
27/27 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi