Te naiset jotka haluatte omia lapsia niin mikä siihen on syynä
Lapsia haluamattomia vaaditaan usein perustelemaan valintansa, eikä pelkkä "en halua" riitä syyksi.
Sinä joka haluat/halusit lapsia, niin mikä on syy jos pelkkä "minä halusin" ei kelpaa?
Onko mielestäsi oikein lisääntyä kun maailmassa on jo liikaa ihmisiä?
Kommentit (41)
Jos lapsia on enemmän kuin esim neljä, pitää alkaa maksaa lapsiveroa.
Onhan niitä muitakin veroja hillitsemään kulutusta.
T. Yhden isä
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Jaa miksi?
Maailmassa ei ole liikaa ihmisiä
Niin vähän vaikea keskustella
Lisäksi jokainen ihminen edustaa älykkäintä lajia tiedettävästi koko maailmassa
Ihmiset ovat tämän planeetan suojelijoita ja pelastus
ainoa joka voi pelastaa luonnon supertulivuorelta tai astreoidilta
Jokainen ihminen on hyväksi
lisää tutkijoita lisää tiedettä
Vierailija kirjoitti:
T. Yhden isä
Lapsia syntyy liian vähän suomeen (ja maailmaan)
Pitäisi antaa 300 000 e jos 5 lasta
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa ei ole liikaa ihmisiä
Niin vähän vaikea keskustella
Lisäksi jokainen ihminen edustaa älykkäintä lajia tiedettävästi koko maailmassa
Ihmiset ovat tämän planeetan suojelijoita ja pelastus
ainoa joka voi pelastaa luonnon supertulivuorelta tai astreoidilta
Jokainen ihminen on hyväksi
lisää tutkijoita lisää tiedettä
Juuri näin
Kaikkialla sybtyy liian vähän lapsia ja erityisesti suomessa
Suomen syntyvyys olisi saataava nousuun
Christiiina kirjoitti:
Sama kysymys miehille.
Haluan jakaa geenejäni
Vierailija kirjoitti:
Suomen syntyvyys olisi saataava nousuun
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Yhden isä
Lapsia syntyy liian vähän suomeen (ja maailmaan)
Pitäisi antaa 300 000 e jos 5 lasta
Samaa miletä
Vierailija kirjoitti:
On oikein lisääntyä. Maltilla. Ei siis kymmeniä lapsia per nainen. Tämäkin on alueesta ja sen resursseista riippuvaista, paikassa jossa ruokaa ei ole, on järjettömyyttä paahtaa tusinan verran muksuja kärsimään. Mielestäni ihmispopulaarioiden olisi hyvä pysyttäytyä siellä missä ovat, ja elää sen kyseisen alueen resurssien mukaisesti jotta luontoa ei myöskään riistetä.
Minulla on kaksi lasta koska olen aina halunnut että biologinen sukuni jatkuu edelleen, ja olen halunnut nähdä omiani ja sukuni piirteitä heissä.
Olen ajatellut että äitiys on yksi suurimmista tehtävistä mitä elämässäni on. Minun on vaikea uskoa että pystyisin samaan siteeseen lapsen kanssa joka ei biologisesti ole minun omani, vaikka varmasti rakastaisinkin.Biologisessa lapsessa näkee oman sukunsa historian.
Apua, nauroin ääneen. :D Suomessa asuva mamma paasaa että alueellisten resurssien mukaan on elettävä. Sen jälkeen hän ajaa arabiöljyllä toimivalla japanilaisella autolla saksalaiseen kauppaan ostamaan espanjalaisia appelsiineja, belgialaista suklaata ja ruotsalaista jugurttia.
Nauran vieläkin, olen väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla syntyy liian paljon lapsia ja erityisesti suomessa
Jos Suomenväkiluku saataisiin nousemaan niin voitaisiin asuttaa uusia venäjältä vapautuvia alueita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla syntyy liian paljon lapsia ja erityisesti suomessa
Mitä paskaa jauhat? Ja miten tuo on syy siihen, että hankit lapsia?
Haluan suomalaisen perimän hallitsevan maailmaa
Ja suomea ensivaiheessa
Vierailija kirjoitti:
On oikein lisääntyä. Maltilla. Ei siis kymmeniä lapsia per nainen. Tämäkin on alueesta ja sen resursseista riippuvaista, paikassa jossa ruokaa ei ole, on järjettömyyttä paahtaa tusinan verran muksuja kärsimään. Mielestäni ihmispopulaarioiden olisi hyvä pysyttäytyä siellä missä ovat, ja elää sen kyseisen alueen resurssien mukaisesti jotta luontoa ei myöskään riistetä.
Minulla on kaksi lasta koska olen aina halunnut että biologinen sukuni jatkuu edelleen, ja olen halunnut nähdä omiani ja sukuni piirteitä heissä.
Olen ajatellut että äitiys on yksi suurimmista tehtävistä mitä elämässäni on. Minun on vaikea uskoa että pystyisin samaan siteeseen lapsen kanssa joka ei biologisesti ole minun omani, vaikka varmasti rakastaisinkin.Biologisessa lapsessa näkee oman sukunsa historian.
Lisääntyminen ei ole oikein kun maailmassa on jo liikaa ihmisiä, ja paljon orpoja lapsia. Tässä huomaakin vain että lapset hankitaan omia narsistisia tarpeita varten.
No meillä Suomessahan ihan valtionjohtoa myöten on vaadittu ihmisiä vauvatalkoisiin. Itse en talkoisiin lähtenyt, minulle on riittänyt yksi lapsi.
Olen ajatellut että äitiys on yksi suurimmista tehtävistä mitä elämässäni on. Minun on vaikea uskoa että pystyisin samaan siteeseen lapsen kanssa joka ei biologisesti ole minun omani, vaikka varmasti rakastaisinkin.
Biologisessa lapsessa näkee oman sukunsa historian.