Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
17681/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen palataksemme, Käärijä on tänään päivittyneellä maailman viraalilistalla peräti sijalla 9.

Vierailija
17682/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on mustaa valkoisella tuon Kreml asian kanssa?? Instassa ei edes ole mitään "Kreml" nimistä sivua eikä Venäjän hallinnon pääsivua.

Instastako tuo elävä parkettimoppi (anteeksi) puhuu. (Alkaa vain keittää epätarkat sanalliset hyökkäykset)

Ei missään, eiks se Sofikin jo korjaillut että seurasi "Kreml-mielistä VKK:ta" eikä mitään Kremliä. Tympii, siis niin tympii nykyaika ja some. Cha cha cha on edelleen mahtava viisukappale ja sillä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17683/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellen väärin muista, eikö Måneskinillakin ollut joitakin luurankoja kaapissa? Tai Israelin Nettalla.

Muitten suosio saa kateelliset ja harmistuneet toimimaan joskus todella älyttömästi.

Mikä luuranko se on, jos on asioista ei sosiaalisesti hyväksyttävää mieltä tai seuraa tiettyjä tilejä instass

Vierailija
17684/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V tt u saako jostain lippuja jonnekin etelänavalle.

Olen kurkkua myöten täynnä pöyristymistä, puolenottoa, olettamista, oikeaa moraalia, canceloimista, maalitusta, latteutta, näköalattomuutta.

Kiitos Käärijä, että toit tähän "normaaliin suomalaiseen elämänmenoon kuukauden breikin"

Ja P.S

Saat tulla perästä. Ripottelen leivånmuruja merkiksi, missä on mun igluni.

Vierailija
17685/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellen väärin muista, eikö Måneskinillakin ollut joitakin luurankoja kaapissa? Tai Israelin Nettalla.

Muitten suosio saa kateelliset ja harmistuneet toimimaan joskus todella älyttömästi.

Måneskinia joku keksi katkerana syyttää huumeiden käytöstä heti voiton jälkeen kun oma maa hävisi. Mistäköhän maasta sekin kohu sai alkunsa?

Vierailija
17686/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän asenne on aivan mahtava. Siis just näin pitää suhtautua tähän cancel-syöpään. Eli en ole tilivelvollinen mistään, en ota kantaa politiikkaan ja seuraan mitä seuraan. Ja silti osa yrittää tehdä tästä väkisin jotain politiikkaa. Niin raivostuttavaa.

Vierailija
17687/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on mustaa valkoisella tuon Kreml asian kanssa?? Instassa ei edes ole mitään "Kreml" nimistä sivua eikä Venäjän hallinnon pääsivua.

Instastako tuo elävä parkettimoppi (anteeksi) puhuu. (Alkaa vain keittää epätarkat sanalliset hyökkäykset)

Ei missään, eiks se Sofikin jo korjaillut että seurasi "Kreml-mielistä VKK:ta" eikä mitään Kremliä. Tympii, siis niin tympii nykyaika ja some. Cha cha cha on edelleen mahtava viisukappale ja sillä mennään.

Se, että Sofi tietää mistä noilla sivuilla puhutaan paljastaa, että hän itsekin seuraa niitä, ja tarkasti seuraakin.

Vierailija
17688/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kieltäytyminen tuomitsemasta Venäjän tekoja, eihän siitä ole kukaan Käärijältä kait kysynytkään. Eli joidenkin mielestä ensimmäinen asia mikä pitää oma-aloitteisesti tehdä kun voittaa umkin on kailottaa "TUOMITSEN VENÄJÄN SODAN! SLAVA UKRAINI!" Oikeesti nyt, siinä on pää varmasti niin pyörällä ettei tajua mistään mitään.

Eikös tämä liity jotenkin siihen Hesarin maksumuurin takana olevaan haastatteluun, jossa K. on puhunut jotain some-tileistään ja siitä, ettei kommentoi politiikkaa, vai ymmärsinkö oikein..? Tässä on se huono juttu, että tuo haastattelu on tosiaan maksullinen. Eli sen sisällöstä lentelee kaikenlaisia huhuja, kun iso osa ei pääse sitä lukemaan ja tarkistamaan mitä haastattelussa on oikeasti sanottu. HS:n olisi kannattanut jättää tuo haastattelu maksumuurin ulkopuolelle, ettei rikkinäinen puhelin -ilmiö pahenna tilannetta. Nyt on saattanut syntyä paljon väärinkäsityksiä, joilla ikävät seuraukset.

Vierailija
17689/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kieltäytyminen tuomitsemasta Venäjän tekoja, eihän siitä ole kukaan Käärijältä kait kysynytkään. Eli joidenkin mielestä ensimmäinen asia mikä pitää oma-aloitteisesti tehdä kun voittaa umkin on kailottaa "TUOMITSEN VENÄJÄN SODAN! SLAVA UKRAINI!" Oikeesti nyt, siinä on pää varmasti niin pyörällä ettei tajua mistään mitään.

Eikös tämä liity jotenkin siihen Hesarin maksumuurin takana olevaan haastatteluun, jossa K. on puhunut jotain some-tileistään ja siitä, ettei kommentoi politiikkaa, vai ymmärsinkö oikein..? Tässä on se huono juttu, että tuo haastattelu on tosiaan maksullinen. Eli sen sisällöstä lentelee kaikenlaisia huhuja, kun iso osa ei pääse sitä lukemaan ja tarkistamaan mitä haastattelussa on oikeasti sanottu. HS:n olisi kannattanut jättää tuo haastattelu maksumuurin ulkopuolelle, ettei rikkinäinen puhelin -ilmiö pahenna tilannetta. Nyt on saattanut syntyä paljon väärinkäsityksiä, joilla ikävät seuraukset.

Tässä suora lainaus:

JULKISUUDESSA Pöyhönen on päätynyt olemaan avoimempi kuin aluksi ajatteli. Hän on esimerkiksi kertonut paksusuolensa poistamisesta. Hän sairastaa haavaista paksusuolitulehdusta, joka on krooninen tulehduksellinen suolistosairaus. Hän on toivonut voivansa antaa avoimuudellaan apua samanlaisista ongelmista kärsiville.

Mutta on julkisuudessa ollut myös yksi puoli, joka on onnistunut yllättämään Pöyhösen. Sosiaalisessa mediassa on kaiveltu esiin muun muassa, keitä Pöyhönen seuraa Instagramissa.

Esimerkiksi Jodelissa on päivitelty sitä, miten Käärijän tilillä seurataan Kreml-mielistä ja koronatoimia vastustavaa Valta kuuluu kansalle -puoluetta. Aiheesta seuranneen kohun ja UMK-voiton jälkeen VKK poistui Käärijän seurattavien listalta.

En ollut varautunut, että ihmisillä on aikaa stalkata, mitä Instagram-tilejä seuraan. Tai että sen perusteella tehdään päätelmiä mun poliittisista aatteistani. Kun tämä tapahtui, tuli sellainen olo, että olenko oikeasti näin kiinnostava. Onko teillä tähän aikaa? Pöyhönen sanoo.

Lopulta mulle on ihan sama, mitä musta puhutaan. Mä tiedän totuuden ajatuksistani enkä ole tilivelvollinen kenellekään.

Vierailija
17690/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja P.S

Saat tulla perästä. Ripottelen leivånmuruja merkiksi, missä on mun igluni.

Käärijällä on jo tyttöystävä, turha houkutella sinne igluun jollain hikisillä leivanmuruilla.

Vierailija
17691/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä suora lainaus:

JULKISUUDESSA Pöyhönen on päätynyt olemaan avoimempi kuin aluksi ajatteli. Hän on esimerkiksi kertonut paksusuolensa poistamisesta. Hän sairastaa haavaista paksusuolitulehdusta, joka on krooninen tulehduksellinen suolistosairaus. Hän on toivonut voivansa antaa avoimuudellaan apua samanlaisista ongelmista kärsiville.

Mutta on julkisuudessa ollut myös yksi puoli, joka on onnistunut yllättämään Pöyhösen. Sosiaalisessa mediassa on kaiveltu esiin muun muassa, keitä Pöyhönen seuraa Instagramissa.

Esimerkiksi Jodelissa on päivitelty sitä, miten Käärijän tilillä seurataan Kreml-mielistä ja koronatoimia vastustavaa Valta kuuluu kansalle -puoluetta. Aiheesta seuranneen kohun ja UMK-voiton jälkeen VKK poistui Käärijän seurattavien listalta.

En ollut varautunut, että ihmisillä on aikaa stalkata, mitä Instagram-tilejä seuraan. Tai että sen perusteella tehdään päätelmiä mun poliittisista aatteistani. Kun tämä tapahtui, tuli sellainen olo, että olenko oikeasti näin kiinnostava. Onko teillä tähän aikaa? Pöyhönen sanoo.

Lopulta mulle on ihan sama, mitä musta puhutaan. Mä tiedän totuuden ajatuksistani enkä ole tilivelvollinen kenellekään.

Täydellinen vastaus. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki

Vierailija
17692/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen mediassa tapahtuu niin vähän, että kun ollaan saatu kaikki tekemällä tehdyt Erikan ja Helmin pappasuhdekohut puristettua kuiviin niin pitää keksiä sitten tälläistä :D Hyvä vaan ettei Käärijä ole kommentoinut tuon enempää

Vierailija
17693/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä suora lainaus:

Täydellinen vastaus. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki

Paitsi, että edustaa Suomea Ukrainan euroviisuissa.

...että asian noustua esiin vähän niinkuin on.

Jos ei edustaisi, olisi ihan sama.

Vierailija
17694/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän pisteet vaan nousi silmissäni, jos kannattaa VKK:ta ja "covid-hörhöjä." Totaalisen kyllästynyt vihervasemmistolaisiin.

Omissa silmissäni myös sen pisteet nousi. Olen myös covidhörhö, persu, vkk, ja on ihan ok jos seuraa Kremliä.

On erittäin suositeltavaa että hakee itse tietoa ja tekee sen pohjalta omat johtopäätökset asioista.

Mun mielestä se on suoraselkästä ja rehtiä. Jotenkin hyvin suomalaista.

Enpä tiedä onko kovin suomalaista. Ihan ehdottomasti suurin osa ihmisistä on lampaita. Ja kyllä kauhistellaan jos jollain sattuu olemaan HUI, peräti omia mielipiteitä! Venäjän sotajuttuihin on tasan yksi oikea mielipide, mutta muuten täällä kaivattaisiin rohkeutta ihmisiltä elää omaa elämää. Miten täällä on näin pihalla olevaa porukkaa? Kaikki tietää että Käärijä on oman tiensä kulkija, mutta ei tajuta, että siihen kuuluu olennaisesti mm. omilla aivoilla ajattelu.

Vierailija
17695/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, jos menikin noin. Onko Oksanen siis korjannut sanomisiaan? Eli se Kremlin seuraaminen oli hänen levittämää väärää tietoa? Todella iso moka Sofilta. Minulle nimenomsan tuo Kremlin seuraaminen oli se deal breaker, ei VKK (joka on enemmn hupitili). Voiko joku linkata tänne sen Sofi Oksasen KORJATUN kommentin, jotta saadaan varmuus? Inhoan somea juuri sen takia, että väärä tieto leviää niin helposti.

Vierailija
17696/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä 3 vuotta sitten (Basso Slämäri haastattelusarja)

Mitä rakastat: Aitoja ihmisiä, perhettä

Mitä halveksit: Sotaa

Mitä kaipaat: Rauhaa

Toi video on 3 vuoden takaa, silloin ei ollut vielä Ukrainan sotaa. Käärijä ei ota nyt sotaan mitään kantaa, koska on Venäjän puolella.

Laita sitten linkki meille, missä tämä totuus ilmenee. Kaikkihan on netissä. Ja sinä olet sen sieltä löytänyt, niin laita meillekin, niin päästään tästä piinasta. 

Vai...valehteltko sinä?

Vierailija
17697/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen mediassa tapahtuu niin vähän, että kun ollaan saatu kaikki tekemällä tehdyt Erikan ja Helmin pappasuhdekohut puristettua kuiviin niin pitää keksiä sitten tälläistä :D Hyvä vaan ettei Käärijä ole kommentoinut tuon enempää

No sehän tässä just on että ollaan pieni maa ja meillä on niin vähän julkkiksia että kun uusi kiinnostava tulee esiin niin kimppuun pitää käydä haukkana.

Vierailija
17698/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän pisteet vaan nousi silmissäni, jos kannattaa VKK:ta ja "covid-hörhöjä." Totaalisen kyllästynyt vihervasemmistolaisiin.

Omissa silmissäni myös sen pisteet nousi. Olen myös covidhörhö, persu, vkk, ja on ihan ok jos seuraa Kremliä.

On erittäin suositeltavaa että hakee itse tietoa ja tekee sen pohjalta omat johtopäätökset asioista.

Mun mielestä se on suoraselkästä ja rehtiä. Jotenkin hyvin suomalaista.

Enpä tiedä onko kovin suomalaista. Ihan ehdottomasti suurin osa ihmisistä on lampaita. Ja kyllä kauhistellaan jos jollain sattuu olemaan HUI, peräti omia mielipiteitä! Venäjän sotajuttuihin on tasan yksi oikea mielipide, mutta muuten täällä kaivattaisiin rohkeutta ihmisiltä elää omaa elämää. Miten täällä on näin pihalla olevaa porukkaa? Kaikki tietää että Käärijä on oman tiensä kulkija, mutta ei tajuta, että siihen kuuluu olennaisesti mm. omilla aivoilla ajattelu.

Juuri näin, loistava kommentti. Mä rakastan tuommoisia oman tiensä kulkijoita, jotka myös uskaltaa ajatella itse eikä mene massan mukana. Voi kun Käärijä olisi vapailla markkinoilla...

Vierailija
17699/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, jos menikin noin. Onko Oksanen siis korjannut sanomisiaan? Eli se Kremlin seuraaminen oli hänen levittämää väärää tietoa? Todella iso moka Sofilta. Minulle nimenomsan tuo Kremlin seuraaminen oli se deal breaker, ei VKK (joka on enemmn hupitili). Voiko joku linkata tänne sen Sofi Oksasen KORJATUN kommentin, jotta saadaan varmuus? Inhoan somea juuri sen takia, että väärä tieto leviää niin helposti.

Tuolla edellä oli jo lainaus lehtijutusta, jossa mainittiin että joku oli käynyt tarkalla seulalla Käärijän seurattavia läpi ja löytänyt tuon mainitsemasi hupitilin, jonka Käärijä on jo seurattavistaan poistanut.

Vierailija
17700/34469 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi vedonlyönnissä jo 2 prosenttiyksikköä Ukrainan yläpuolella.

Miten on, voisiko Suomi nousta ykköseksi Ruotsin edelle?

Ketju on lukittu.