UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Kaunis kappale Lxandralta ja en odottanut sen myös koskettavan. Voisi hänet hyvinkin lähettää viisuihin näistä vaihtoehdoista.
Lxandra kosketti. Robin ei. Joten balladi näistä tasapaksummista jatkoon. Nyt en tiedä kumpi parempi Benkku vai Lxandra. On niin erilaisia.
Keira on ylivoimaisesti paras tähän asti. Robin kaukana kakkosena. Suomalaisen biisin kun lähettää niin käy kuin Perttillä.
Näemmä taas yksi keskustelu, johon on pesiytynyt palstahäirikkö poistattamaan muiden viestejä jos ne eivät tue hänen omaa kantaansa.
En pääse yli Lxandran kampauksesta. Miksi kynitty?
Vierailija kirjoitti:
Keira on ylivoimaisesti paras tähän asti. Robin kaukana kakkosena. Suomalaisen biisin kun lähettää niin käy kuin Perttillä.
Mites on käynyt niitten englantilaisten biisien kanssa? Rasmus, Saara Aalto, darude
Vierailija kirjoitti:
En pääse yli Lxandran kampauksesta. Miksi kynitty?
Sopii kasvojen ja pään muotoon?
Taitaa jumbo-sija olla tänä vuonna suomen kohtalo. Ihan millä tahansa näistä biiseistä, kaikki kunnon unetusta.
Ajat ovat muuttuneet. Ihmiset arvostaa eri kieliä enemmän. Top 5 on eri kieliä ollut, ei niinkään englantia. Kyllästynyt olen englantiin itsekin. Serbia oli viime vuoden suosikkini. Joinakin vuosina olen oikein harmitellut, kun joku maa laulaa englanniksi. Viime vuonna Puola olisi ollut upea Puolaksi.
Englanniksi laulaminen kyllä tuo mieleen, että häpeää kieltään tai sitten on perus wannabe international
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo videolla toistetut Robinin ns sexykatseet ovat kyllä läpinäkyviä ja päälleliimattuja.
Ääni on mitäänsanomaton. :(
Robin ON sexy. 😘 Jos jollain on päälleliimattua, niin Keiralla.
Keira on kyllä 50 kertaa sexympi kuin Robin. Näin naisenkin näkökulmasta. Robinia ei voi ottaa tosissaan. Sen videot ja ilmeet on toinen toistaan kornimpia. Söpö ehkä.
Katso Keiran video uudestaan ja seuraa esim. hänen käsiään. Ihan feikkiä ja koomisen näköistä.
Laulaako Keira tosissaan, ettei jollain toisella ole mitään asiaa tanssilattialle, vaikkei itse selvästikään osaa tanssia yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jumbo-sija olla tänä vuonna suomen kohtalo. Ihan millä tahansa näistä biiseistä, kaikki kunnon unetusta.
Ehkä käy toisin, jos emme tällä kertaa lähetä artistia soitellen sotaan.
Lxandralla taitaa olla tanssitaustaa kun liikkuu niin kauniisti ja puhtaasti
Vierailija kirjoitti:
Englanniksi laulaminen kyllä tuo mieleen, että häpeää kieltään tai sitten on perus wannabe international
Tai laulanut omalla kielellään vuosia takkinsa tyhjäksi.
On ollu nää laulut tähän mennessä aikamoinen pettymys. Edelleen toivon vielä tulevan jotain hyvää, mutta jo puolet lauluista alittaneet odotukset. Näin se UMK yleensä meneekin.
Masentuneet liikuttuu Lxandran biisin sanoista. Meille muille biisi melko yhdentekevä .
Keira: unetusta
Benjamin: unetusta
Robin: unetusta
Lxandra: unetusta
...mä pistän vähän vastaan tässä. Joskus ärsyttää se "pakollinen" kasvu.
Itse odotin sitä,mutta sitten jäin vain koukkuun sanoihin.
En sano,että tämä pitäisi sinne lähettää,mutta juuri biisin yksinkertaisuus sai ainakin itseni keskittymään juuri vain lyyrikoihin.