UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Liika kliinisyys on Robinin ongelma nykyään, mutta varmaan tuohon helposti sortuu kun on vuosia jo tavoitellut sitä enkkuhittiä.
Oma top3 tähän mennessä:
1. Girls Like You, 2. Hoida Mut, 3. No Business On The Dandefloor. Ja korostan vielä, etten pidä oikeastaan yhdestäkään, enkä lähettäsi noista mitään Euroviisuihin. Mikään tähän mennessä julkaistuista kappaleista ei ole tarpeeksi laadukas, kiinnostava, tarttuva eikä innostava. Ihan kelpo biisejä radiosoittoon, mutta eivät räjäytä pankkia. Jokainen kuulostaa siltä, että ne on kuultu jo aiemmin. Vaikea uskoa, että nämä ovat todella olleet sadoista karsintakappaleista parhaimpia. Voisikohan sitä Ylen valitsijaraatia vaihtaa?
Paras tietysti olisi, että kaikki umk-ehdokkaat tulisi vapaaseen kuunteluun ja niistä kansa saisi äänestää finalistit.
Benjaminin kappaleesta tulee mieleen Dua Lipan Physical ja Keiran kappaleen kertosäkeestä Aronchupa - Little swing. Tulee sellainen olo, että nämä biisit on kuultu jo monesti aiemmin. Sentään tuo suomen kieli Benjaminilla tuo vähän erilaisuutta kansainvälisesti tunnettuihin biiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjaminia kannattavilla on tiukka, Robinia kannattavat ovat löysiä l o r t t o j a.
Kuka käyttää edes tuota L-sanaa, joku mummo. Koko ajan vain sairaammaksi menee näillä Robin-vihaajilla. 😂
En usko että mummokaan käyttäisi naisena noin halventavaa kieltä, joku vanha ukko jolla kilahtanut totaalisesti.
En ole jaksanut kahlata montakymmentä sivua kommentteja, joitain vaan. Robinin biisi vastaa juuri sitä mielikuvaa, mitä minulla siitä oli. Yhdysvaltalaistuottajan funkahtava tanssibiisi.
Omaan makuun tämä ei ole varmaankaan paras (paha sanoa, kun ei olla kuultu vielä kaikkia), mutta tähän astisista se ykkönen kokonaisuutena.
Itse valitsisin biisin aina perstuntumalla eli se mikä jollain maagisella tavalla vaan iskee, niin se. Cicciolina olisi ollut juuri tällainen, vaikken ole yleensä suomidiskon ystävä. Nyt on kuitenkin muistettava se erikoinen muutos säännöissä, että finaalissa saa ääneestää koko maailma. Eli myös ne amerikkalaiset, jotka ovat tottuneet tiettyyn, siloiteltuun poppiin. Henk. koht. en pidä tästä muutoksesta, jos siitä seuraa se, että koskaan mikään erikoinen eurohumppa ei voi menestyä. Mutta tällainen Robinin Girls like you saattaisi hyvinkin olla suuren maailman mieleen.
Minä tykkäsin Robbarin biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Oma top3 tähän mennessä:
1. Girls Like You, 2. Hoida Mut, 3. No Business On The Dandefloor. Ja korostan vielä, etten pidä oikeastaan yhdestäkään, enkä lähettäsi noista mitään Euroviisuihin. Mikään tähän mennessä julkaistuista kappaleista ei ole tarpeeksi laadukas, kiinnostava, tarttuva eikä innostava. Ihan kelpo biisejä radiosoittoon, mutta eivät räjäytä pankkia. Jokainen kuulostaa siltä, että ne on kuultu jo aiemmin. Vaikea uskoa, että nämä ovat todella olleet sadoista karsintakappaleista parhaimpia. Voisikohan sitä Ylen valitsijaraatia vaihtaa?Paras tietysti olisi, että kaikki umk-ehdokkaat tulisi vapaaseen kuunteluun ja niistä kansa saisi äänestää finalistit.
Minulla sama top 3!
Nytkö tänne virtasi Robinin tukijoukot?
Vierailija kirjoitti:
Lapset pääsivät koulusta muutama tunti sitten
Vierailija kirjoitti:
Miksi Robin sanoo, ettei kappaleensa ole yhtään euroviisumainen? Minusta on tismalleen viisumainen biisi. Juuri tuollaista kevyttä, helppoa, tarttuvaa, radioystävällistä poppia. Tuollaisia kuulee usein mm. Melodifestivalenissa. Vai onko Robinilla monien suomalaisten tavoin virheellinen käsitys, että viisubiisin pitää olla aina joku kreizi tai överiseksikäs gay anthem glitterin kera? No ei pidä. Euroviisuissa voi olla musiikkia laidasta laitaan. Ja monesti ne on myös hyvin orgaanisia, instrumenttilähtöisiä.
Tätä on hankala selittää. Euroviisuilla on tietty soundi. Sanon esimerkkinä vaikka Anna Erikssonin viisuehdokkaan Oot voimani mun. Sitä kun vertaa Annan muihin hitteihin, niin siinä huomaa sen eron. ("Oot voimani mun" ei päässyt viisuedustajaksi, mutta voitti varjoeuroviisut).
Vierailija kirjoitti:
En ole jaksanut kahlata montakymmentä sivua kommentteja, joitain vaan. Robinin biisi vastaa juuri sitä mielikuvaa, mitä minulla siitä oli. Yhdysvaltalaistuottajan funkahtava tanssibiisi.
Omaan makuun tämä ei ole varmaankaan paras (paha sanoa, kun ei olla kuultu vielä kaikkia), mutta tähän astisista se ykkönen kokonaisuutena.
Itse valitsisin biisin aina perstuntumalla eli se mikä jollain maagisella tavalla vaan iskee, niin se. Cicciolina olisi ollut juuri tällainen, vaikken ole yleensä suomidiskon ystävä. Nyt on kuitenkin muistettava se erikoinen muutos säännöissä, että finaalissa saa ääneestää koko maailma. Eli myös ne amerikkalaiset, jotka ovat tottuneet tiettyyn, siloiteltuun poppiin. Henk. koht. en pidä tästä muutoksesta, jos siitä seuraa se, että koskaan mikään erikoinen eurohumppa ei voi menestyä. Mutta tällainen Robinin Girls like you saattaisi hyvinkin olla suuren maailman mieleen.
Hyvä kun muistutit tästä! Olet harvinaisen oikeassa. Robinin biisi tulee pärjäämään.
"Yhyy meillä on Robin, miksi ei riitä? On niin karismaattinenkin. Ei lähetetä mitään oikeasti hyvää biisiä että voi pilata sen esityksellä. Robiiin!"
Tämä mies on tosi symppis ja söpö ja rakasti Robinin biisiä. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset pääsivät koulusta muutama tunti sitten
Fiksut ihmiset pääsivät töistä ja korkeakouluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin huonoin tähän mennessä. Robin ennakkosuosikki, koska isoin nimi. Voi kun suomalaiset eivät äänestäisi nimeä vaan parasta biisiä/kokonaisuutta. Toi Robinoin biisi on sellainen, että euroviisuissa katsova yleisö lähtee käymään vessassa tuon aikana. huh.
Kokonaisuutena Robin saattaa silti olla paras, vaikka biisi olisikin vähän tylsä. Hän on kuitenkin hyvä laulamaan livenä ja tyylikäs muutenkin. Vaikka jollain olisi bängeri biisi, huono live-esitys saattaa pilata sen.
Mihin ihmeeseen perustuu käsitys, että Robin on ”hyvä laulamaan livenä”?
Ääni on ohut ja ponneton, ja kaikki vähänkin korkeammat sävelet tulevat nenän kautta irvistyksen kera.
Täysin samaa mieltä. Ääni on honottava ja ohut. Ja se ns tunne irvistelyä.
Ja nostaa sen käden teatraalisesti irvistävän naaman viereen.
Äänessä ei tapahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Yhyy meillä on Robin, miksi ei riitä? On niin karismaattinenkin. Ei lähetetä mitään oikeasti hyvää biisiä että voi pilata sen esityksellä. Robiiin!"
Tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun muistutit tästä! Olet harvinaisen oikeassa. Robinin biisi tulee pärjäämään.
Täällä on joku perskärpänen vastaamassa jokaikiseen Robinia koskevaan kommenttiin eikä sano vahingossakaan idolistaan mitään poikkipuolista. Antaisit jo olla.
Tulin vasta, joten täällä taitaa olla monta perskärpästä. No menepäs siitä bideepesulle nopsaa nyt!
Robin on sieluton artisti, joka entisenä lapsitähtenä vetelee viimeisiään.
Ei mitään mielenkiintoista tyypissä eikä ns lauluäänessään.
Tätä on hankala selittää. Euroviisuilla on tietty soundi. Sanon esimerkkinä vaikka Anna Erikssonin viisuehdokkaan Oot voimani mun. Sitä kun vertaa Annan muihin hitteihin, niin siinä huomaa sen eron. ("Oot voimani mun" ei päässyt viisuedustajaksi, mutta voitti varjoeuroviisut).[/quote]
Tiedän mitä tarkoitat, onneksi on muuttunut eikä Ruotsikaan enää lähetä tuollaisia biisejä viisuihin.
Kuka käyttää edes tuota L-sanaa, joku mummo. Koko ajan vain sairaammaksi menee näillä Robin-vihaajilla. 😂