UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
No olipahan aika wtf esitys 🤣🤣
Käärijän tärähtäneet tanssijat olivat kuin suoraan Rammsteinin musiikkivideosta. Käärijä itse muistutti Chaplinin kulkuria. Herrajumala! Kiitos että sain elää tämän hetken!
Robin johtaa - ylivoimainen live-esiintyjä... kansainvälinen stara...
Vierailija kirjoitti:
Ööööh mitä...tää...esitys...on? Apua oon jotenki tosi pettynyt :D emmä tiiä ei nyt yhtään iskeny ja olin ihan valmiina äänestää Käärijää
Siis mitä? Esitys saa sut vaihtamaan mielipiteesi, vaikka kappale on sun suosikki? Joku ei nyt täsmää.
Surkeat noi cha cha -tanssijat. Surkeat. Järkky pettymys.
Käärijä sen sijaan veti ihan tarpeeksi hyvin ja uskottavasti.
Käärijän live-esitys pieni pettymys mutta edelleen ääni menee kyllä numero 3.
Keiralla perinteisin euroviisubiisi, kyllä tällä nyt ainakin finaaliin pääsis.
Oli oudot naaman väristykset kyllä Käärijällä
Robinin show tähän mennessä vielä parhain show
Käärijä musiikillisesti täyttä p***a mutta viihteenä ja shokeeraajana menestyisi melko varmasti viisuissa.
En ole vähään aikaan nauranut millekään "musiikki" esitykselle näin paljon kuin tälle😂.
Käärijän lavashow pettymys. Laulu oli hyvä. Mutta tällä lavashowlla ei euroviisuihin kannata lähteä.
Robinin tanssijoilla oli jotenkin rumat vaatteet. Muuten esitys meni hyvin.
Kuumaa oli hyvä.
Käärijä oli aikamoinen :D Laulu sujui oikein hyvin.
Ei! Miksi?! Nyt kävi Bessit Käärijälle minun mielestä! :(
Vierailija kirjoitti:
Höh, se tappelumoodi ja kunnon vapaapainihäkki ois toiminu paremmin ku noi jätelavat sit hän ois voinu vapautua sieltä häkistä 🤷
Oliks sitä peruukkia missään? Jouduin käymään lasta kattomassa biisin loppupuolella. Ei toiminu lava kyllä. Video parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain sanottu, että tänä vuonna laulu tulee playbackina? Meinaan mun mielestä kukaan näistä ei oo laulanu livenä vielä
Katoin mm. Robinin kohdalla ihan samaa. Ei varmana ollu live.
Todellakin oli live ja varsinkin Robinin hyppyjen jälkeen sen kuuli.
Alaikäinen eli toivottavasti ei mikään liian pervo esitys.
Vierailija kirjoitti:
Petyin. Oli aika amatöörimäinen tää Käärijän esitys verrattuna kahteen aiempaan. Kotikutoinen ja laulu huonoa. Kai odotin sitten liikoja, mutta nyt on sellainen olo ettei tätä tee mieli äänestää.
Paikan päällä viisuissa on varmaan ihan eri tason äänentoisto.
Yksi tanssija lauluosuudelle taustalle olisi ehkä parempi Käärijälle.