UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Joku tuossa sanoikin että noiden kappaleiden julkaisusta on liian pitkä aika UMK-finaaliin. Mun mielestä myös, alkaa jo vähän kyllästyttää. Pari viikkoa olisi sopiva.
Tuntuu että melkein kukaan ei muista että muita osallistujia onkaan kun vain Käärijästä puhutaan. Ei sillä, tää tuntuu olevan Käärijän vuosi ja varmasti käärii kohta massia. Vantaalaisen "amisjätkän" tyyli suurinta hottia vuonna 2023, ei olis uskonut.
Mä en usko että koko Suomi on tuota mieltä. Niin paljon eri ikäisiä ja eri puolella Suomen maata ettei biisi/artisti aukea lähimainkaan kaikenikäisille Hangosta käsivarteen.
Potentiaalista kohderyhmää takalippispojat jotka kiertävät kaikki klubit/kesän festarit audeillaan/bemareillaan renkaat vinkuen. Satunnaisia kannattajia saattaa muualtakin löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjaminilla on mauton punainem kiiltävä pököprse taitoluistelupuku
Hån olisi näyttänyt upealta valkohopeisessa luomuksessa
Valkohopeiset säästettiin Ylen boostaamille voittajille.
Mukava kuulla että sinäkin uskot niiden voittoon.
Vierailija kirjoitti:
4. kärki tulee huomenna olemaan:
Käärijä
Benjamin
Keira
Kuumaa
Haluaisin Benkun menestyvän, mutta sori, en mitenkään voi uskoa, että hän sijoittuisi toiseksi. Harjoitukset eivät luvanneet hyvää liven kannalta.
Ei Benjamin osaa laulaa. Veikkaan viimeistä sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä, vaikka biisi ja live tulee olemaan illan kehnoin. Saavat ääniä aivan muilla perusteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä
Benjamin
Keira
KuumaaHaluaisin Benkun menestyvän, mutta sori, en mitenkään voi uskoa, että hän sijoittuisi toiseksi. Harjoitukset eivät luvanneet hyvää liven kannalta.
Mutta voihan se olla niinkuin Käärijänkin kohdalla, vaikka epäonnistuu fanit äänestää silti. Niin Benkun kohdallakin voi käydä.
Suurin osa äänestää sen perusteella sitä, joka tarjoaa parhaimman ja vaikuttavimman shown lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä, vaikka biisi ja live tulee olemaan illan kehnoin. Saavat ääniä aivan muilla perusteilla.
Hmm..katsotaan nyt miten lauantaina esitykset menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on siinäkin mielessä täydellinen viisuedustaja, että hän ei ole pelkästään mahtava hahmo ja biisi huippu, vaan tää Cha Cha Chan kokonaisuus on niin suomalaista euroviisua että voi olla. Suomi ei ole koskaan pärjännyt viisuissa tutulla ja turvallisella vaan meidät tunnetaan överiydestä, mikä on mielestäni parempaa kuin olla varma ja tylsä (Ruotsi).
Hyvin yksinkertainen biisi joho kyllästyy nopeasti. Biisin sanat on teinimäiset ja esiintyjä vailla karismaa ja ääntä, vain möykkää. Ei, ei. Ei tuota biisiä ymmärrä kuin Himoksella övereita vetävät.
Höppänä äiti siellä pitkätukkapojan yliopistotodistus kädessä palstailee? Pakotatko vielä vähän, mikä koulutus pojallasi olikaan, miten komea ääni ja miten kuuma poikasi on? Iloa, energiaa, parasta pyörimistä ja herkullista räppiä blaa blaa.
Musiikkitieteistä yliopistotutkinto. Mikä sulla on? Onko edes peruskoulua suoritettu loppuun vai potkaistiinko pihalle toivottomana tapauksena syrjäytymään?
PB voittaa, koeta nyt sopeutua siihen niin ei tule niin kova poru sitten lauantaina ja hyvä humala menee hukkaan.
Ei tainnut opinnot tuoda sydämensivistystä kun muita solvaat. Tiesittekö muuten, että korkeimmat yhteiskuntaluokat on kaikkiruokaisimpia taiteissa, musiikissa jne. Jos nyt on pakko tämä Bourdieu-kortti vetää, että musiikkimaku henkii sivistyksen tasoa.
No eikö tuo ole nyt aika naurettava väite, että se Aapo käy täällä solvaamassa muita osallistujia ja kommentoijia.
Mä linkitin tänne yhden tiktokvideon tånne palstalle joskus pari kolme päivää sitten. Mulla ei oo yhtään seuraajaa, enkä niitä tarttekaan. Eikä mulla oo mitään toimintaa tililläni enkä tägäile mitääån, kunhan nyt yhden videon linkitin kun on Tiktoksovellus. Arvatkaapa, minkä ilmoituksen sain, että kuka on käynyt katsomassa linkittämäni videon....
Pyörijä?
Väärin.
PB Official.
Aika ripeästi vielä, joten hoodeilla oltiin. Terkkuja vaan !! Viihdyttävä ja rentouttava palstahan tämä on.
Ei yllätä yhtään. Se taannoinen kohu lähti liikkeelle siitä, että joku bändistä kävi lukemassa tätä ketjua. Tarina kiusaamisen muodosta ja etenemisestä muuttui sitä mukaa, kun täällä arveltiin heidän lukeneen keskusteluita ihan itse. Yhtäkkiä heille tulikin anonyymejä viestejä, joissa kopioitiin viestejä AV:lta. P*skan marjat, sanon minä. Ja sama meno jatkunut ketjussa koko ajan, lol.
Skandaalin aineksia ilmassa, sillä bändi tulee saamaan huomenna paljon sääliääniä kiusaamiskohun takia. Olikohan sitä syrjäytynyttäkään olemassa?
Olen sitä mieltä, että Pb:tä solvataan tällä palstalla ja osa kommenteista on hyvin asiattomia. Ihmiset voisivat oikeasti miettiä, mitä julkisuuden henkilöistä kirjoittavat ja kannattaako ne kommentit julkaista. Enkä tarkoita tuolla pelkästään Pb:n jäseniä. Silti hiukan ihmettelen sitä, että jonkun ihmisen henkilöllisyys oltaisiin saatu noin nopeasti selville ja vaikka olisikin saatu, niin miten hänen elämästään muka tiedettäisiin yhtään mitään. Lähinnä on tehty päätelmiä eri tutkimusten ja jonkun Metsäkedon tapauksen perusteella. Oli miten oli, niin ihan hyvä että vihakommentteihin puututaan. Sääli vaan että asialliset kommentit poistuvat samalla.
Edes yksi solvaus esimerkkinä, kiitos.
Onhan niitä ollut. On solvattu PB:tä sekä heidän kannattajiaan. PB on täällä ollut kirjainyhdistelmä, mikä on saanut solvaajat näkemään punaista. Etenkin tuon bändin kehuminen.
Mutta mitä niitä enää jauhamaan.
Huomenna on finaali :D
Eli yhtään esimerkkiä ei löytynyt.
Mä en ymmärrä tätä haloota siitä, että täällä muka olisi joku massiivinen PB:n kiusaamisilmiö meneillään, ainakaan viime päivinä. Yksittäisiä kommentteja lukuunottamatta täällä on enimmäkseen asiallisesti kritisoitu heidän esitystään ja toimintaansa lavan ulkopuolella, mikä on ihan asianmukaista kritiikkiä, koska ei sinne Liverpooliin mennä vain laulamaan, vaan myös pällistelemään Suomen edustajana. Mun mielestä ei ole kiusaamista todeta, että tuo esitys on nolo, eikä heistä ole ainesta toimia koko Suomen myönteisenä julkisuuskuvana. Kärkevämmät kritiikit ovat tulleet reaktioina jonkun PB-fanin Käärijän dissausviesteihin, jotka on olleet kaukana asiallisuudesta tai ainakin vailla minkäänlaisia perusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on siinäkin mielessä täydellinen viisuedustaja, että hän ei ole pelkästään mahtava hahmo ja biisi huippu, vaan tää Cha Cha Chan kokonaisuus on niin suomalaista euroviisua että voi olla. Suomi ei ole koskaan pärjännyt viisuissa tutulla ja turvallisella vaan meidät tunnetaan överiydestä, mikä on mielestäni parempaa kuin olla varma ja tylsä (Ruotsi).
Hyvin yksinkertainen biisi joho kyllästyy nopeasti. Biisin sanat on teinimäiset ja esiintyjä vailla karismaa ja ääntä, vain möykkää. Ei, ei. Ei tuota biisiä ymmärrä kuin Himoksella övereita vetävät.
Höppänä äiti siellä pitkätukkapojan yliopistotodistus kädessä palstailee? Pakotatko vielä vähän, mikä koulutus pojallasi olikaan, miten komea ääni ja miten kuuma poikasi on? Iloa, energiaa, parasta pyörimistä ja herkullista räppiä blaa blaa.
Musiikkitieteistä yliopistotutkinto. Mikä sulla on? Onko edes peruskoulua suoritettu loppuun vai potkaistiinko pihalle toivottomana tapauksena syrjäytymään?
PB voittaa, koeta nyt sopeutua siihen niin ei tule niin kova poru sitten lauantaina ja hyvä humala menee hukkaan.
Ei tainnut opinnot tuoda sydämensivistystä kun muita solvaat. Tiesittekö muuten, että korkeimmat yhteiskuntaluokat on kaikkiruokaisimpia taiteissa, musiikissa jne. Jos nyt on pakko tämä Bourdieu-kortti vetää, että musiikkimaku henkii sivistyksen tasoa.
No eikö tuo ole nyt aika naurettava väite, että se Aapo käy täällä solvaamassa muita osallistujia ja kommentoijia.
Mä linkitin tänne yhden tiktokvideon tånne palstalle joskus pari kolme päivää sitten. Mulla ei oo yhtään seuraajaa, enkä niitä tarttekaan. Eikä mulla oo mitään toimintaa tililläni enkä tägäile mitääån, kunhan nyt yhden videon linkitin kun on Tiktoksovellus. Arvatkaapa, minkä ilmoituksen sain, että kuka on käynyt katsomassa linkittämäni videon....
Pyörijä?
Väärin.
PB Official.
Aika ripeästi vielä, joten hoodeilla oltiin. Terkkuja vaan !! Viihdyttävä ja rentouttava palstahan tämä on.
Ei yllätä yhtään. Se taannoinen kohu lähti liikkeelle siitä, että joku bändistä kävi lukemassa tätä ketjua. Tarina kiusaamisen muodosta ja etenemisestä muuttui sitä mukaa, kun täällä arveltiin heidän lukeneen keskusteluita ihan itse. Yhtäkkiä heille tulikin anonyymejä viestejä, joissa kopioitiin viestejä AV:lta. P*skan marjat, sanon minä. Ja sama meno jatkunut ketjussa koko ajan, lol.
Skandaalin aineksia ilmassa, sillä bändi tulee saamaan huomenna paljon sääliääniä kiusaamiskohun takia. Olikohan sitä syrjäytynyttäkään olemassa?
Olen sitä mieltä, että Pb:tä solvataan tällä palstalla ja osa kommenteista on hyvin asiattomia. Ihmiset voisivat oikeasti miettiä, mitä julkisuuden henkilöistä kirjoittavat ja kannattaako ne kommentit julkaista. Enkä tarkoita tuolla pelkästään Pb:n jäseniä. Silti hiukan ihmettelen sitä, että jonkun ihmisen henkilöllisyys oltaisiin saatu noin nopeasti selville ja vaikka olisikin saatu, niin miten hänen elämästään muka tiedettäisiin yhtään mitään. Lähinnä on tehty päätelmiä eri tutkimusten ja jonkun Metsäkedon tapauksen perusteella. Oli miten oli, niin ihan hyvä että vihakommentteihin puututaan. Sääli vaan että asialliset kommentit poistuvat samalla.
Edes yksi solvaus esimerkkinä, kiitos.
Onhan niitä ollut. On solvattu PB:tä sekä heidän kannattajiaan. PB on täällä ollut kirjainyhdistelmä, mikä on saanut solvaajat näkemään punaista. Etenkin tuon bändin kehuminen.
Mutta mitä niitä enää jauhamaan.
Huomenna on finaali :D
Eli yhtään esimerkkiä ei löytynyt.
Se siinä kurjaa onkin, että osa ihmisistä ei edes ymmärrä solvaavansa. Ihanaa että tämä loppuu ja ei tarvitse enää lukea sellaisia kommentteja täällä. Sen jälkeen päästään jännittämään, miten Käärijällä menee Liverpoolissa.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää se, että jos Käärijä ei olisi kilpailussa mukana, niin kuka voittaisi? Onneksi hän on mukana, mutta kunhan spekuloin.
PB varmaan voittaisi tai voi voittaa jo nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä haloota siitä, että täällä muka olisi joku massiivinen PB:n kiusaamisilmiö meneillään, ainakaan viime päivinä. Yksittäisiä kommentteja lukuunottamatta täällä on enimmäkseen asiallisesti kritisoitu heidän esitystään ja toimintaansa lavan ulkopuolella, mikä on ihan asianmukaista kritiikkiä, koska ei sinne Liverpooliin mennä vain laulamaan, vaan myös pällistelemään Suomen edustajana. Mun mielestä ei ole kiusaamista todeta, että tuo esitys on nolo, eikä heistä ole ainesta toimia koko Suomen myönteisenä julkisuuskuvana. Kärkevämmät kritiikit ovat tulleet reaktioina jonkun PB-fanin Käärijän dissausviesteihin, jotka on olleet kaukana asiallisuudesta tai ainakin vailla minkäänlaisia perusteluja.
Niitä on täällä ajoittain. Onneksi ne saadaan poistettua nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei Benjamin osaa laulaa. Veikkaan viimeistä sijaa.
Nyt hån hengitteli Storyssään höyrylaitteilla "korkeita ääniä varten". Voi raasua, ei kateeksi käy...... Tuo biisi on vaikea laulaa hyvällekin laulajille.
Käärijän laulutaito taas on arvoituksellinen. Semmonen klassinen kasin laulaja. Saattaa pitkään laulaa puhtaasti ja sitten lähtee onille ula-aalloillen (lauloi Maamme laulua jossain pari vuotta vanhalla videolla) Toisaalta hänellä ei ole nyt vaikea lauluosuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä. Varmaan voimakkain show niin liikunnallisesti, visuaalisesti kuin äänellisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä
Benjamin
Keira
KuumaaHaluaisin Benkun menestyvän, mutta sori, en mitenkään voi uskoa, että hän sijoittuisi toiseksi. Harjoitukset eivät luvanneet hyvää liven kannalta.
Mutta voihan se olla niinkuin Käärijänkin kohdalla, vaikka epäonnistuu fanit äänestää silti. Niin Benkun kohdallakin voi käydä.
Suurin osa äänestää sen perusteella sitä, joka tarjoaa parhaimman ja vaikuttavimman shown lauantaina.
En tiedä kyllä. Benkulla ei ole samanlaista hypeä takana niin kuin Käärijällä tai The Rasmuksella viime vuonna. Tää huutaa mulle Isaac Sene-katastrofia. Mutta huomennahan se nähdään
Robin on kyllä vahvempi laulaja kuin Benjamin. Jos ei Käärijä ois mukana niin Robin ehkä voittais. Hänon varma esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on täällä ajoittain. Onneksi ne saadaan poistettua nopeasti.
Joo, kun on mennyt pelkästään alatyyliin olen ilmoittanut asiattomasta viestistä ja poistavat ne.
Lxandra on vika ja PB tokavika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörijä?
Väärin.
PB Official.
Oikeesti: ko. bändistä ei ole kirjoitettu palstalla pitkiin aikoihin yhtään mitään eli heidät on käytännössä unohdettu kokonaan. Viime päivien "aktiivisuuden" takana on ilmeisesti bändin uusi ulostulo samasta aiheesta pari, kolme päivää sitten.
Aika luonnollista, että Portion Boysista keskustellaan edes jotakin ketjussa, jonka aiheena on UMK 2023.
Ai ei ole pitkään aikaan kirjoitettu mitään pahaa vai niin. Juuri tänä aamuna haukuttiin Aapon äitiä sekä Aapoa. Aapon äiti ei ole millään tavoin julkisuudessa mukana, joten sellainen mollaus ei ole asiallista. Toki jos ei näe tuollaisessa kirjoittelussa mitään ongelmaa ja pitää sitä asiallisena, niin voi voi.