UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Mun TOP3
1. Cha cha cha
2. Ylivoimainen
3. No business on the dancefloor
Mikä juttu se on, että videon ja lavashown pitää olla erilaiset. Ei minusta viime vuonnakaan esimerkiksi Oliveralla ollut kovin erilainen sinänsä, vaikka live oli huonompi ja mekko kamala. Oli se kuitenkin lavasteiltaan videon tyylinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos lavaesitys ei mene ihan nappiin Lokomossa niin sitä voi parannella Liverpoliin. Ei sinne kannata ketään muuta lähettää kun Käärijä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Robin muistuttaa Benjamin Ingrossoa. Moni varmaan tehnyt saman huomion.
Yllättävän paljon. Moni ulkomaalainen youtube-reagoijakin on kommentoinut samaa.
Tein myös sellaisen havainnon, että Robinin biisi kuulostaa paremmalta ilman musavideota.
Vierailija kirjoitti:
Umk-sivuilla olevassa viisubingossa oli yhtenä ruutuna asunvaihto, että kai sitten jollain sellainenkin on :).
Sehän sopisi Käärijän biisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos lavaesitys ei mene ihan nappiin Lokomossa niin sitä voi parannella Liverpoliin. Ei sinne kannata ketään muuta lähettää kun Käärijä.
Toivottavasti löytyy livenä lavakarismaa. Ja osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Cha cha cha cha cha cha 🍍🥥🍹
Toivottavasti lauantaina kaikki onnistuvat liveissä ettei kotisohvalla tarvi kokea myötähäpeää.
Hävettääkö sua aina kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan lähetetä ketään, jolla ei ole hyvä esitys! Onko ennenkään mitään muka paranneltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan lähetetä ketään, jolla ei ole hyvä esitys! Onko ennenkään mitään muka paranneltu?
Ainakin Rasmuksen esityksestä lähti ne typerät animaatiohahmot viime vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne oli silti paremmat kuin ilmapallot. Lastenjuhlissa on ilmapalloja.
Miksi ihmiset hehkuttaa jotain Käärijää. Ei tuollainen biisi pärjää euroviisuissa. Tuota voi verrata tyyliltään Pentti Kurikan nimipäivien Aina mun pitää -kappaleeseen ja miten kävi. Ilman muuta Portion boys pitää äänestää euroviisuihin, jos halutaan jonkin moista sijoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset hehkuttaa jotain Käärijää. Ei tuollainen biisi pärjää euroviisuissa. Tuota voi verrata tyyliltään Pentti Kurikan nimipäivien Aina mun pitää -kappaleeseen ja miten kävi. Ilman muuta Portion boys pitää äänestää euroviisuihin, jos halutaan jonkin moista sijoitusta.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Käärijä voittaa.
Kaikkien musiikkikorvattomien suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan syödä Käärijän!!
Syö vaan pois kuleksimasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Robin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien musiikkikorvattomien suosikki.
Eli enemmistön 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kai johtui siitä, että Torinon aurinko oli rikki. Ei niitä voitu käyttää.
Vielä kaksi päivää ja sitten koittaa Umk-livet.
Sitä päivää olen odottanut ja odotan vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu höpöjä.
Huonoa esitystä ei sinne lähdetä parantelemaan. Huono on huono, ja sinne menee sitten livessä paremmin onnistunut.