UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Käärijä voittaa UMKin kun kappale ja esitys ja itse tyyppi on mahtavat (toivottavasti livenäkin) mutta hauska lukea noita "crush"-juttuja - mun mielestä Käärijä/Jere/Jare? vaikuttaa tyypilliseltä 30-v Peter Panilta. Varmasti hauska seuramies kyllä. Viehätyn siitä aggressiivisesta cha cha -hahmosta dadbodyineen :D mut sitten noissa haastatteluissa se on ihan vaan sellanen lutuinen.
Eiks Peter Pan oo sinkku?
Jaa Peter Pan on, Käärijä tuskin, lähinnä hahmosta tulee mielikuva tyypistä (näitä on!) joka ei oikein kasva aikuiseksi, tykkää viettää aikaa jätkien kanssa, naisten kanssa vähän vaikeaa kun miekkonen joutuu kaikenlaisiin kommelluksiin ja kotiutuu milloin sattuu.
Tää on siis vaan ihan mielikuva. :D
Mutta musiikista sen verran että mahdollisuudet on koko kansan suosikiksi kun jokainen löytää siitä jotain, 70-80 -luvuilla nuoria olleet punkia, 90-00 -luvulla nuoria olleet rakastaa Rammsteinia ja silloista teknoa, nykynuoret edm&rap.. jäikö joku pois. Onko vähän iskelmääkin 50-60 -lukulaisille.
No niin. Tässä tulee pieni vertailukuva. Silverin tyllijuttu ja Käärijän tämänhetkinen upperbody (Levin keikka) 👀 (Just take with humor)
https://www.instagram.com/reel/Co7kwVcLYUH/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videolla se tyköistuva turkoosi satiinipuku oli supertyylikäs yhdistettynä platinatukkaan. Turkoosi on myös oikea Käärijän lempiväri.
Se oli nappionnistuminem puvustuksessa.
Oliko se turkoosi 😱 mulla taitaa olla silmissä vikaa, olen katsonut aina että se on valkoinen.
Eikös niissä Vesa Silverin instakuvissa ollut joku kimaltava turkoosi kangas? Jospa siitä tulisi sittenkin Käärijän umk-asu.
no ei ollu turkoosi Silverin kuvissa, vaan violetti. Nyt mars optikolle. (En tarkota pahalla)
Eikö siinä ollut yhdessä kuvassa violetti paljettimekko tms. ja sitten eri kuvassa turkoosista kiiltävästä kankaasta paloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videolla se tyköistuva turkoosi satiinipuku oli supertyylikäs yhdistettynä platinatukkaan. Turkoosi on myös oikea Käärijän lempiväri.
Se oli nappionnistuminem puvustuksessa.
Oliko se turkoosi 😱 mulla taitaa olla silmissä vikaa, olen katsonut aina että se on valkoinen.
Eikös niissä Vesa Silverin instakuvissa ollut joku kimaltava turkoosi kangas? Jospa siitä tulisi sittenkin Käärijän umk-asu.
no ei ollu turkoosi Silverin kuvissa, vaan violetti. Nyt mars optikolle. (En tarkota pahalla)
Eikö siinä ollut yhdessä kuvassa violetti paljettimekko tms. ja sitten eri kuvassa turkoosista kiiltävästä kankaasta paloja.
Eikä kun taitaa se toinenkin kangas muuten olla violetti
Tiedät Kimi Räikkösen? Joo! Se voitti Formula ykkösen! Kyllä!
Käärijä esiintyy ruississa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Robinin äiti oli ostanut 40 umk lippua? Ketä se sinne vie?
Suvun. Robinin siskot, isovanhemmat, tädit, sedät perheineen? Ystäväperheet, ystävättäret. Johan siinä alkaa 40 tulla.
Mitähän he ovat ammatilttaan? Jotenkin Robinista tulee fiilis, että on hyvätuloisesta perheestä.
Jos Robinin suku on tokarivissä, niin kannattaa yh mammojen soluttautua parhaimmissaan kolmosriviin, kai siellä miespuolista sukuakin on
Ehkä siellä on Robinin pikkuserkku, Teemu Packalen? Se nyrkkeilijä tmv. Eturivi on ehkä varattu Samun saksalaisille neidille ja rouville. Kolmas rivi siis Käärijälle. Neljäs rivi?
Aut of Eurovision, mutta sillä Teemulla on samoja piirteitä, kuin Robinilla. Kasvojen luustossa, hampaissa, hymyssä. Samanlaista positiivisuutta ja iloa. Iloinen ja ulospäin suuntautunut reipas suku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portion boys official saattaa olla kisoissa vahvoilla! Monta ukkoa lavalla = lavapresenssi intensiivisempää.
Paremman ja näyttävämmän shown saavat aivan varmasti aikaan. Suosittu bändi. Komeat artistit. Osaavat laulaa ja liikkua. Varmat ja rennot esiintyjät. Mukaansa tempaava biisi.. Isojen lavasteiden vuoksi varmaan sijoitettu viimeiseksi.
Voitossa tukevasti kiinni.
🤣🤣🤣 epätoivoista vakuuttelua 🚂
Sitähän se täällä on, tasan molemmin puolin.
Paitsi että PB:llä on vahvemmat näytöt (sekä kyvyt) taidoistaan.[/quote
Hah ja pyh😄. PB on ala-arvoista junttimusiikkia ja täysin sopimatonta euroviisuympyröihin😄. Miettikää nyt vähän, kuka oikeasti on suosituin eli menestyisi parhaiten. Itse seuraan YouTuben kautta katselukertojen määrää ja luen lukuisia ylistäviä ulkomaalaisiakin kommentteja, nimenomaan Käärijästä. Olen itsekin aivan innoissani kappaleesta, aion äänestää!😊
Vierailija kirjoitti:
Tiedät Kimi Räikkösen? Joo! Se voitti Formula ykkösen! Kyllä!
Sanat kuin lastenlaulusta.
Tässä sitä jo ilolla (ja kauhulla) odottaa lauantaita. Tulisi jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portion boys official saattaa olla kisoissa vahvoilla! Monta ukkoa lavalla = lavapresenssi intensiivisempää.
Paremman ja näyttävämmän shown saavat aivan varmasti aikaan. Suosittu bändi. Komeat artistit. Osaavat laulaa ja liikkua. Varmat ja rennot esiintyjät. Mukaansa tempaava biisi.. Isojen lavasteiden vuoksi varmaan sijoitettu viimeiseksi.
Voitossa tukevasti kiinni.
🤣🤣🤣 epätoivoista vakuuttelua 🚂
Sitähän se täällä on, tasan molemmin puolin.
Paitsi että PB:llä on vahvemmat näytöt (sekä kyvyt) taidoistaan.[/quote
Hah ja pyh😄. PB on ala-arvoista junttimusiikkia ja täysin sopimatonta euroviisuympyröihin😄. Miettikää nyt vähän, kuka oikeasti on suosituin eli menestyisi parhaiten. Itse seuraan YouTuben kautta katselukertojen määrää ja luen lukuisia ylistäviä ulkomaalaisiakin kommentteja, nimenomaan Käärijästä. Olen itsekin aivan innoissani kappaleesta, aion äänestää!😊
Etkö vieläkään ole kyllästynyt, kuten moni jo on? Ei ulkomaalaiset siitä kaikki tykkää. Kohteliaasti ihmettevät, että vau mikä energinen ja erikoinen pläjäys. Mutta ihmettelevät suomalaisten musiikkimakua. Tarkoitan nyt ihan aitoja ulkomaalaisia, en viisufaneja enkä ulkomaalaisiksu tekeytyneitä feikkiprofiileja.
En tienytkään,että Käärijä on noin hyvä räppäri. Kuuntelin hänen muuta tuotantoa. Hauskaa riimittelyä ja kappaleet melodista räppiä.
Robin muistuttaa Benjamin Ingrossoa. Moni varmaan tehnyt saman huomion.
Muistakaa sitten, että Chachaan lavashow on laitettu TÄYSIN uusiksi. Että ei muuta kuin käääk lauantaihin asti.
Jos lavaesitys ei mene ihan nappiin Lokomossa niin sitä voi parannella Liverpoliin. Ei sinne kannata ketään muuta lähettää kun Käärijä.