UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Käärijä oli niin puoleensa vetävän karismaattinen, Cha cha cha korvamato ja kappaleesta tehty video jotakin harvinaisen kiehtovaa. En tiedä, mitä on tapahtunut, mutta nyt lähinnä ärsyttää koko kappale ja video, hohto hävisi näin nopeasti jonnekin.
Kummasta kourastaan Bentsu tykkää enemmän, Aaposta vai Käärijästä?
Pettikö Käärijän tyttöystävä sitä jonkun isokätisemmän kanssa? Artisti itse on pettämisestä avautunut.
Tiedätte mihin voi miehen kämmenen kokoa verrata :D
Vierailija kirjoitti:
Käärijä oli niin puoleensa vetävän karismaattinen, Cha cha cha korvamato ja kappaleesta tehty video jotakin harvinaisen kiehtovaa. En tiedä, mitä on tapahtunut, mutta nyt lähinnä ärsyttää koko kappale ja video, hohto hävisi näin nopeasti jonnekin.
Tuo 'karismaattisuus' on sun keksintöä. Mun mielestä se on edelleen symppis ja söpis ja kuuma 🔥
Vierailija kirjoitti:
Pettikö Käärijän tyttöystävä sitä jonkun isokätisemmän kanssa? Artisti itse on pettämisestä avautunut.
Ehei. Vaan nimettömän sormen suhteellista pituutta etusormeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, onko Benjamin ristinyt kätensä Aapoksi?😯
Jep, toinen koura on sitten Käärijä.
Aa. Siis käärijä käärii käärinliinan? Jo on kourilla nimet
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tässä siis Benjamin kourista? Nyt olen tippunut kärryiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tämä on UMK2023 Official
Benjamin on myös hyvä vaihtoehto. PB:n biisi on liikaa viisuihin tehty, vaikka fanikuntaa onkin paljon. Käärijä selkeästi paras, ennen kuin livet on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohis, mutta arvostan sitä, että Käärijä kertoi avoimesti colitis ulcerosastaan. Lisää tietoisuutta sairaudesta ja myös vähentää siihen liittyvää stigmaa.
Kuinka se tavan tallaajan tietoisuutta lisää jos ei kerrota mikä se on? Onhan Sialla EDS, mutta varmaan 0,00000001% kuuntelee hänen biisejään sen vuoksi, vaikka olisi googlettanut mikä tauti se on.
Käärijä kertoi kyllä taudin oireista, saamistaan hoidoista sekä sairastumisen vaikutuksista omaan elämäänsä (mm. johti päätökseen panostaa musiikkiin). Colitis ulcerosa on yleistyvä (pääosin) nuorten ihmisten tauti, joten joku saattaa vaikka tunnistaa omia orastavia oireitaan ja mennä lääkäriin. Sairastuneille taasen voi tuoda tsemppiä nähdä, että samoja asioita on käynyt läpi tuo toinenkin, joka on vieläpä saavuttanut monenlaista omassa elämässään. En kyllä tiedä, miten ihmisten halu kuunnella Käärijää liittyy asiaan. Toki artistillakin on oltava ruuansulatuskanava hengissä säilymistä varten, että sikäli liittyy.
Hyvä, kun kertoi. Joku nuori voi kärsiä samasta uskaltamatta kertoa eteenpäin. Käärijäkin oli salaillut oireita teininä
Vierailija kirjoitti:
Kummasta kourastaan Bentsu tykkää enemmän, Aaposta vai Käärijästä?
Aaposta. Käärijä vain siivoaa sotkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohis, mutta arvostan sitä, että Käärijä kertoi avoimesti colitis ulcerosastaan. Lisää tietoisuutta sairaudesta ja myös vähentää siihen liittyvää stigmaa.
Kuinka se tavan tallaajan tietoisuutta lisää jos ei kerrota mikä se on? Onhan Sialla EDS, mutta varmaan 0,00000001% kuuntelee hänen biisejään sen vuoksi, vaikka olisi googlettanut mikä tauti se on.
Käärijä kertoi kyllä taudin oireista, saamistaan hoidoista sekä sairastumisen vaikutuksista omaan elämäänsä (mm. johti päätökseen panostaa musiikkiin). Colitis ulcerosa on yleistyvä (pääosin) nuorten ihmisten tauti, joten joku saattaa vaikka tunnistaa omia orastavia oireitaan ja mennä lääkäriin. Sairastuneille taasen voi tuoda tsemppiä nähdä, että samoja asioita on käynyt läpi tuo toinenkin, joka on vieläpä saavuttanut monenlaista omassa elämässään. En kyllä tiedä, miten ihmisten halu kuunnella Käärijää liittyy asiaan. Toki artistillakin on oltava ruuansulatuskanava hengissä säilymistä varten, että sikäli liittyy.
Hyvä, kun kertoi. Joku nuori voi kärsiä samasta uskaltamatta kertoa eteenpäin. Käärijäkin oli salaillut oireita teininä
Onhan se nyt noloo kun kertavihlaisu vatsassa ja hetikohta paskat housussa. Ryppynaru ei pidä. Tiedän kokemuksesta. Vanhemmiten vaiva helpottaa yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tämä on UMK2023 Official
Ok. Kiitos tiedosta.
Ps. Muistakaa pestä käsiänne saippualla ukko nooan tahtiin ja sen jälkeen desinfioida ne. Nororipuli jyllää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä kun Benjamin, Robin, Käärijä ja Aapo esittäisivät yhdessä Hoida mut kappaleen.
Kuka on Aapo vai onko se jonkun koura. Ainoa Aapo, jonka tiedän on yksi villakoira. Sen vuoksi kai yhdistän nimen Aapo villakoiriin.
Joo. Aapo on sellainen kimeähaukkuinen kastroitu uros, joka ulisee jossain melkein päivittäin.
Minun villakoirilla ei ole munia. Just kurkkasin sängyn alle. Hiljaa aapot on. Saatan kyllä pelästyä siinä vaiheessa, jos Aapo alkaa pitämään ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 'karismaattisuus' on sun keksintöä. Mun mielestä se on edelleen symppis ja söpis ja kuuma 🔥
Samaa mieltä kanssasi. En tiedä, mistä joku on saanut päähänsä, että Käärijä on karismaattinen. Ei tosiaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä kun Benjamin, Robin, Käärijä ja Aapo esittäisivät yhdessä Hoida mut kappaleen.
Kuka on Aapo vai onko se jonkun koura. Ainoa Aapo, jonka tiedän on yksi villakoira. Sen vuoksi kai yhdistän nimen Aapo villakoiriin.
Joo. Aapo on sellainen kimeähaukkuinen kastroitu uros, joka ulisee jossain melkein päivittäin.
Minun villakoirilla ei ole munia. Just kurkkasin sängyn alle. Hiljaa aapot on. Saatan kyllä pelästyä siinä vaiheessa, jos Aapo alkaa pitämään ääntä.
Villakoira? Minusta Käärijän hiukset muistuttaa enemmän mopsia.
Eurovisionworld.com sivuilla on äänestys, jossa viime vuonna annetuista reilusta 17 000 äänestä 37% oli The Rasmukselle ja 23% Bessille. Tällä hetkellä on tämän vuoden UMK voittajaa veikattu jo yli 18 000 äänellä, joista 58% Käärijälle ja 16% Benjaminille. Vuonna -21 Blind Chanel oli saanut 52%, tosin ääniä oli jätetty puolet vähemmän. Tuolla voi äänestää useampaan kertaan, mutta voittajat kuitenkin täsmänneet.
Käärijä lähtee ylivoimaisena ennakkosuosikkina kisaan. Toivottavasti ei ota turhia paineita. Jotain kummaa pitäisi tapahtua jos hän ei vie voittoa. Kappale kuitenkin omaa luokkaansa.
Mikä sen benjamin työttömän nimi on? Vei-tikka?
HAHHAH tää oli hyvä.