UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, jos Käärijä käyttää tuota keltaista tunnusväriään myös viisuissa. Musta ja keltainen nähtiin Suomen lavalla myös viime vuonna Rasmuksella ja itse ainakin olen jo kyllästynyt siihen väriin.
💚. Vihreä on hieno väri. Vihreä pukutakki ja suorat housut. 🤔 Latinotanssi cha cha niminen biisi. Räpin ja popin sekoitusta mörähtelyä. Pukutakin alle verkkopaita, niin ei tuu kuuma
Verkkopaita öö miksi? Että Benjamin voi tulla repimään sen päältä?
Vierailija kirjoitti:
Miten te keksitte tikusta asiaa päivästä toiseen. 😂 Itse en ole käynyt nyt moneen, moneen päivään tässä ketjussa, vaikka silloin aiemmin kyllä roikuin ja seurasin tarkkaan.
Tiku Tiku Tikuuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, jos Käärijä käyttää tuota keltaista tunnusväriään myös viisuissa. Musta ja keltainen nähtiin Suomen lavalla myös viime vuonna Rasmuksella ja itse ainakin olen jo kyllästynyt siihen väriin.
💚. Vihreä on hieno väri. Vihreä pukutakki ja suorat housut. 🤔 Latinotanssi cha cha niminen biisi. Räpin ja popin sekoitusta mörähtelyä. Pukutakin alle verkkopaita, niin ei tuu kuuma
😄
Kuka ei nähny Käärijän suihkustooria? Löytyy vielä Gramista
Tsekkien ennakkosuosikilla (?) Vesnalla on hieno video, mutta live-esitys pilasi homman. Ei toiminut sitten yhtään, tv-toteutus ei päässyt lähellekään videon tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Esim. minä. Muistaakseni sanoi, ettei miljoonilla striimauksilla tai listaykkösillä ole mitään väliä, ainoastaan terveydellä.
Ja tästä tulikin mieleen, että Spotifyssa on striimauksia nyt yli 2 miljoonaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
🔥🔥💦🤪🤯
Hoida mut soi taas YleX:llä. Tykkään koko ajan enemmän. Saa nähdä millainen on livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. minä. Muistaakseni sanoi, ettei miljoonilla striimauksilla tai listaykkösillä ole mitään väliä, ainoastaan terveydellä.
Ja tästä tulikin mieleen, että Spotifyssa on striimauksia nyt yli 2 miljoonaa kertaa.
Anteeksi, luin kysymyksen väärin ------ en huomannut ei-sanaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄
No ilman paitaa sit. Käärijä ei pidä paidoista. Pelkkä vihreä pukutakki, ehkä keltainen rusetti 🤔😊
Kärtsällä on niin hot puheääni tossa videon lopulla, kun tuon "hahmon" puhe päättyy 🔥🔥
Onpas huono taso tämä vuoden UMK:ssa!
YLE, peruttakaa koko kisa ja Saara Aalto sisäisenä valintana. Biisit ostetaan Ruotsista ja YLE/UMK suunnittelee niihin maailmanluokan spektaakkelit!
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt. (Ei osaa etsiä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju nököjään putos suositummalta listalta. Mutta silti Käärijä. Muitakin hyviä on kuten Kuumaa ja Benjamin.
Kiitos Matias Mäkysen, joka vei mammojen huomion.
Kuka se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt. (Ei osaa etsiä)
Tässä!
(Vähän joitain sekunteja editoitu, että mahtu yhdelle Reelsille)
https://www.instagram.com/reel/CoL7aGYD0iC/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
🔥💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥🔥💦🤪🤯
Käärijä suihkussa, omg.
Jooh... En tiedä oliko ääni täysin livenä mutta se ainakin toimi. Kaikki muu sitten on vähän eri juttu 😀 se joka oli suunnittelemassa koreografiaa ja asuja ansaitsisi tästä vähintään potkut
Vierailija kirjoitti:
Jooh... En tiedä oliko ääni täysin livenä mutta se ainakin toimi. Kaikki muu sitten on vähän eri juttu 😀 se joka oli suunnittelemassa koreografiaa ja asuja ansaitsisi tästä vähintään potkut
Joo, livenä ehkä vähän pökkelöä tuo esiintyminen, mutt esim. tuo räppikohta toimii (kun aihe on tällainen niin saisi vähän olla sitä aggressiivistakin elementtiä että mätsäisi viestin "sanomaan" eikä sitä ole kuin tuossa kohdassa, nauratti tosin kohta "pasi pasi" :D).
Vierailija kirjoitti:
Siis apua 😬
Kyllä Käärijä voittaa ja Liverpolissa on n.seitsemäs.