Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
8541/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä on muuten todella kaunis ääni.Pidän melkoisen selvänä,että Käärijä on meidän euroviisuedustaja ja tulee kympin sakkiin. Se on historiallinen saavutus. BC toki teki sen mutta harvoin niin käy ja nyt käy samoin.

Käärijältä se olisi historiallinen saavutus päästä kymppiin suomen kielellä. Ehkä jatkossa suomalaiset ei häpeilisi enää suomen kieltä.

Vierailija
8542/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten lavashow toteutuu jos Käärijä edustaisi Suomea Euroviisuissa. Musiikkivideo kun on mielestäni yksi osa kappaletta ja sen juonta ja ideaa. Minulle tuo kappale on taukojumppaa, kun teen kotona koneella työtä. Kun Käärijän kappale tulee, voi hyvin nostaa hanurin tuolilta ja vähän ilmanyrkkeillä sen tahdissa. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8543/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cha cha cha on erinomaista siivousmusiikkiakin. Siivous hoitui kuin siivillä!

Mä oon tanssinut Cha Cha Chan viisi kertaa päivässä maanantaista asti, ja olen laihtunut 1,5 kiloa! :D Jessss!

Vierailija
8544/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon että käärijän esityksestä tulee hyvä vaikkei olisikaan sama teema kuin musiikkivideossa. Jos siis yle ei sössi laittamalla jotain avaruusaluksia ja temppuratoja.

Vierailija
8545/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vaan Kärtsääjät katsoko.....🔥-varoitus!!

https://www.instagram.com/p/CoM4gOcj70t/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
8546/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä ehdokkaat voisi laulaa toistensa biisejä. Käärijä laulamassa Hoida mut.

"Mul on verkkopaita pääl

Jonka tahdot päästä päältäni repimään

Mä en tee sil mitään..."

Pitää vähän sitten muokata sanoja 😆

Vierailija
8547/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjan UMK, Benidorm Fest, huomioidaan isosti Espanjan Ylellä, RTVE:ssä. Homma menee samaan tapaan kuin varsinainen kilpailu toukokuussa: tiistaina ja torstaina olivat semit, ja huomenna lauantaina on finaaligaala. Semeissä on 9 + 9 osallistujaa, joista molemmista valitaan neljä finaaliin, jossa siis on 8 kappaletta. Tarjonta on ollut huippuunsa hiotun tyylikästä, erityisesti pukuloistoa on saanut ällistellä. Mukana on aina perinteistä flamencotyyppistä, josta itse pidän kovasti, pari "Erika Wikmania", paljon ryhmiä, ja silmänruokana liuta "robineja". Mitään erityisen erottuvaa, yli muiden, ei omaan makuuni ole kuultu, tosin nuo flamencotyyppiset vaativat useamman kuuntelukerran, no, Blanca Paloma ehkä suosikkini kaikista. Yleisögallupin perusteella suosikki vaikuttaisi olevan teneriffalaisjuurinen Agoney.

Raadissa istuu myös ulkolaisia tuomareita, mm. täälläkin esillä ollut Wiwibloggsin William ja ruotsalainen eurovisioguru Christer Björkman.

Erityisen jännittäväksi kilpailun tekee se, että ääniä tulee kolmelta eri taholta: ensin jury, sitten yleisöäänet ja lopuksi vielä puhelinäänet. Tuo yleisöäänet (voto demoscópico) on kyllä jäänyt vähän epäselväksi, mistä ne tulevat, mutta jos joku muukin on seurannut Benidorm Festiä, ehkä pystyy selittämään asian.

Ja huomenna sitten se finaali! 

Ei tuollaiseen seuraan oikein mitkään Cha chasta sovi.. Sanokaa mun sanoneen, ei sovi.

Vierailija
8548/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava lukea keskustelua Umk osallistujista, mutta nyt joku riehuu yksipuolisesti Käärijä-viesteillään. Siirryn muualle..

Vierailija
8549/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukava lukea keskustelua Umk osallistujista, mutta nyt joku riehuu yksipuolisesti Käärijä-viesteillään. Siirryn muualle..

Aina voi itse aloittaa keskustelua muistakin.

Siihen yhteen bändiin liittyvät jutut poistui niin jäi vaan Käärijä aiheeksi.

Vierailija
8550/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä ehdokkaat voisi laulaa toistensa biisejä. Käärijä laulamassa Hoida mut.

"Mul on verkkopaita pääl

Mä en tee sil mitään..."

Mä ajattelin tän niin että "tahdon päästä päältäni repimään" koska tietysti haluaa sen ensisijaisesti itsekin pois. Mutta se tietysti muuttaa kaiken muunkin... Mm. Biisin nimeksi "hoidan mut". Jos ei muuta niin jo alkaa Benjamin versio kuulostaa kesyltä?

Vierailija
8551/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjan UMK, Benidorm Fest, huomioidaan isosti Espanjan Ylellä, RTVE:ssä. Homma menee samaan tapaan kuin varsinainen kilpailu toukokuussa: tiistaina ja torstaina olivat semit, ja huomenna lauantaina on finaaligaala. Semeissä on 9 + 9 osallistujaa, joista molemmista valitaan neljä finaaliin, jossa siis on 8 kappaletta. Tarjonta on ollut huippuunsa hiotun tyylikästä, erityisesti pukuloistoa on saanut ällistellä. Mukana on aina perinteistä flamencotyyppistä, josta itse pidän kovasti, pari "Erika Wikmania", paljon ryhmiä, ja silmänruokana liuta "robineja". Mitään erityisen erottuvaa, yli muiden, ei omaan makuuni ole kuultu, tosin nuo flamencotyyppiset vaativat useamman kuuntelukerran, no, Blanca Paloma ehkä suosikkini kaikista. Yleisögallupin perusteella suosikki vaikuttaisi olevan teneriffalaisjuurinen Agoney.

Raadissa istuu myös ulkolaisia tuomareita, mm. täälläkin esillä ollut Wiwibloggsin William ja ruotsalainen eurovisioguru Christer Björkman.

Erityisen jännittäväksi kilpailun tekee se, että ääniä tulee kolmelta eri taholta: ensin jury, sitten yleisöäänet ja lopuksi vielä puhelinäänet. Tuo yleisöäänet (voto demoscópico) on kyllä jäänyt vähän epäselväksi, mistä ne tulevat, mutta jos joku muukin on seurannut Benidorm Festiä, ehkä pystyy selittämään asian.

Ja huomenna sitten se finaali! 

Ei tuollaiseen seuraan oikein mitkään Cha chasta sovi.. Sanokaa mun sanoneen, ei sovi.

Eihän Käärijällä olekaan mitään syytä osallistua Espanjan karsintoihin.

Vierailija
8552/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mul on verkkopaita pääl

Mä en tee sil mitään..."

Mä ajattelin tän niin että "tahdon päästä päältäni repimään" koska tietysti haluaa sen ensisijaisesti itsekin pois. Mutta se tietysti muuttaa kaiken muunkin... Mm. Biisin nimeksi "hoidan mut". Jos ei muuta niin jo alkaa Benjamin versio kuulostaa kesyltä?

Kumpikin käy. Voi repiä itse tai voin käydä repimässä. 🤔

Vierailija
8553/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei uskalla puhua muista osallistujista mitään ja nyt näyttää siltä, ettei enää edes Käärijästäkään.  Umk on piloilla.

Vierailija
8554/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt vaan Kärtsääjät katsoko.....🔥-varoitus!!

https://www.instagram.com/p/CoM4gOcj70t/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

💚💚💚

Vierailija
8555/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin pitkän tekstin, missä oikeasti kehuin kaikkien UMK ehdokkaiden esitykset. Minusta nimittäin kaikissa heissä on potentiaalia ja kaikki sopisivat edustamaan suomea. Jos ei mun mielipide täytä jonkun vaatimuksia, niin ei auta muu kuin hehkuttaa Käärijää.

Vierailija
8556/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mul on verkkopaita pääl

Mä en tee sil mitään..."

Kumpikin käy. Voi repiä itse tai voin käydä repimässä. 🤔

😂

Vierailija
8557/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saa enää tykätä Keirastakaan.🤔

Vierailija
8558/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin pitkän tekstin, missä oikeasti kehuin kaikkien UMK ehdokkaiden esitykset. Minusta nimittäin kaikissa heissä on potentiaalia ja kaikki sopisivat edustamaan suomea. Jos ei mun mielipide täytä jonkun vaatimuksia, niin ei auta muu kuin hehkuttaa Käärijää.

Se oli hienoa, kun teit niin. Helmi heinäsuovassa.

Vierailija
8559/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti ne tyrmätään tai jopa poistatetaan.

Vierailija
8560/34469 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti ne tyrmätään tai jopa poistatetaan.

Enkä edes tarkoita PB:a koskevia viestejä, vaikka kyllähän nekin poistatetaan. Hyvin mahdollista, että PB ilkeilyviestejä kirjoitellut on poistattanut itse viestit ja ketjut, mutta sen lisäksi tottakai myös kehuvat viestit.

Ketju on lukittu.