UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Oho, eka kerta kun huomaan, että mun täysin asiallinen kommentti on poistatettu. :-o
Se, missä lainasin haastattelun sitä kohtaa, että Kuumaan jäsenet ovat tunteneet jopa vitosluokalta asti.
Onpa omituista.
Täältä on poistettu muitakin asiallisia kommentteja. Otanpa asiasta selvää.
Vierailija kirjoitti:
Oho, eka kerta kun huomaan, että mun täysin asiallinen kommentti on poistatettu. :-o
Se, missä lainasin haastattelun sitä kohtaa, että Kuumaan jäsenet ovat tunteneet jopa vitosluokalta asti.
Onpa omituista.
Tällä palstalla poistuu usein asiallisiakin viestejä, kun taas asiattomia alapääkommentteja yms jää näkyville. Tutkimattomat ovat av-palstan tiet! 🤷 Multakin on kadonnut aiemmin kommentti, jossa pelkästään kehuin Käärijän musiikkivideota.
Voi hitto katoin ton Käärijän suihku-Instastoorin 🔥 Voihan soikeat satulat sentään. Mä meen ostaa siltä huonekaluja jos se joutuu palaa takaisin huonekalumyyjäksi
Vierailija kirjoitti:
Pliis, älkää vaan sanoko, että JVG tulee esiintymään UMk:n finaalin väliaikanumerona 😳 Nimittäin eilen kuulin, että Samu Haber julkaisee yhteisbiisin JVG:n kanssa. Perinteisestihän juontajilla on ollut tapana esiintyä UMK-finaalissa, eli promotaanko showssa uutta sinkkua JVG:n kanssa? Lisää suomalaista junttimusaa (PB:n ohella) kv-katsojille.
Voi v, mulla värähtää 0/10 Samu Haberin uudelle musalle, vaikka olin täysin obsessoitunu Sunrise Avenuen fani. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Pliis, älkää vaan sanoko, että JVG tulee esiintymään UMk:n finaalin väliaikanumerona 😳 Nimittäin eilen kuulin, että Samu Haber julkaisee yhteisbiisin JVG:n kanssa. Perinteisestihän juontajilla on ollut tapana esiintyä UMK-finaalissa, eli promotaanko showssa uutta sinkkua JVG:n kanssa? Lisää suomalaista junttimusaa (PB:n ohella) kv-katsojille.
Onko väliaikaesiintyjiä kerrottu vielä jossain? Lukiko esim. mainoksessa ennen kuin umk finaalin lipunmyynti alkoi?
Itse olisin veikannut, että finaalissa esiintyisi joko Erika Vikman tai viime vuoden voittaja The Rasmus. Toivoisin kyllä, että olisi joku ihan muu.
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa jäi soimaan päähän yhden kerran jälkeen. Kaurismäkeläinen fiilis biisissä.
No ei kyllå oo Kaurismäkeläinen, mutta soimaan jää !
Tykkään Käärijästä, mutta mua vaan hirvitti se, että suihkuvettä juoksutettiin niin paljon, kun samalla tehtiin stoorivideoita. Älä Kärstsä tuhlaa vettä..:)
Vierailija kirjoitti:
Salvador Sobral oli kyllä biiseineen kaunis ja aito.Ehkä kotikutoinen. Ei mikään mahtava biisi mutta hän jos kuka toteutti sanonnan WINNER TAKES IT ALL.
Sobralhan teki todellakin selväksi, että inhosi kilpailubiiseistä erityisesti Netan kipaletta, olikin hykerryttävää, kun hän joutui luovuttamaan pokaalin poskipusuin voittajalle - Netalle.
Vierailija kirjoitti:
PB on parasta. Keikat olleet loppuunmyytyjä ja täysille saleille. Kansan suosiossa. Bändillä vahva esiintymiskokemus. Koulunsa käyneet solistit.
Täältä on poistettu kaikki Portion Boys -aiheinen keskustelu paitsi tuon yhden omistautuneen fanin jankkaukset kouluja käyneestä upeaäänisestä solistista. Kukahan täällä nyt pörrää?
Kylläpäs täällä on tänään ollut Kuumaan ja PB:n fanit (tai 1 erittäin aktiivinen fani) jo heti aamusta ahkerina hehkuttelemassa. Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Käärijästä, mutta mua vaan hirvitti se, että suihkuvettä juoksutettiin niin paljon, kun samalla tehtiin stoorivideoita. Älä Kärstsä tuhlaa vettä..:)
No se vedentulo katkeskin lopuks. Ehkä sillä on kämpässä kuumavesivaraaja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on poistettu kaikki Portion Boys -aiheinen keskustelu paitsi tuon yhden omistautuneen fanin jankkaukset kouluja käyneestä upeaäänisestä solistista. Kukahan täällä nyt pörrää?
Ai onko poistettu pelkät negaviestit vai myös positiiviset? Ehkä JaloTiinan kiusaamiskeissin saama julkisuus on vaikuttanut siihen, että nyt Sanoman mo det poistaa kaikki bändiin liittyvät kritiikit alta aikayksikön. Ettei tulis tutkintapyyntöjä ja raastupakutsuja.
Posit on poistettu.
Miksi umk-finalistibiisien julkistuksen ja finaalilähetyksen välillä on niin pitkä aika, yli kuukausi? Miksi finalistit piti julkistaa jo niin aikaisin?
Vierailija kirjoitti:
Nehän oli viime vuonna, ei kai nyt samaa artistia joka vuosi oteta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luilin, että se veden loppuminen ja puhelinsoitto maksamattomista vesilaskuista oli ihan vaan vitsi videota varten. Tuskin oikeasti vedentulo loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän oli viime vuonna, ei kai nyt samaa artistia joka vuosi oteta..
Ai oliko? Mä luulin, että viime vuonna oli se Vesalan Pulkka, jota hehkutettu. Jvg:n numerosta en ole kuullut mitään mediassa. En siis ole itse katsonut umk-finaalia, joten en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salvador Sobral oli kyllä biiseineen kaunis ja aito.Ehkä kotikutoinen. Ei mikään mahtava biisi mutta hän jos kuka toteutti sanonnan WINNER TAKES IT ALL.
Sobralhan teki todellakin selväksi, että inhosi kilpailubiiseistä erityisesti Netan kipaletta, olikin hykerryttävää, kun hän joutui luovuttamaan pokaalin poskipusuin voittajalle - Netalle.
Salvdor Sobral otti voimakkaasti kantaa euroviisuihin jo voittopuheessaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luilin, että se veden loppuminen ja puhelinsoitto maksamattomista vesilaskuista oli ihan vaan vitsi videota varten. Tuskin oikeasti vedentulo loppui.
Loppu se. Se käytti kaupunginosan runkoputken tyhjäksi, mulla loppu vedentulo nimittäun kanssa ja asun lähellä. Mutta saipahan silmänruokaa 💦💦