Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
7121/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Jalotiina oli ihan ok reagointivideolla. Kehui toisia. Piti ballaadista ja Keiran lauluäänestä ja käärijän biisistä.

Vaikutti jokseenkin teennäiseltä. En tiedä.. minusta vaan tuollainen päälle huutelu ja äänessä jatkuvasti oleminen on ärsyttävää. Pitäisi osata antaa muillekin puheenvuoroa ja olla hiukan maltillisempi. Tiinalla ei näytä olevan kovin hyvää tilannetajua..

Vierailija
7122/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei oo Käärijä mikään Till Lindemann 2.

Kaikupohjatonta kakofonista huutoa minun korviini, kun noita uusia livejä katseli

Äänestän Robinia vaikka silmäkarkiksi Eurovisioniin.

Robin vasta onkin huonoin noista kaikista vaihtoehdoista :D ei mitään tsäänssiä tollasella ruikutuksella päästä edes finaaliin. Että siinähä äänestät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolasiko Benjamin tahallaan Robinin reagointivideolla? Luuli tytöksi

Käy kuuntelemassa Dua Lipan ääntä ja mieti asiaa sitten uudelleen. Dua Lipan ja Robinin äänet ovat hämmästyttävän samankaltaiset. Benjamin ja Robin näyttävät olevan asian kanssa okei ja ottivat sen huumorilla, joten turha etsiä negatiivisuutta ja kiusaamista aivan kaikesta.

Livenä ei. Äänenmuokkauksilla saa ihmeitä aikaan...

Vierailija
7124/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikupohjatonta kakofonista huutoa minun korviini, kun noita uusia livejä katseli

Valitetaan kun Robinin fanittamisesta kiusataan, samalla kun Robinin fanittajat dissaa muita osallistujia jatkuvasti

Vierailija
7125/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolasiko Benjamin tahallaan Robinin reagointivideolla? Luuli tytöksi

Käy kuuntelemassa Dua Lipan ääntä ja mieti asiaa sitten uudelleen. Dua Lipan ja Robinin äänet ovat hämmästyttävän samankaltaiset. Benjamin ja Robin näyttävät olevan asian kanssa okei ja ottivat sen huumorilla, joten turha etsiä negatiivisuutta ja kiusaamista aivan kaikesta.

Livenä ei. Äänenmuokkauksilla saa ihmeitä aikaan...

Robinilla on todella laaja ääniala, joten kyllä hän pystyy livenäkin hyvin laulamaan kisabiisinsä. Osuvasti hän somessaan kommentoi asiaa: Ennen olin aina Suomen Justin Bieber, nykyään olen myös Suomen Dua Lipa. Mikäs siinä!

Vierailija
7126/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UMK-finaaliin on vielä läjes kuukausi aikaa. Vielä ehtisi muuttaa suunnitelmia live-esitysten ylospanosta. YLE on hullu, jos nyt sössii Käärijän lavashown kieltämällä häneltä nyrkkeilykehän ja Hulk-asun käytön ja laittamalla tilalle jotain pliisua/kökköä. Eivätkö yleläiset tajua Cha cha cha -musiikkivideon huimaa suosiota ja sitä, että Suomen ennätyskorkea sijoitus vedonlyöjien ennustuksissa johtuu Käärijän biisistä? Miksi ihmeessä musavideon onnistunutta teemaa lähdetään muuttamaan? Minusta sen kuuluisi olla sama, mutta lisätään vielä kierroksia ja näyttävyyttä live-esitykseen sopivilla efekteillä. Eikä niin, että teemaksi muutetaan joku avaruusseikkailu, paljubileet, sirkus, tms.

Minä oon varmaan vähemmistössä kun en halua sitä nyrkkeilykehää lavalle vaan mahdollisimman vähän rekvisiittaa. Intensiivinen esitys, hyvä stailaus, tarkat kamerakulmat ja Käärijän karisma. Katsekontaktia kameraan läheltä. Show tehdään televisioon, ei liveyleisölle.

Oon samoilla linjoilla. Uskon, että jo pelkällä Käärijän karismalla ja energialla päästään aika pitkälle. Pahin pelkoni on, että se lava on tukittu täyteen jotain mautonta rekvisiittaa ja taustatanssijoita. Ylen tuntien tähän on varmaan syytä varautua :D. Alan kyllä itkeä, jos tämä live on täys floppi.

Vierailija
7127/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitetaan kun Robinin fanittamisesta kiusataan, samalla kun Robinin fanittajat dissaa muita osallistujia jatkuvasti

Täällä on joku tai muutama Robinia fanittava, joka käy samalla dissaamassa muita. Mutta ärsyttävää kun pitää aina ikään kuin niputtaa jotakin kannatavat kaikki tähän ikävien fanien joukkoon. Tai niin, että välillä tuntuu että suututaan jopa artisteille, kun joku heitä kannattava on epäasiallinen muita kohtaan.

Vierailija
7128/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin vasta onkin huonoin noista kaikista vaihtoehdoista :D ei mitään tsäänssiä tollasella ruikutuksella päästä edes finaaliin. Että siinähä äänestät.

Ei pääsekään, mutta nuo Käärijän autotunettamattomat live-vaakkumiset eivät vain toimi. Ja luvassa eeppinen häpeä

Robin soljuu miellyttävästi toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja näyttää freeshiltä

Vierailija
7129/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minå olen tuo Robinin "fanittaja"

En fanita häntä, mutta hän on ainoa, jota takuuvarmasti ei tarvitse hävetä

Vierailija
7130/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UMK-finaaliin on vielä läjes kuukausi aikaa. Vielä ehtisi muuttaa suunnitelmia live-esitysten ylospanosta. YLE on hullu, jos nyt sössii Käärijän lavashown kieltämällä häneltä nyrkkeilykehän ja Hulk-asun käytön ja laittamalla tilalle jotain pliisua/kökköä. Eivätkö yleläiset tajua Cha cha cha -musiikkivideon huimaa suosiota ja sitä, että Suomen ennätyskorkea sijoitus vedonlyöjien ennustuksissa johtuu Käärijän biisistä? Miksi ihmeessä musavideon onnistunutta teemaa lähdetään muuttamaan? Minusta sen kuuluisi olla sama, mutta lisätään vielä kierroksia ja näyttävyyttä live-esitykseen sopivilla efekteillä. Eikä niin, että teemaksi muutetaan joku avaruusseikkailu, paljubileet, sirkus, tms.

Minä oon varmaan vähemmistössä kun en halua sitä nyrkkeilykehää lavalle vaan mahdollisimman vähän rekvisiittaa. Intensiivinen esitys, hyvä stailaus, tarkat kamerakulmat ja Käärijän karisma. Katsekontaktia kameraan läheltä. Show tehdään televisioon, ei liveyleisölle.

Oon samoilla linjoilla. Uskon, että jo pelkällä Käärijän karismalla ja energialla päästään aika pitkälle. Pahin pelkoni on, että se lava on tukittu täyteen jotain mautonta rekvisiittaa ja taustatanssijoita. Ylen tuntien tähän on varmaan syytä varautua :D. Alan kyllä itkeä, jos tämä live on täys floppi.

Mulle on jäänyt täydeksi arvoitukseksi tuo "karisma"...Ööö..

Vierailija
7131/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoden taso on upea. Minkä tahansa voisi lähettää Liverpooliin. Mutta Käärijähän tuli ja bävei minultakin jalat alta. En tajua edes miksi, ei ole mun musiikkiani lainkaan, mutta joku ihme koukku siinä vaan on. Vähän sama tunne aikoinaan tuli mm. Euphoriasta ja Fairytalesta, että tämän on ihan pakko voittaa.

Samaa mieltä. Heti ekalla kuuntelukerralla tuli se fiilis, että tässä se nyt on! Kaikki biisit ovat tänä vuonna hyviä, ja voisivat voittaa UMK:n. Harmi vaan, että nämä kaikki ovat nyt tässä samassa kisassa. Jos Käärijän live onnistuu, se kannattaa lähettää viisuihin. Jää kerrasta mieleen, ja erottuu massasta. Benjaminkin on hyvä, mutta ei ihan yllä Käärijän yllätysmomenttiin. Ja toistan taas itsenäni, mutta kaikki biisit ovat tänä vuonna poikkeuksellisen hyviä!

Käärijän biisi on oikeasti niin hyvä, että vaikka live olisi UMK:ssa sössitty huonolla toteutuksella, se kannattaa siltikin valita ja lähettää itse kisoihin.

Syystä että Suomen karsintaan on aikaa enää vajaa kuukausi, mutta Euroviisuihin monta kuukautta lisää aikaa hioa esitys kuntoon.

Vierailija
7132/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Menkää katsomaan YouTube, mitä Käärijän

umk videonn keskivaiheelle on ilmeisesti trollit tehneet. 😩 Kauheeta!

Vierailija
7133/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt tapahtuu?

Vierailija
7134/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just 😠

Vierailija
7135/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä linkkikin laittaa. Aika monta versiota YTssä

Vierailija
7136/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ännestääköhän Sanna Marin bilekaveriaan Benjaminia viisuihin?

Onhan se Sannan tyylistä jakaa verorahoja kavereilleen, tuskinpa itse maksaa puhelinlaskujaan(kaan).

Vierailija
7137/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku laittaa. Umk käärijä 😣 sillä löytyy

Vierailija
7138/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pääsekään, mutta nuo Käärijän autotunettamattomat live-vaakkumiset eivät vain toimi. Ja luvassa eeppinen häpeä

Robin soljuu miellyttävästi toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja näyttää freeshiltä

Niin sujuvasti toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, etten parin kuuntelun jälkeen muista koko biisiä.

Vierailija
7139/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt tapahtuu?

No ei yhtään mitään..

Vierailija
7140/34469 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku laittaa. Umk käärijä 😣 sillä löytyy

Siis oikeasti nyt älkää pelleilkö. Mulla tulee vain tuo originaali virallinen Cha Cha lyric video, missä 898tuhatta katsojaa.

Senkö joku muka on hakkeroinu, en minä huomannu mitään outoa.

Onko joku tehny jonkun pilakopion vai?

Ketju on lukittu.