UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Käärijä vetää aika lailla nuotin vierestä pidemmät lauluosuudet.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vetää aika lailla nuotin vierestä pidemmät lauluosuudet.
Onko sinulla siis linkata livevideoita?
(Vai oletko itse livenä kuullut?)
Olen tutkinut Käärijän instaa toivoen että ne elite prospectsin tiedot olisi joskus murkkuna otettu mutta ei.
Kuvat joissa Käärijä jonkun muiden miesten rinnalla todistavat että tosi pieni mies kyseessä. (Miten on edes voinut pelata jääkiekkoa? Luulisi että loukkaisi taklauksissa itsensä pahoin.)
Pieni mies on vaan EIH! 💔
Käärijä saa ääneni umk:ssa vanhojen aikojen takia mutta ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tutkinut Käärijän instaa toivoen että ne elite prospectsin tiedot olisi joskus murkkuna otettu mutta ei.
Kuvat joissa Käärijä jonkun muiden miesten rinnalla todistavat että tosi pieni mies kyseessä. (Miten on edes voinut pelata jääkiekkoa? Luulisi että loukkaisi taklauksissa itsensä pahoin.)Pieni mies on vaan EIH! 💔
Zelensky on mies paikallaan, vaikka mittaa on vähän. Ei mulla muuta.
Portion boys toi tähän kilpailuun negatiivisen tunnelman avautumisellaan. Miksi eivät vaan keskittyneet niihin positiivisiin kommentteihin, joita ovat saaneet? Sen sijaan nostavat esille muutamat kirjoitukset, jotka määrittelevät pahaksi kiusaamiseksi. Todella negatiivinen asenne bändillä. Toivottavasti eivät pilaa enempää UMKta. Muut sympaattiset ja posiitiviset UMK artistit ovat mukana niin hienolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Portion boys on hauska yhtye ja heidän lavaesiintyminen on hyvin energistä sekä mukaansa tempaavaa. Tiina on hyvin samantyyppinen kuin Saara Aalto eli pirteä, iloinen ja helposti innostuva sekä näkyvä hahmo. Suomessa ei aina osata arvostaa tällaista persoonaa, mikä on sääli. UMK:ta he tuskin tulevat voittamaan, mutta bändillä on silti hyvä tekemisen meininki.
Saara Aaltoa ei arvostettu persoonana myöskään Britanniassa, vaikka olisi laulukilpailusijoituksellaan voinut saada hyvänkin uran siellä. Hän on vaan jotenkin yleismaailmallisesti ärsyttävä ihminen, valitettavasti. Varmaan ihan hyväntahtoinen kyllä, mutta ei voi mitään kun karvat nousee pystyyn.
Tiina ei minusta ollut reaktiovideolla NIIN ärsyttävä kuin kommenteista olisin päätellyt.[/quote
Toinen heistä on tehnyt uransa itse, toinen ei.
Hämmentäviä nämä negatiiviset kommentit Käärijän pituudesta. Itseäni ei kyllä kiinnosta tippaakaan. Oon jotenki aivan rakastunu😅😆. Harvemmin kukaan suomalainen artisti hurmaa minua näin. Jotain poikkeuksellista karismaa hänessä vissiin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat joissa Käärijä jonkun muiden miesten rinnalla todistavat että tosi pieni mies kyseessä. (Miten on edes voinut pelata jääkiekkoa? Luulisi että loukkaisi taklauksissa itsensä pahoin.)Pieni mies on vaan EIH! 💔
Zelensky on mies paikallaan, vaikka mittaa on vähän. Ei mulla muuta.
Se on 170cm mikä jo ihan eri juttu kuin 162. Sitäpaitsi zelellä on riitinkejä. Käärijä on joissain kuvissa häkellyttävän hintelä.
Toki mistäs minä tiedän kun kävi lasaretissa kuoleman portilla 2015. Sairauksia..?
Siitä pisteet ettei Käärijä lähtenyt pelaamaan uhrikortilla ja ladellut medialle koko sairaskertomustaan kuten joku muu olisi varmasti tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Portion boys toi tähän kilpailuun negatiivisen tunnelman avautumisellaan. Miksi eivät vaan keskittyneet niihin positiivisiin kommentteihin, joita ovat saaneet? Sen sijaan nostavat esille muutamat kirjoitukset, jotka määrittelevät pahaksi kiusaamiseksi. Todella negatiivinen asenne bändillä. Toivottavasti eivät pilaa enempää UMKta. Muut sympaattiset ja posiitiviset UMK artistit ovat mukana niin hienolla asenteella.
Voitaisiinko ne diskata vielä tässä vaiheessa? Kiusaamispuheet loppuisivat siihen paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut on vähän joka vuosi erilainen. Viime vuonna trendasi rock/hevi ja yhtenä vuotena balladit ja sitten taas toisena poppi. Mitenkään ei voi tietää mikä on tän vuoden juttu joten mikä siis olisi paras UMK biisi laittaa sinne edustamaan suomea. Kun ei ole kristallipalloa niin ei voi ennustaa.
Tässä on linkki listaan, jossa on top25 striimatut viisuehdokasbiisit spotifyssa. Tälläisiä ja ehdokasbiisien listauksia löytyy youtubesta vaikka kuinka ja niistä saa koottua melko hyvän kuvan millaista musiikkia mahdollisesti kisoissa tullaan kuulemaan.
%21Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjamin ja Robin ovat niin syötävän suloisia, vaikea päättää kumpaa heistä äänestäisi. T: mummo
Keira ja Lxandra ovat niin kauniita, vaikea päättää kumpaa heistä äänestäisi. T: pappa
Huomaatko kuinka väärältä kuulostaa?
Niin no, keirahan on 17v
Vierailija kirjoitti:
SINÄ pilaat tunnelman tuolla jankutuksella. Lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
El Meissel ilmeisesti linjoilla. Lopeta niistä kukkuloista laulaminen niin ehkä sut ja sun vaimonkin voisi joskus ottaa tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Eikä tee hyvää urallekaan. Hillu siinä bilebändin keikalla kun päällimmäisenä mielessä Tiinan kärsimykset.
Käärijä söi mun vieraille varaamani hyydekakun yöllä jääkaapista. Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tämä junttijoukko vielä keksiikään ennen finaalia, että pysyisi otsikoissa? Todella väärin ottaa tuollainen negatiivinen uhriutuja ryhmä mukaan tähän kisaan, jonka muut artistit osaavat käyttäytyä ja pitävät yllä positiivista asennetta.
Minäkään en osaa päättää äänestänköKäärijää vai Robinia kun ovat niin komeita vaikkakin eritavalla. Ymmrrän sitä pappaa jolla sama ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vanhojen aikojen takia? Eikö tässä pitäisi äänestää sopivin biisi edustamaan Suomea Euroviisuihin? Ilman muita kytköksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tämä junttijoukko vielä keksiikään ennen finaalia, että pysyisi otsikoissa? Todella väärin ottaa tuollainen negatiivinen uhriutuja ryhmä mukaan tähän kisaan, jonka muut artistit osaavat käyttäytyä ja pitävät yllä positiivista asennetta.
Mikä.dinua oikein vaivaa? Sinähän tässä jankutat negatiivisesti ja pahantahtoisesti...
Trendejä on, mutta aina ei trendin mukainen biisi silti VOITA.
Ja tarpeeksi hyvä ja erottuva biisi voittaa ohi minkä tahansa trendien, naapuriäänten jne.