UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Käärijän livevideoilla on ainakin mukana ilmeisesti yksi biisintekijöistä (Aleksi Nurmi) ja joku toinen tyyppi eli saadaanko lavalle muitakin kuin Käärijä?
Tässä muuten tuore IS:n artikkeli jossa Käärijä lupailee rallienglantia viisuihin :D
https://www.is.fi/viihde/art-2000009344931.html
Rallienglantihan sopii täydellisesti ainakin sille videon hahmolle.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän livevideoilla on ainakin mukana ilmeisesti yksi biisintekijöistä (Aleksi Nurmi) ja joku toinen tyyppi eli saadaanko lavalle muitakin kuin Käärijä?
Tässä muuten tuore IS:n artikkeli jossa Käärijä lupailee rallienglantia viisuihin :D
https://www.is.fi/viihde/art-2000009344931.html
Ainakin mikäli kehäteema tavalla tai toisella pidetään, ehdottomasti ne molemmat videon tyypit mukaan!
Käärijän tyyli on lainata vähän kaikilta kaikkea? Onko hänellä erparikengät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti jännitän Käärijän live esitystä. Hän sanoi tämänpäiväisessä haastattelussa, että ei luultavasti aijo pitää tätä musiikkivideon nyrkkeilyteema itse esityksessä🤔.
Aijaa. Itse asiassa se voikin olla hyvä ratkaisu siinä mielessä, että lavashow'hun ei saa sitä videon intensiivisyyttä ja lisäksi koska yleisö ei osaa suomea, niin jää se nyrkkeilyteeman merkitys täysin avautumatta.
Moni Suomea osaamaton on kyllä hyvin tulkinnut nimenomaan sitä nyrkkeilyteemaa taisteluksi itseä vastaan ja itsensä voittamiseksi.
Ja joissakin on mietitty, onko hän näyttelijä iskun otot, ilmeet ja eläytyminen ovat niin hyviä.
Samaa itsekin pohtinut, sillä niin uskottavasti eläytyy.
Kuuntelin puolikorvalla Käärijän biisejä juutuubista ja siellä mainittiin lyriikoissa ainakin "smackdown" eli olisikohan hänellä itsellään vapaaotteluharrastustaustaa... ainakin ruudulta on oletettavasti fanittanut lajia. Hienosti heittäytyy kyllä Cha cha cha -videolla kaiteelta kehään kylki edellä, respect! Ei onnistuisi tavisjannulta.
Aion tänä vuonna jättää UMKn lavashown arvioimatta ja keskittyä täysin livelaulantaan. Lavashown voi vaihtaa ja harjoitella uusiksi. Lauluääntä vaikeampi treenata parissa kuukaudessa. Toivon kuitenkin että artisteilla on tarpeeksi vahvuutta esitellä omaa visiotaan lavashowlle ettei UMK koreografit täysin jyrää. Muistelen kuulleeni jostain että Blind Channel sai tosissaan taistella että sai pidettyä visionsa lavashowsta.
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut lainkaan UMK: ta tänä vuonna.
Pitää varmaan kuunnella kaikki biisit tänään.
Sanon mielipiteeni myöhemmin tänään.
Käärijän biisin kuuntelin äsken. Ihan jees.
Toivottavasti löytyisi vielä jotain parempaa.
Käärijästä puhutaan kuin hän olisi jo Suomen edustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut lainkaan UMK: ta tänä vuonna.
Pitää varmaan kuunnella kaikki biisit tänään.
Sanon mielipiteeni myöhemmin tänään.
Käärijän biisin kuuntelin äsken. Ihan jees.
Toivottavasti löytyisi vielä jotain parempaa.
Löytyisi mistä? Kaikki UMK biisit on jo julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene montaa päivää, että Cha Cha Cha:lla tulee Spotifyssa miljoona striimiä täyteen.
Oli biisistä ja esiintyjästä mitä mieltä tahansa, tämä on aivan poikkeuksellista.
Kääris ja biis edelleen erittäin hot, mutta miettikää oikeasti millaista aikaa elämme, kun kytätään jotain striimauslukumääriä... ensanomitäänmuttaoutoaon :oO.
Apua, olen rakastumassa Käärijään XD Send help!
Keira kyllä aloitti loistavasti uransa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tarvitsee peruukilleen tuulikoneen ja maailmaa hyväilevän lentosuukon. Miten asunvaihto esityksessä?
Jos nyrkkeilykehä poissa, niin mitä?
Jo valkovenäläinen susipoika osasi käyttää viisuissa hologrammeja ja veti kappaleensa ilman pukutemppuja. Jos se on osattu Valko-Venäjällä noin 10 vuotta sitten niin mikä suomalaisia estää muka käyttämästä samaa tekniikkaa?
Kannattaa nyt ajatella järjellä: onko sen kappaleen sanoma asunvaihto? Eiköhän se sanoma ole enemmän se, että jokainen on hyvä sellaisenaan kuin on ja kelpaa tanssimaan. Sehän on asia, joka ihan oikeasti yhdistää viisumaita.
Että niissä tanssitaan. Se, ettei tarvi hankkia sitä rohkeutta tanssia alkoholista on kappaleen viesti. Toki moni vaikuttaa ymmärtävän kappaleen sanoman toisin ja ajattelee, että pitää juoda iljetäkseen mennä tanssimaan.
Miten sitten itse esittäisi asian? Kyseessä on kuitenkin myös vauhdikas ja hauska bilebiisi, eikä mikään moraalisaarna. Videolla sanoma välittyy hyvin ja hauskasti, eikä haittaa vaikkei välittyisikään.
Käärijän muutkin biisit toimii yllättävän hyvin eikä tosiaan ole enimmäkseen mitään ryyppybiisejä.
Käärijähurmoksessa taitaa olla suomi. Kaveria ei oleedes vielä valittu edustajaksi ja moni on jo ihan rakastunut. Mä olen vaan innostunut siitä biisistä vaikka toki Käärijästä pidän ihmisenä.
Joskus on käynyt niin,että ei ole uskottu ollenkaan suomen biisiin ja se onkin pärjännyt hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Käärijähurmoksessa taitaa olla suomi. Kaveria ei oleedes vielä valittu edustajaksi ja moni on jo ihan rakastunut. Mä olen vaan innostunut siitä biisistä vaikka toki Käärijästä pidän ihmisenä.
Olihan se Vikmankin varma edustaja ja biisi oli ihan +#%&#.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on käynyt niin,että ei ole uskottu ollenkaan suomen biisiin ja se onkin pärjännyt hienosti.
Eipä kyllä tulee montaa esimerkkiä mieleen. Jopa monet ulkomaiset euroviisufanit ihmettelee, miksei Suomea etenkään raatien pisteytyksissä yleensä arvosteta, vrt. Ruotsi joka saa keskinkertaisella ja jopa huonollakin esityksellä täydet pisteet.
Menkää nyt laittaan käärijälle juutuubeen se 700t, että näyttää suositummalta. Eihän tosta nyt nyt tule lasta eikä paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt laittaan käärijälle juutuubeen se 700t, että näyttää suositummalta. Eihän tosta nyt nyt tule lasta eikä paskaa!
Mut kun samaan aikaan pitää saada Spotifyyn miljoona.
Lavalla oli mm. taustatanssijoita sotilasasussa, koska kappaleessa mainitaan sana army ja se haluttiin jostain käsittämättömästä syystä tulkita kirjaimellisesti, vaikka sillä tarkoitettiin enemmänkin samanhenkisyyttä.
Sama kuin Keiran esityksessä Keira itse tai joku muu laitettaisiin keskelle tanssilattiaa bisneslookissa näpyttelemään tietokonetta eli tekemään hulluna töitä, ja lopussa hän vapautuu tanssimaan kun kerran kappaleen voisi suomentaa niinkin, ettei tanssilattialla saa työskennellä.